Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Annet utstyr Bæretøy /bæreseler
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Bæretøy /bæreseler

Bæretøy /bæreseler 15 år 2 måneder siden #1882

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tenkte det kunne være fint med en egen tråd om dette:)

Selv har jeg babybjørn og mei-teisom jeg har sydd selv:) Har ikke brukt babybjørn siden jeg fikk sydd men mei-tei en, den fungerer utmerket og billig ble det og:)
Knyteteknikk lærte jeg på tettinntil.no:)

Ønsker meg også en ringslynge, men det får bli neste gang:)

Når det gjelder babybjørn er denne enkel i bruk, og for så vidt ok for kortere perioder. Men den sliter mer på både foreldre og barnet enn i bæretøy hvor man får barnet tettere inntil den som bærer + i en heldigere stilling for barnet selv.

Skulle ønske noen hadde fortalt meg om det store utvalget av bæretøy FØR jeg gikk til innkjøp av babybjørnen:)

Sånn, det var min erfaring. Nå får dere komme med deres erfaringer og evt. spørsmål:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bæretøy /bæreseler 15 år 2 måneder siden #1890

  • HLH
  • HLH's profilbilde
jeg er sikkert utrolig gammeldags, men jeg har kun brukt babybjørn og vært utrolig fornøyd..
Dog ser jeg en fordel med at barnet er på ryggen og ikke på magen. Men synes det ser så utrolig avansert ut å knyte!;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bæretøy /bæreseler 15 år 2 måneder siden #1951

  • turid84
  • turid84's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 174
Faktisk einig med deg.Eg og har berre hatt BabyBjørn og er veldig fornøgd med den....Hadde vert redd for at ungen skulle dette ut av slynga og:/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Bæretøy /bæreseler 15 år 2 måneder siden #1969

  • Hønemor
  • Hønemor's profilbilde
Jeg har også bare hatt babybjørn. Men, jeg visste heller ikke at det fantes noe annet da jeg hadde bruk for noe sånt:unsure: Kanskje jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde visst mer? kan ikke dere som har erfaring med alternativene legge ut noen linker her som viser litt hvilke muligheter man har å velge i? sikkert nyttig for dem her inne som venter barn eller har spedbarn;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.550 sekunder