Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr sengetips
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: sengetips

sengetips 15 år 1 måned siden #4391

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Nå må dere hjelpe meg damer, jeg holder på å bli gaal! Jeg har store problemer med å innrede rommet til ungene på en god måte. Nå er det på tide å fjerne sprinkelsengene, men problemet er at de sover på samme rom, så dersom vi har to separate senger der inne, er det ikke noe lekeplass igjen.. (litt er det da, men dersom vi skal ha inn lekeoppbevaringsmøbler etc, blir det ikke mye gulvplass til å leke..) Jeg har lett og lett på nettet, og syntes det er så vanskelig å finne gode løsninger som ikke koster en formue! - og det er her jeg begynner å bli vanskelig :laugh: -jeg vil nemlig ikke ha køyeseng, for jeg syntes de er alt for høye, med for lav sengehest. (eldste er bare 3 år..) Har tenkt på halvhøy med en "gulvhøy" seng under, men da tror jeg jeg må til å snekre, for det finner jeg ikke noe sted. Syntes flexa sengene er fine, men Phuuuuuuuu!!!..... for en pris!!... Er det noen som har noen gode, fine og plasseffektive tips?? stompa hadde jo mange gode løsninger, men de er visstnok konkurs... blir suuuuuuuperglad for tips og råd! :kiss:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4395

  • HLH
  • HLH's profilbilde
Hei!
Hva med å kjøpe et par gamle skuvsenger? De er smale, og kan evt gjøres bredere. Pleier å være en del på finn.no - dog til varierende pris da..

Blir Ikea sine senger for brede? Og hva er evt maks bredde pr seng?

Du kan jo få en møbelsnekker til å lage seng - det er faktisk ikke så altfor dyrt det heller.

Lykke til da :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4403

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Det er da sikkert en del Stompasenger til salgs brukt på Finn :)
Med litt fiksing blir de sikkert god som nye.

Det er ikke bare vogner det er vanskelig å finne :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4404

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Åh.. Jeg har såå lyst på noen skikkelig fine gamle skuvsenger, men jeg tror ikke det blir særlig plasseffektivt desverre, siden 2 senger stjeler for mye gulvplass.. Tror eneste løsning er å bygge i høyden. Jeg har funnet den perfekte løsningen, men den er steike så dyr!

www.drommerom.no/index.php?artikkelID=DRK404

Det jeg liker med denne, er at den bygger seng i høyden, samtidig som det er integrert mye oppbevaring i sengen. Noe alla dette ville vært topp, men skulle gjerne funnet noe til en deeeel lavere pris.. er det for mye å forlange?.. hehe

Jeg kikker litt på finn etter stompasenger ja, men mulig jeg er fryktelig kresen.. :laugh:

og nei, jeg finner stadig nye områder av "utstyr" til ungene som må utforskes og er upløyet mark.. hahaha
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4407

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ååå den vogna var jo bare råsmart da :cheer:
Den siden ble lagret!
Skal definitivt skrike ut om jeg ser noe liknende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4410

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
HLH: hvor mye koster det med snekkerlaget seng?

ja, det er ikke så mange alternativer som har såå mye oppbevaring og 3 hele sengeplasser som den i linken. utroolig plasseffektiv! Skrik HØØØYYYT plummis (-og alle andre)- om du snubler over noe :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4411

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Skriker det høyeste jeg kan da ja :laugh:

Jeg drev en møbelbutikk før jeg gikk ut i permisjon, og da hadde vi en avtale med en møbelsnekker som var utrolig dyktig! Han kunne lage hva som helst, og i hvilken som helst tresort..
Om du ringer han, og får sendt bilde av senga du ønsker på mail kan du jo høre hvor mye han skal ha for å lage en tilsvarende så rimelig som mulig...kvalitet blir det uansett :)
Du kan jo feks male senga selv, så blir det vel enda rimeligere.
Her er linken


www.treinnredning.no/


Han er uuuuutrolig dyktig og jobber raskt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 1 måned siden #4412

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Wow!! Tuuuuuusen takk for tipset! Det var utrolig lurt! jeg skal ringe :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 4 uker siden #4421

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den sengen du hadde link til ovenfor her var jo både praktisk og knallfin!
Så snart minstemann sove litt bedre om natten skal guttene dele rom og da må vi også finne på en lur løsning, så om snakkeren kan lage noe fint til en ok pris må du hyle ut (og eventuelt legge ut bilder han snekrer seng);)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:sengetips 15 år 4 uker siden #4436

  • HLH
  • HLH's profilbilde
jeg trenger å få spesialtilpasset en bokhylle - så jeg skal jaggu ta kontakt jeg også :-D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.600 sekunder