Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Foreldre og barn Småbarnsforeldre Av mor og far.....
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Av mor og far.....

Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30125

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Hvem er mest ""hønete/nervøs" hos dere?

Hos oss er det som regel jeg som er mest "pytt sann", mens mannen er den som raser til om noen av ungene faller etc... hos oss var det han som satt på nåler da vi drev med "sovetrening", og hadde mest vondt da ungene skrek.. de to min han måtte vente før han fikk gå inn, var nådeløse for han :p Mens mor var mer dritlei lange kvelder og nattevåk, og lot ørene lukke seg.. :knegg:

Mannen er nok den som er mest engstelig her hos oss, og det kommer kanskje av at jeg har til nå vært mest med de. Og kjenner dermed bedre igjen typer gråt etc.... hos oss er det også mannen som kan stå i timesvis og synge nattasanger eller lese x antall eventyr, og blir surret rundt ungenes lillefinger - om han får lov - av meg.. :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30128

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
definitivt meg! Jeg aner ikke hvor jeg har fått det fra, for min egen mor er Pytt Sann i Selveste Person. Jeg får fnatt av å tenke på at søstrene mine får gå hjem fra sfo alene og være hjemme alene i en time før mamma kommer hjem fra jobb :s

>Sambo er midt på treet, han er pytt sann når det gjelder å slå seg og slikt. Jeg er jo enig i at de må lære å slå seg og komme seg i igjen, men bare ikke mitt eget barn :p Moren tils sambo er skikkelig hønemor - fortsatt :angry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30130

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
definitivt meg! Jeg aner ikke hvor jeg har fått det fra, for min egen mor er Pytt Sann i Selveste Person. Jeg får fnatt av å tenke på at søstrene mine får gå hjem fra sfo alene og være hjemme alene i en time før mamma kommer hjem fra jobb :s

>Sambo er midt på treet, han er pytt sann når det gjelder å slå seg og slikt. Jeg er jo enig i at de må lære å slå seg og komme seg i igjen, men bare ikke mitt eget barn :p Moren tils sambo er skikkelig hønemor - fortsatt :angry:

Guttemødre forblir alltid hønemødre? Eller kanskje bare de jeg vet om :knegg:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30140

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
jeg har hatt tre forhold på 3-4 år hver, så jeg har ikke møtt all verdens svigermødre, men dette er den første av detslaget jeg har vært borti! den første var rik kunstner fra bærum og var stort sett aldri hjemme, den andre var nyseparert sørlandsk husmor som skulle bygge sitt eget liv for første gang, så jeg er passelig sjokkert titt og ofte når nåværende blander seg inn i både det ene og det andre :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30142

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Her er det litt forskjellig, jeg er nøye på bilsikring, hva han spiser og hva han har på osv. Mens sambo er mer nøye på hva han leker med og at han ikke skal klatre i diverse osv...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30145

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
jeg har hatt tre forhold på 3-4 år hver, så jeg har ikke møtt all verdens svigermødre, men dette er den første av detslaget jeg har vært borti! den første var rik kunstner fra bærum og var stort sett aldri hjemme, den andre var nyseparert sørlandsk husmor som skulle bygge sitt eget liv for første gang, så jeg er passelig sjokkert titt og ofte når nåværende blander seg inn i både det ene og det andre :laugh:

Av egen erfaring og andres utsagn (har ikke hatt så mange "svigermødre" før, en bare - men fått inntrykk av daters mødre (feks ene daten ringte mora hans under, og de skravla i 30 !! min - det gjorde de hver dag fortalte han haaaa det ! :knegg: ) så er du borti "standard rasen" nå.. :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30150

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:laugh: :laugh: hjelpe meg! Off. hvis jeg får en sønn skal jeg IKKE bli sånn!! jeg kommer for eksempel aldri til å ved middagsbordet be sønnen min og kjæresten hans om å huske kondom, som venninnen min opplevde! :blink: :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30153

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: :laugh: hjelpe meg! Off. hvis jeg får en sønn skal jeg IKKE bli sånn!! jeg kommer for eksempel aldri til å ved middagsbordet be sønnen min og kjæresten hans om å huske kondom, som venninnen min opplevde! :blink: :laugh:

Fantastisk :rofl:
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30160

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
LogK skrev:
MariHønaMedHvitveis skrev:
:laugh: :laugh: hjelpe meg! Off. hvis jeg får en sønn skal jeg IKKE bli sånn!! jeg kommer for eksempel aldri til å ved middagsbordet be sønnen min og kjæresten hans om å huske kondom, som venninnen min opplevde! :blink: :laugh:

Fantastisk :rofl:

Hæhhæh da hadde jeg satt maten i vrangstrupen :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30178

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hehe, nå ler jeg godt her! Denne tråden var morsom!


Tja,moren min er veldig på boren min om at han må huske å spise. I starten når han bodde for seg selv fikk han komme hjem med klesvasken og hun ordnet den for han hjemme hos seg. På dne måten viste hun at hun fikk se han sa hun..

Men LogK, du er jo guttemamma selv, så pass deg! ;)

TJa, her høres det og som at min mann og LogK sin mann er 100 % like når det gjelder barna, så da jeg leste hva du skrev kunne det like gjerne vært jeg som skrev det ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Av mor og far..... 14 år 7 måneder siden #30220

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Spentsmurf skrev:
Hehe, nå ler jeg godt her! Denne tråden var morsom!


Tja,moren min er veldig på boren min om at han må huske å spise. I starten når han bodde for seg selv fikk han komme hjem med klesvasken og hun ordnet den for han hjemme hos seg. På dne måten viste hun at hun fikk se han sa hun..

Men LogK, du er jo guttemamma selv, så pass deg! ;)

TJa, her høres det og som at min mann og LogK sin mann er 100 % like når det gjelder barna, så da jeg leste hva du skrev kunne det like gjerne vært jeg som skrev det ;)

Hehehe... vi visst mer like-a-me enn mini og storeme vi... :p
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.695 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!