Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Hvilke stellevesker har du hatt?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvilke stellevesker har du hatt?

Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 10 måneder siden #999

Ja det lurer jeg på. Stadig på jakt etter noe nytt og spennende til å pynte opp vogna med. :)

Dere som har PPB-vesker, er dere fornøyde? Og hvor får man bestilt dem?

Kan kanskje si litt om veskene jeg har vært innom:

BabyBjörn hardbox: Rommer mye og holder fasongen, men henger ikke pent på vogn.

Skip*Hop Duo: Liker ikke at den er så åpen øverst, men veska er stilren og lekker og henger pent på de fleste vogner. Masse praktiske lommer.

Skip*Hop Duo Deluxe: Samme som Duo, men med foredret opphengssystem slik at du slipper å klipse av skulderreima hver gang. I tillegg er skulderreima polstert for bedre bærekomfort, og stellematta er av nytt design.

Skip*Hop Duo Glam: Knalltøff, og var utrolig kul på min blå Buggis. Enkel å holde ren pga plastoverflaten. Ellers som vanlig Duo.

Skip*Hop Dash: Har hatt to av denne. Solgte den første og angret umiddelbart. Super veske, pappans favoritt. Tøff, men samtidig litt anonym. Masse plass, lokk over og praktiske lommer her og der.

Skip*Hop Pronto: Praktisk liten sak som er super å ha med i bilen. En boks til våtservietter og plass til et par bleier og litt småplukk. Er vel egentlig ingen veske.

Fleurville Sling tote: Har to stykk av denne, så fornøyd er jeg. Rommer mye, er pen å se på og henger pent på vognene. Har kjøpt J-Hookz til som jeg har hengende på vogna, og så clipser jeg bare veska på. Var egentlig meningen at jeg skulle selge den første da jeg kjøpte den nye, men jeg klarer ikke å kvitte meg med den. Lyse og delikate farger gjør at jeg har lyst å bruke den som strandbag. :P

Fleurville Re-Run Mobi: En veske laget av resirkulerte plastflasker! Stilrent og lekkert design med praktiske detaljer som iPodlomme med uttak for ledning til hodetelefon, strikk i sidene til oppbevaring av flaske, paraply o.l, praktiske lommer. Kanskje litt i dypeste laget, og holder ikke fasongen så godtt om det er mye oppi.

Dette er mine erfaringer, og nå venter jeg spent på deres. B) B) B)
Addict... For tiden med MB Urban Elite, Stokke Xplory, Emmaljunga Scooter og Maclaren Techno XT.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 10 måneder siden #1011

  • umi
  • umi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 20
Kremt.. Har ikke hatt noen:unsure: Har sydd om en liten sekk/bag jeg hadde fra før og er strålende fornøyd med den! :) Nå hag jeg kun skumma markedet, men det ser ut for meg som om de fleste stellebager er veldig store og klumpete. Den jeg har mangler riktig nok et underlag, men er til gjengjeld veldig liten og nett! Og jeg får plass til alt jeg trenger og litt til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 10 måneder siden #1019

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg har skip*hop duo. Helt grei veske. Lett å matche vogn, da den fins i mange farger. Liker heller ikke helt at den er så åpen, og ikke kan lukkes ordentlig igjen. Litt liten plass. Men flott med mange gode lommer. :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 2 måneder siden #1368

har hatt den som fulgte med basson, helt ok den.

Har og hatt en fra MOthercare i ENgland, første inntrykket var veldig bra, men den er veldig trang..

MEN nå har jeg Reisebagen Proff. ELSKER DEN!!! goooood plass til klær, bleier, våtservietter, leker, 4 flasker, plver, kluter og termos!!:) :) :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 2 måneder siden #1375

  • Plummis
  • Plummis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Fem barn=mange vogner :)
  • Innlegg: 2011
Ikke så mange som jeg skulle ønske nei...

Skip hop og en hjemmesydd Katvigstelleveske
Tidligere har jeg hatt stellevesker som har hørt til vognene og sånn.
*sukk* Nå ønsker jeg meg ny stelleveske!! :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 2 måneder siden #1464

  • MJTbebis09
  • MJTbebis09's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Carpe Diem!
  • Innlegg: 26
Jeg har denne:


En JuJuBe BeAll:) Jeg er veldig fornøyd med den:) Jeg liker at den har et enkelt utseende, at det er flere lommer i den, at stoffet den er laget i er lett å tørke av og bakterie hemmende:) Størrelsen syns jeg også er helt perfekt til vårt bruk vertfall:)
Når det er sagt, så må det sies at jeg aldri har vært noe sånn veske freak, jeg liker det praktisk, og det er denne:)


Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 2 måneder siden #1467

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
En mørk blå dritstygg brio stelleveske som ikke er i bruk:laugh:
Vogngal - men ikke så opptatt av stellevesker kan man si:P

Men har en kjempeflott olivengrønn vanlig veske som har gjort samme nytten da:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hvilke stellevesker har du hatt? 15 år 2 måneder siden #1582

  • Guro
  • Guro's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 59
Har hatt emmaljunga sin, OTH UJ sin, Gaia og Co og Skip* Hop Duo. Favoritten er Skip*Hop duo, har ikke behov for å teste ut andre for er så fornøyd. Emmaljunga og OTH sin var jeg absolutt ikke fornøyd med! Gaia og Co var hakket bedre enn de, men litt for stor og klumpete.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.684 sekunder