Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Cybex I-Go bæresele
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Cybex I-Go bæresele

Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5585

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Er det noen so har erfaringer med denne? skulle ønske jeg oppdaget den før, syns det ser så kjekt ut at babyen kan ligge! Men den virker jo prakisk til 6 mnd + også, så jeg vurderer denne! Ogås er den finfin å se på, ikke at det spiller noen rolle da. eller jo det gjør det ;)

http://tinyshop.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=457854&b_id=457855
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5599

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Har ingen erfaring med den selv, men syntes den var noe av det bedre jeg har sett av bæreseler :)
Jeg personlig liker bedre sjal eller mei tai når det gjelder å bære barn...men har ikke brukt det heller så mye....litt for glad i vogner til det ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5605

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
nei jeg har aldri brukt hverken bæresele eller sjal selv jeg, men nå begynner hun å bli så tung, og jeg begynte å tenke på det i vinterferien da vi tok toget til drammen. Hadde vært en smule enklere å hente kaffe i kafevognen med bæresele eller sjal!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5695

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så ut til å være av de bedre ja, men er enig med Plummis. Heller kjøp sjal, slynge eller mei tai:)

Prøvde min venninnes sjal og det fikk jeg ikke til, men likte godt mei taien så skaffet meg en selv :)

Men sjalet er jo selvsagt bare vanesak, Slynge har jeg også bare prøvelånt, men det var også supert. Prøvde med barnet sittende på hoften i slyngen, og det fungerte utmerket:)

Alle disse krever litt mer enn bæreselene i bruk, men når man har lært knytemetodene så går det nok veldig greit. Det anbefales å prøve litt bæretøy før man kjøper om man har anledning, for å finne det som passer deg. Noe som var veldig nyttig for min del:P
Bæretøy kan man jo bli like lidenskapelig opptatt av som vogner, så bare å passe seg:laugh: Masse gode tips på tettinntil.no
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5763

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
<ner ikke hva som er hva av det der jeg. Jeg bare har innbilt meg at det er sånt man bruker når de er helt små?
hehe, jeg kan jo sy selv. haha. særlig ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5767

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Nei de kan bruke sjal og mei tai leeeenge :)
Til de er flere år!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5771

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
:blink: det høres tungt ut!
Men jeg får vel undersøke. Bæreanretning vil jeg ha i allefall, det ser fjyktelig pjaktisk ut! på butikken, på toget og kanskje jeg hadde fått gjort noe husarbeid?
neppe ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5774

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Veeldig praktisk :)
Og klart en toåring plasserer man blandt lekene sine, eller foran en tegnefilm ( jada ikke pedagogisk :laugh: ) fremfor å bære når man må rydde!
Men det er mye lettere å bære en 2 åring i sjal eller mei tai enn å bære vanlig...og ikke så tungt som du skulle tro uansett altså.
Som MammasLilleVidunder sa, ta en titt på tettinntil.no der finner du masse tips og råd :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Cybex I-Go bæresele 15 år 2 uker siden #5812

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Når man bærer barnet så tett inntil seg som i mei tai og sjal så føles det ikke så tungt selv om barnet begynner å bli stort, så helt rett som Plummis sier at man kan bruke det lenge. Mye lenger enn vanlig bæresele:)

Og en mei tai syr du på en blunk:) Det er utrolig enkelt altså, ligger oppskrifter på tettinntil:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.555 sekunder