Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør To ting.. Pose og stelleveske
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: To ting.. Pose og stelleveske

To ting.. Pose og stelleveske 14 år 8 måneder siden #23852

  • lillegull
  • lillegull's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 23
Jeg har nettopp kjøpt teutonia s3 i svart fashion. Har tenkt meg brun fashion bag når jeg evt får en til. Så jeg ble plutselig i stuss på hvilken farge jeg skal velge på pose og steleveske.

Stelleveske trenger jeg strengt talt ikke nå, så jeg vurderer å vente til jeg vet om det blir jente eller gutt, og kjøpe rosa eller lyseblå veske(passer både til svart og brun) for om jeg kjøper brun veske føler jeg ikke det passer til sort og motsatt..

Men så va det vinterpose.. Jeg har en lammeskinnpose nå (sort) men er redd den blir for kort til lillegull.. Så da trenger jeg tips til ny, og hvilken farge skal jeg velge der? Jeg har ikke så lyst å kjøpe blå der i tilfelle jente neste gang..

Har dere tips om en god pose, helst ikke så dyr(bruker en formue på barnehageutstyr om dagen;)) og hvilken farge?

Puh.. ble langt! Håper noen har gidda og lest og har noen tips:)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: To ting.. Pose og stelleveske 14 år 8 måneder siden #23857

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Til en svart vogn passer alt av farger :) Det er det som er det kjekke med å velge sort vogn! Du kan bare velge og vrake i farger :)

Going.no har en rimelig thermopose i fine farger. Lilleprinsen.no har en rimelig pose fra kaiser i fine farger. Disse to har syntetisk fyll. Ellers kan det være en ide å kjøpe brukt en pose som koster litt ny. Bra poser skal være Voksi urban, Odenwalder, 7 am enfant, troller igloo (samme som voksi urban men rimeligere), Easygrow, Ticket to heaven osv. Brio har også noen stilige poser i syntet.
Når det gjelder farge, velg den du liker best, for alt passer til sort vogn :)

Til brun vogn passer bla brun, turkis, rosa, grå...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 14 år 8 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: To ting.. Pose og stelleveske 14 år 8 måneder siden #23898

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Helt enig med empa her :)
Ville valgt akkurat den fargen du ønsker på pose, og så ville jeg heller tilpasset stelleveske til det når du evt. får behov for det igjen ;)

De har salg på odenwalder på barnas hus nå, og de har en i litt mørk lilla. Synes den fargen passer like godt til gutt som til jente, og veldig fin i både sort og brun vogn ;) Men det er jo smak og behag ;)

Lime eller turkis pose vil også være fint til begge kjønn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.624 sekunder