Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Fotpose og XL sete til Buzz?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Fotpose og XL sete til Buzz?

Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56402

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Jeg har ny Quinny Buzz i fargen orange og rosa.

Har lest om XL sete. Noen som har erfaring med det?
Leter etter fotposen i denne fargen også.
Bilde av vognen: (jeg har satt på lufthjul foran)
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56404

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Nope har ingen erfaring med det, men fikk litt lyst på en sånn nå, når jeg ser at det finnes lufthjul og xl-seat, huff jeg er håpløs :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56406

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Hehe.. du er nok ikke alene her inne B)
De lufthjulene er helt supre. Brukt de på tur ute, gikk fint :)

Nå driver jeg og søker som en gal på nett etter XL sete i denne fargen, men finner jo ikke. Denne fargen er da seff limt. ed. :blink:

Men jeg søkte på "buzz" på finn, og fant en som definitivt har XL sete på. For den var stor og dyp i forhold til den med "skum".
(jeg kan jo ikke kopiere bildet, men søk på buzz"

Jeg må ha det setet. Jenta mi er ikke akkurat liten. Og kjedelig å selge vogna etter et par mnd.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56407

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Vet du hva jeg fant?
Jeg fant et hjulsett med to separate hjul, kan altså bytte ut fra Buzz 3 til Buzz 2 B)
Jeg bare elsker ekstra utstyr. Har vært hos Reflex og spurt etter xl sete, de skal ringe meg til uka. Blir spennende å se hva de finner ut av.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56412

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Janis skrev:
Vet du hva jeg fant?
Jeg fant et hjulsett med to separate hjul, kan altså bytte ut fra Buzz 3 til Buzz 2 B)
Jeg bare elsker ekstra utstyr. Har vært hos Reflex og spurt etter xl sete, de skal ringe meg til uka. Blir spennende å se hva de finner ut av.

Du mener vel det hjulsettet som gjør at man kan bytte til Buzz 4?
Jeg har også Buzz (som shoppevogn, men akkurat nå er den hovedvogn), er så glad i den vogna! Vi har orange/rød, så er jo ikke ulikt din. Har ingen erfaring med XL-sete, men legg ut oppdatering når du får svar fra Reflex for jeg ble litt nyskjerrig jeg også :laugh: Måtte se på Finn og der var det tydelig at det var større sete ja!
Har forøvrig tenkt på å kjøpe det lufthjulet til å ha fremme, så bra å høre du er fornøyd med det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Siste endring: 14 år 1 måned siden av snoopy81.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56418

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... dette ble litt invilket for meg, men buzz2, buzz3 og buzz4 Eh... Dypere forklaringer??? Men xl setet hørtes jo genialt ut, sett bort i fra at jeg ikke skjønner hvorfor man ikke kan sette på store nok setet i førte omang... Tjene mer, ja da jada... Men ville vel kunne tjent mer på at folk kjøpte vogna og heller supplerte med et midre sete, evt valgte vogna i første omgang. For F.eks simenmin ville jo ikke valgt den pga størrelse
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56420

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg tror det er skrivefeil, for jeg har aldri vært bort Buzz 2 - men derimot Buzz 3 og Buzz 4. Buzz 3 er 3hjuling (dog doble hjul fremme) og Buzz 4 har 2 hjul fremme som en 4hjuling.

Har sett at mange nettbutikker selger vogna i en pakke med både stort og lite sete, men det er vel de nyeste modellene.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56421

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Hehe... ja det var en skriveleif. Mente at det går ann å bytte ut fra 3 til 4 hjul.
Fra 2008 kom dette setet som standard, leser jeg flere steder.
Men det er nå laget et sete som passer 07 mod. *klør meg i hodet*

På finn.no ser jeg en Buzz med et stort sete. Men om det er et trekk som fulgte med, eller om den var sånn vet jeg ikke.
Det er fristende å sende en mail til selger. (det passer seg kanskje ikke... :S )

Mi jente på 15 mnd er ei stor jente på 13 kg, så jeg ser at den faktisk fort kan bli trang.

Søker rundt, men finner ikke XL i denne fargen.
Hører vel fra Reflex til uka. Sendte også en mail til Quinny fra den norske siden.

Et slikt sete som dette så jeg på finn.no
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Janis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56427

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hm... oki... og det er det som skal være den nye standarden????

Snerten vogn i grunn ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56430

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Dette var innteresant ;) lurer på om xl-sete virkelig er ;) xl :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56433

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Etter hva jeg ser på utenlandske diskusjoner er ikke setet så uhorvelig mye større. Det er mindre vattering i det som gjør det større. Så stod det i en tråd at om man hadde 2007-modell kunne man kontakte Dorel for å få ett xl-sete gratis tilsendt :cheer: Jeg har sendt mail og hørt i tilfelle det er sånn for utenlandske kunder også!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56434

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Når jeg søker rundt på fargene jeg har , så kommer det opp at jeg har en 2007 modell :angry:
Gjør ikke noe, men det står på kvitteringen at den er 2009.

Finnes det noe merke på chassi kanskje?
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56435

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg kjøpte min på Finn av en som sa det var 07-modell, men på understellet er det ett klistremerke der det står ett modellnummer og produksjonsdato. Min er produsert 07 07 06, men jeg vet ikke om det betyr 7.juli 06 eller 6.juli 07 siden de i USA gjerne skriver årstall først... Prøv å se på klistremerket ditt hva som står der.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56436

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Nå har dette virkelig gått til hodet på meg. :blush:

Jeg leste også det med Dorel.
Har også funnet ut at det går ann å få extension til selene. Dette gjelder tydeligvis 2007 modellene. (tror jeg har det)

Les her: www.bambinogoodies.co.uk/news-quinny-buz...but-its-not-a-fault/
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56437

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
snoopy81 skrev:
Jeg kjøpte min på Finn av en som sa det var 07-modell, men på understellet er det ett klistremerke der det står ett modellnummer og produksjonsdato. Min er produsert 07 07 06, men jeg vet ikke om det betyr 7.juli 06 eller 6.juli 07 siden de i USA gjerne skriver årstall først... Prøv å se på klistremerket ditt hva som står der.[/quote

Her står det 09.06. Gud vet hvilken vei det skal leses.
Skal ringe BH altså, for hvis dette er en 06 modell, blir jeg litt irritert. Siden det skal være 09.
Men hvilket sete har du? Er det skum?
Har sett flere 06 og 07 modeller på bilder som ikke har skumsete. Og større kalesje.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56438

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Det var interessant lesing!
For vi har selene på det ytterste nå i disse vinterklærtider, så det er jo ikke rom for å vokse i de selene... Har ikke tenkt over det engang før jeg leste dette... Jeg er så glad i Buzzen vår, og vil jo ha mulighet til å bruke den så lenge som mulig så da må jeg prøve å få tak i sånne utvidere. Så har jeg lyst på XL-setet også. Og lufthjulene fremme :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56440

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
snoopy81 skrev:
Det var interessant lesing!
For vi har selene på det ytterste nå i disse vinterklærtider, så det er jo ikke rom for å vokse i de selene... Har ikke tenkt over det engang før jeg leste dette... Jeg er så glad i Buzzen vår, og vil jo ha mulighet til å bruke den så lenge som mulig så da må jeg prøve å få tak i sånne utvidere. Så har jeg lyst på XL-setet også. Og lufthjulene fremme :laugh:

Ja, ikke sant :)
Jeg har ikke selee på det øverste hakket, men når jeg skal bytte dit blir det enda trangere.
Fant på ebay (disse er brukte da): cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem...geName=STRK:MEWAX:IT

Jeg synes faktisk det ser ut som det er god plass i xl setene.
Bare se her, fra ebay(vet ikke om det er xl sete eller standard for den modellen, men uansett er setet større. samme med kalesjen)
cgi.ebay.com.au/Quinny-Buzz-Pram-with-Dr...?hash=item20aff03a9d

Ringe BH akkurat, og skal innom med vognen. Så får de skjekke dette ut også. Kanskje de kan skaffe extension.
Prøvd å ringe nummeret som står på Quinny siden, men får ikke svar.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Janis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56441

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Vi har selene i miderste hakket, men fullt ut på lengden. Ebay er en fin ting, ellers syr jeg meg utvidere selv kanskje:) Jeg ser på setet at om man tar av det trekket som er fora er det jo betydelig bedre plass i sitteområdet, så med ett tynnere setetrett blir det jo kjempebra. Enda sitter snuppa veldig godt oppi der, men hun vokser jo hun som alle andre. Så med tiden er XL-setet veldig bra alternativ.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56442

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Flink du er da :)
Jeg håper jeg får fra Quinny.

Prøve å legge til en link i innlegget over her, men prøver igjen.
Bilder av en buzz som er større. Vet ikke modell, eller om det er xl sete.
cgi.ebay.com.au/Quinny-Buzz-Pram-with-Dr...?hash=item20aff03a9d
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56443

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Godt jeg har noe å finne på i dag :blush: (fri..)
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56444

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Kan det der være av de nyeste modellene av Buzz? For de er bittelitt annerledes enn min i allefall. Eller kanskje det er av de aller gamleste modelle, for de "tykke" setene kom.

Nei det må faktisk være modellene fra 2006 og nedover det der, for setet er festet rundt ramma istedet for sånn som nå.

Her er oversikt over 2006modeller:
strollersandprams.com/strollers/154/Quinny-Buzz/reviews.html

Og 2007modeller:
strollersandprams.com/strollers/324/Quinny-Buzz/reviews.html

Den fargekombinasjonen du har fantes ikke etter 2007, så da må det jo være den årsmodellen du har. Så da er det rart de selger den som 09 :(
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56445

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Det er det jeg mener, at den over er er 06/ 07.
Og har lest at min i de fargene er 07. Men nå har jeg skumsete, og den kan byttes. :rabla:

Skal kjøre til BH nå.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56446

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Du får oppdatere her når du har vært der, om de kan skaffe XL og til hvilken pris :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56447

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det er ikke alle på Barnas hus som har så mye peiling, tror de fleste vognene jeg har kjøpt ble det skrevet at det er 08 eller 09modell bare for at det er kjøpt innen det året, selv om det har vært gamlere modeller :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56449

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Jeg kjøre til byen, klar for BH. Kommer på at vognen, jo den står i stua :stønn:

Jeg er enig. Det virker ikke som de har peiling i det heletatt. De visste ikke at det gikk ann å få handlekurv til å ha under. Ikke xl sete heller. Men det står da vitterlig i katalogen.
Jaja, godt jeg hadde annet å gjøre i byen også. Får ta turen i kveld eller i morgen.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56460

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Ups, bomturer har vi vel alle gjort ;)

Men er jo veldig rart de selger gamle vogner som nyere enn det de er! Betalte du full pris for den i tillegg? Vi betalte 800,- for vår, veldig pent brukt :)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56469

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Jeg betalte ikke mer enn 1000 kr for den ny på tilbud forrige uke. :)

Så prisen er jo super, og hadde nok kjøpt den om det hadde stått at det var en 06 evnt 07 mod.
Men er noe med prinsippet...og så er det praktisk å vite hvilken modell. Og det er litt uprofesjonelt å ikke vite slikt.


:)
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56470

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Janis skrev:
Men er noe med prinsippet...og så er det praktisk å vite hvilken modell. Og det er litt uprofesjonelt å ikke vite slikt.

Veldig enig med deg i det!

Dessverre opplevd flere ganger at jeg har mye bedre peiling enn de som står på butikken både når det gjelder årsmodeller og vognens egenskaper...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56476

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det med inkompetente butikkmedarbeidere har vi vel alle vært borte i :) Ikke alle kan være som LogK i sine glansdager ;) :hug1:

Simoen vår står det jo 06 på eller noe sånt, men den har jo farger fra den tiden også.. og væar på kampanje hos babyshop, og da spurte jeg jo om nettopp dette, og fikk til svar at den var produsert som tilbudsvogn... :S Men for meg går det greit, men jeg har jp en kvittering, kjøpsbevis der det står 2009 mod :koko: En venninne kjøpte en s3 uten håndbrems som 08 modell på salg, men eh, det viste seg å være en 2005 !!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56477

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, det med inkompetente butikkmedarbeidere har vi vel alle vært borte i :) Ikke alle kan være som LogK i sine glansdager ;) :hug1:

Simoen vår står det jo 06 på eller noe sånt, men den har jo farger fra den tiden også.. og væar på kampanje hos babyshop, og da spurte jeg jo om nettopp dette, og fikk til svar at den var produsert som tilbudsvogn... :S Men for meg går det greit, men jeg har jp en kvittering, kjøpsbevis der det står 2009 mod :koko: En venninne kjøpte en s3 uten håndbrems som 08 modell på salg, men eh, det viste seg å være en 2005 !!!!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56478

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Akkurat det med inkompetente selgere kan jo forklare hvorfor det florerer på Finn med vogner som står som en helt annen årsmodell enn det det er... Veldig uproft av selgerne ja!

Men sånn er det jo i alle bransjer, da vi kjøpte bilen vår kjøpte vi den som en 98 hos VW-forhandler. Da vi sjekket innbyttepris hos andre forhandlere fikk vi innbytte som 97-modell for det var det som var registrert i chassisnummeret... Råttent :angry:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56485

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Jeg sendte mail til Quinny Norge.
Fikk raskt svar, og det SKAL følge med XL sete til nye Quinny vogner :)
ER det noen som har fått det?

Nå skrev jeg i mailen at jeg kjøpte 09 modell. (trodde det da)
Jeg vet ikke fra hvilket årstall dette gjelder. Men troor det gjelder fra 2008.

Mailen:

Hei
XL setet skal følge med vognen, i hvertfall dersom du kjøper denne ny. Men om de har hatt noen spesielle tilbud så må du kanskje sjekke det i forhold til akkurat det tilbudet som gjaldt hos de da. Men for ny, så skal dette medfølge.

Med vennlig hilsen
BabyWorld DA


Kenneth Fjeld
Daglig leder
Tlf: +47 957 39 068




Fra: XXX
Sendt: 20. mars 2010 09:15
Til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen
Emne: Ang XL sete til Quinny Buzz 2009 modell.


Hei
Jeg har akkurat kjøpt en Buzz på Barnashus i Tønsberg, 09 mod. (på tilbud)
Det jeg lurer på: Er XL sete standard, noe som skal følge med vognen?
Hvor kan jeg evnt få tak på et slikt sete? Jeg har rosa/orange Buzz.

Mvh XX Janis
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Siste endring: 14 år 1 måned siden av Janis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56490

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
snoopy81 skrev:
Akkurat det med inkompetente selgere kan jo forklare hvorfor det florerer på Finn med vogner som står som en helt annen årsmodell enn det det er... Veldig uproft av selgerne ja!

Men sånn er det jo i alle bransjer, da vi kjøpte bilen vår kjøpte vi den som en 98 hos VW-forhandler. Da vi sjekket innbyttepris hos andre forhandlere fikk vi innbytte som 97-modell for det var det som var registrert i chassisnummeret... Råttent :angry:

Litt verre med en bil enn en vogn da :blink: da hadde jeg blitt grinete om jeg hadde funnet ut det...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #56496

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Simenmin skrev:
snoopy81 skrev:
Akkurat det med inkompetente selgere kan jo forklare hvorfor det florerer på Finn med vogner som står som en helt annen årsmodell enn det det er... Veldig uproft av selgerne ja!

Men sånn er det jo i alle bransjer, da vi kjøpte bilen vår kjøpte vi den som en 98 hos VW-forhandler. Da vi sjekket innbyttepris hos andre forhandlere fikk vi innbytte som 97-modell for det var det som var registrert i chassisnummeret... Råttent :angry:

Litt verre med en bil enn en vogn da :blink: da hadde jeg blitt grinete om jeg hadde funnet ut det...

Ja det er noen tusen mer i en bil enn i vogn. Vi ble passe grinete vi også, så om vi skal bytte den så må vi bytte den der vi kjøpte den for å få mest igjen.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 1 måned siden #57181

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
snoopy81 skrev:
Etter hva jeg ser på utenlandske diskusjoner er ikke setet så uhorvelig mye større. Det er mindre vattering i det som gjør det større. Så stod det i en tråd at om man hadde 2007-modell kunne man kontakte Dorel for å få ett xl-sete gratis tilsendt :cheer: Jeg har sendt mail og hørt i tilfelle det er sånn for utenlandske kunder også!

Har du fått svar?

På babycare.nl kan du forresten få xl sete i den fargen du har. Kommer på ca 500 kr.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 4 uker siden #57189

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Janis skrev:
snoopy81 skrev:
Etter hva jeg ser på utenlandske diskusjoner er ikke setet så uhorvelig mye større. Det er mindre vattering i det som gjør det større. Så stod det i en tråd at om man hadde 2007-modell kunne man kontakte Dorel for å få ett xl-sete gratis tilsendt :cheer: Jeg har sendt mail og hørt i tilfelle det er sånn for utenlandske kunder også!

Har du fått svar?

På babycare.nl kan du forresten få xl sete i den fargen du har. Kommer på ca 500 kr.

Har ikke fått svar nei, lurer på å sende en ny mail. Ja det skal jeg gjøre :)500 kroner er jo ikke så mye for ett sete som kan forlenge brukstiden for vogna en del, tror vi må ha ett sånt med tiden!
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 4 uker siden #57190

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
snoopy81 skrev:
Janis skrev:
snoopy81 skrev:
Etter hva jeg ser på utenlandske diskusjoner er ikke setet så uhorvelig mye større. Det er mindre vattering i det som gjør det større. Så stod det i en tråd at om man hadde 2007-modell kunne man kontakte Dorel for å få ett xl-sete gratis tilsendt :cheer: Jeg har sendt mail og hørt i tilfelle det er sånn for utenlandske kunder også!

Har du fått svar?

På babycare.nl kan du forresten få xl sete i den fargen du har. Kommer på ca 500 kr.

Har ikke fått svar nei, lurer på å sende en ny mail. Ja det skal jeg gjøre :)500 kroner er jo ikke så mye for ett sete som kan forlenge brukstiden for vogna en del, tror vi må ha ett sånt med tiden!


www.babycare.nl/quinny-buzz-seat-p-1437.html


Jeg ser din er rød/strawbery (?) bak, så du har flere muligheter også :)

Har sendt mail jeg også.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 4 uker siden #57202

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Den er rød bak ja, og på kalesjen (oransje inni "vinduene") så den kan jo forandres fullstendig :) Var jo masse ekstrautstyr inne på Babycare så jeg ble jo litt gira her :laugh:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 4 uker siden #57290

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Det går jo ann å bytte ut hele setet :)

Jeg har orange bak, rosa foran. Tror ikke det går ann å få rosa xl. Så da må det bli rød foran. Og evnt bytte ut kalesjen. *hmm*

Og så har jeg så lyst på to hjul foran B) Ha til å bytte på :blush:
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Fotpose og XL sete til Buzz? 14 år 4 uker siden #57572

  • Janis
  • Janis's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 61
Da har jeg kjøpt "strap extender" på ebay. Orginalt fra Quinny, og sikkert ment for 2007 modellene. Kom på rundt 150 kr inkl porto.

Da 07 modellen kom, så var selene korte. (vet ikke hvordan de er nå). Ettersom jeg har lest på nett, så var dette å regne som en feil i produksjonen. Men feilen var ikke "stor nok" til at Quinny ville trekke tilbake vognene for å rette på det. Så derfor kom disse ekstra selene, som forlenger de med ca 15 cm.

Til info for dere som synes selene er korte.
Det er vanskelig å få tak på de. Særlig når barnashus ikke er særlig sammarbeidsvillig.
Følg med på ebay-Storbritania.

Gleder meg til de kommer. Vognen står ubrukt nå, siden jeg ikke har sjangs til å presse minste i selene med jakke.
Triller Simo 124, 09 og Quinny Buzz pink/juice og Em. scooter 2010 pink candy :)
Siste endring: 14 år 4 uker siden av Janis.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.362 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!