Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Hjelp til stelleveske og farge på pose!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjelp til stelleveske og farge på pose!

Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23976

Jeg skal kjøpe Brio GO, og troooor jeg har bestemt meg for enten blå eller grå med hvitt understell. Liker vel den blå aller best, men ser for meg at den er litt vanskelig å style :unsure:

Hvilken stelleveske ville dere hatt til den blå? Til den grå? Og hvilken farge på pose?

Veldig glad for tips, trenger inspirasjon :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23977

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
kommer an på gutt eller jente, sort, grått eller hvitt understell. :)

Jeg syns sort urban er tøft i hvit/grå go, og skip hop dash delux - bloom eller hva den nå i heite heter. Ligger bilde av min i bildegalleriet her inne. Den syns hvertfall jeg er rå fin både til sort og grå go
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23978

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Godt valg! Gratulerer :)
Er det gutt eller jente du har igjen? Gutt? Tror ikke den blå er vanskelig å style, sikkert kjempefint med blå og hvit pose og stelleveske. Eller blå i en annen, men ton i ton-nyanse. ELler hmm. Må nesten prøve deg litt frem i butikken tror jeg, det er jo en spesiell blåfarge. Bare prøv deg litt frem med det de har av vognposer i alle merker og farger, bare for å se.

Til grå går absolutt alt, så da kan du virkelig boltre deg. Feks kan du jo ha en pose i den Go-blåfargen, så får du litt av den selv om det evt ikke blir den fargen påå vogna :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23982

Jeg har gutt ja! Har tenkt litt på lysere blå stelleveske og pose i blå/hvit vogn, tror det kunne blitt fint! Hva tenker dere om lyseblå TTH pose og den lyseblå Fleurville veska? :)

Grått blir jo veldig mye lettere ja, så det er en ting som taler for å velge denne vogna. Men så var det den blå som jeg liker så godt da!

En annen ting: De posene fra Brio (shiny ett eller annet), vil de kunne fungere som vinterpose? Her jeg bor har vi sjelden veldig kalde vintre, og lillegutt er så å si alltid kledt i ull på vinteren..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23983

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Helt ærlig tror jeg det blir kræsj. :( Fordi blåfargen er så skarp, og min personlige mening er at den skarpe blå, ikke er noe fin med lyseblått. Men det er min mening da :blush: trenger jo ikke være enig i det.. hehe...

shiny vil kunne funke som vinterpose om du ikke bikker noe særs under 5 grader eller mindre - hovedsakelig - om vinteren :)
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23984

Æsj, ser nå at Fleurville veska har brunt i seg.. Tror ikke den vil funke særlig da :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23985

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Høres kjempefint ut, selv om jeg ikke har sett blåfargen til TTH :)
Jeg hadde valgt blå og hvit om jeg hadde hatt gutt (og om jeg gikk fra samboeren min og ble enslig mamma, han syns både den blå overdelen og det hvite understellet er forferdelig ;) ). Blåfargen er nydelig, og det e rnoe med blå/hvit-kombinasjonen somer så utrolig kult! Litt retro.

Men jeg er kjempefornøyd med min grå, det er en fin gråfarge ogalt passer i den. Særlig siden vi ofte bruke rmye sterke farger på jenta vår, det kan jo krasje litt i så fargesterk vogn. Men så kan du jo ha seat insert i, hvitt seat insert feks, for å mildne akkurat området rundt gutten din og klesfargene hans :)

Berio shiny er da tykke nok for en middels vinter med ullbody og ullstrømpebukse, det vil jeg tro.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23986

lille og knøtta skrev:
Helt ærlig tror jeg det blir kræsj. :( Fordi blåfargen er så skarp, og min personlige mening er at den skarpe blå, ikke er noe fin med lyseblått. Men det er min mening da :blush: trenger jo ikke være enig i det.. hehe...

shiny vil kunne funke som vinterpose om du ikke bikker noe særs under 5 grader eller mindre - hovedsakelig - om vinteren :)

Ja du sier noe der.. Hvilke farger ser du for deg at kan funke med blåfargen? Er ikke veldig begeistret for svart tilbehør :S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23987

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ugff nei, ikke med brunt ut, det blir ikke fint. syns jeg :)
Men jeg syns ikke ulike blåfarger er noe problem, særlig ikke siden det er snakk om hvitt understell (men så ha rjeg ikke sett den aktuelle blåfargen da).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23988

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hva med sølv forresten? har ikke brio shiny en sølvvariant? Vet ikke om jeg ville hatt det selv, men det passer ihvertfall!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23989

MariHønaMedHvitveis skrev:
hva med sølv forresten? har ikke brio shiny en sølvvariant? Vet ikke om jeg ville hatt det selv, men det passer ihvertfall!

Enig i at det passer, men det er liksom ikke helt meg...

Som sagt så synes jeg det er vanskelig å style den blå vogna altså!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23990

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ikke meg heller ;)
men jeg ville nok prøvd å finne noe hvitt og blått, kanskje helst en tilnærmet lik blåfarge. det er en utrolig kul vogn i den fargekomboen!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23991

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Til den blå og hvite ville jeg enten valgt Go tilbehør, eller noe hvitt mned blått i seg. Men ikke blått som bunnfarge, om det ikke er GO fargen.

Den blå er litt vanskelig å stæsje... :) Ville kanskje gått for et kremhvit simo insert og lys stelleveske, trenger ikke være hvit, men lys - kanskje med noen lysegrå detaljer i...
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #23992

Jeg har faktisk tenkt endel på hvitt/creme-farga tilbehør. Tenker at det egentlig er ganske upraktisk, men vil nok være fint i blå/hvit vogn ja. Og de fleste poser kan jo vaskes i maskin og tørkes i trommel uansett ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Hjelp til stelleveske og farge på pose! 14 år 8 måneder siden #24000

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Det meste kan vaskes ja.. og en stelleveske er jo ofte av slikt materiale som ikke skitnes så fort.

Chris lammfelle er en suuuuper pose, og de hadde en i krem farge utenpå før. En kjempegod lammeskinnspose
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.062 sekunder