Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Stellevesker og tilbehør Tilbehør til Tfk'en min!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tilbehør til Tfk'en min!

Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19825

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Sporingen på TFK'en min sier at den er i Norge nå (natt til mandag sto den fast i norsk toll pga noe problemer står det :s )

Og siden skattepengene (til sambo :p) (kanskje) kommer i morgen skal jeg begynne å planlegge hvordan snarest mulig bruke opp alle pengene på vognstasj :laugh:

Det er altså en Carbo Mud brun tfk joggster twist, og jeg vil sprite den opp! Med stelleveske og vognpose.
Vil ha en liten og lett stelleveske i gilde farger, egentlig helst ikke sånn stelleveskeveske, men . Også ville jeg helst hatt den litt lang, for det ser så rart ut med sånne trehjulinger som tfk, ew og mb med en diger stelleveske som henger rett under styret :dry: syns jeg da.

Pose. Vil ha en pose i lik(e) gild(e) farge(r), skal helst være litt sånn multibruk, feks toppen kan tas av så det blir seat insert eller noe i den dur.

Forslag?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19835

Spennende at du snart har TFK'en :D Jeg er så dårlig på tilbehør til annet enn sorte vogner, er jo bare det jeg ser etter :laugh:

Men hva med det fine Brio mønsteret?

http://www.brio.net/BRIO_NET/Data/imageviewer.aspx?id=11708&formatName=CMSlargebox
Denne posen, med matchende weekend bag og seat-inseart :) Den røde fargen er jo kjempefin også :) Eneste jeg ikke likte var de sorte båndene på weekend bagen.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19840

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ja den er kjempefin, har så lyst på en brio sitty i det mønsteret der :lol:
Men hva er denne weekendbagen for noe?

Jeg vil ikke ha en tradisjonell stelleveske ihvertfall. Strollershopperen er superduper, men vil ha noe nytt i tillegg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19843

Ligger bilder av weekend bagen på brio, er noe ala en stelleveske sånn som jeg forstår det. Kanskje litt større, så det skal være plass til en hel weekend? :dry: Står så lite info der inne, blir bare spekulasjoner. Synes forresten fargen og mønsteret ser finere ut på fotposen også ;)


http://www.brio.net/BRIO_NET/Data/imageviewer.aspx?id=12279&formatName=CMSlargebox
Weekend bag :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19846

Åhh.. driver å ser etter noen som sender stellevesken jeg ønsker meg til MB internasjonalt, Baby Mel Amanda Bag med Modern Flower mønster i svart/hvit. Og nå fant jeg den i brun og lilla på Amazon!! :) NYDELIG :) Sikkert perfekt til mange brune vogner, eller plum oth :cheer:

Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19848

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oooi den var kjempefin!! Hva ligger den på da? Den hadde jo passet supert til stay puttrekket jeg har bestilt! Og til den lilla vognosen. Jeeii!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19849

88 dollar de fleste sidene jeg har funnet den på, det er i underkant av 600,- norske kroner. Også kommer porto, moms, fortollingsgebyr.. Blir fort en tusenlapp. Håper jeg snart finner en plass der portoen ikke er så dyr :cheer: Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Edit: Har funnet til 45 GBP på engelske sider, det er i underkant av 500 norske :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19850

Åh, de stelleveskene finnes i så mange fine farger og mønster at jeg nesten blir gaaal :cheer: :blush:

Her er det eneste jeg har funnet av en på vogn. Den ser litt stor ut,
men vognen ser ut til å være en trille og;


Ikke meningen å kuppe hele tråden din med BabyMel Amanda Bag prat :blush:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19851

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
denb siste der så knall ut, e det samme modell som den første, eller bare samme merke? Syns ikke den ser for stor ut, jeg vil gjerne ha den stor, men ikke sånn stellebaggete og bred. Altså, ikke bredden, men dybden, vil ikke ha den så bred i dybden. eh. Skjønner? ;)
Så super ut :lol:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19852

Det er en Baby Mel Amanda Bag det også, bare ulikt mønster ;)

De har fargene jeg vil ha på mothercare, lurer på om jeg skal forhåndsbestille der (den kommer 19. juli) eller lete etter billigere butikker :dry:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19853

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
blir dyrt med porto og toll og fysjamei :( Har kjempelyst på en jeg også, akkurat det jeg var ute etter! Link?
Jeg tror jeg må slenge meg rundt og høre med de som skal til england i sommer jeg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19857

Mothercare har ikke ditt mønster i nettbutikken vertfall :( De har bare helsort og sort/hvit. Adressen deres er enkelt og greit www.mothercare.com :) Går jo ann å høre om de har flere mønster i butikk.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19859

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hvor fant du den med "mitt" ( :p ) mønster da? Ergerlig at man ikke bare kan sy sånt selv altså, det burde jo ikke være så vanseklig for dem med lit vett i skolten..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19860

Nå prøvde jeg meg på .co.uk adresse istedet for .com, og da fant jeg den europeiske hjemmesiden til Babymel istedet for den amerikanske :) Der finner du forhandlere i England og resten av Europa (Danmark står oppført, men ikke hvor!!), i tillegg til at et par nettbutikker er listet opp.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19861

MariHønaMedHvitveis skrev:
hvor fant du den med "mitt" ( :p ) mønster da? Ergerlig at man ikke bare kan sy sånt selv altså, det burde jo ikke være så vanseklig for dem med lit vett i skolten..

Amazon, når jeg googlet. Men se innlegget over :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19862

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
ooooh det er jo flere fine jo! både modeller og farger! Tror jammen det skal bli ny stelleveske på meg ja :lol:
Må bare få oversikt, og så få bukt med beslutningsvegringen :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19864

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Den vesken det var bilde av her sitter sikkert aldeles perfekt på tfken! Så ut som en veldig fin størrelse til den vognen :)
Hvor mye blir det om du får noen til å ta den med fra england da?

Og hvordan er det med vognen din, må den fortolles før du får den utlevert eller kommer den i posten og så får du rekning fra tollen i etterkant?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19865

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tror forresten den røde posen fra brio med samme mønster passer like godt som den brune, om ikke bedre :) Eller så kan du jo bare bestille seat insertet i det mønsteret :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19867

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Aner ikke jeg, nettopp blitt opplyst om denne herlige vognen! Skal først finne ut hvor de selger den, og så forhøre meg med de jeg kjenner som skal ut på tur :)

Vognen min er jeg litt usiker på faktisk. Dette sto det på den tyske sporingen natt til igår :

Problem in customs clearance waiting consignees authorization

Men så igår sto det at den var på vei til *dettyskefraktselskapet*s lokaler og så sto det stored. Så den er i norge, og ute av tollen. Mer vet jeg ikke :dry:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19870

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
oioioi jeg digger disse ogaå!!

www.isoki.com.au/collection.htm
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19874

Visst vognen kommer i posten, betaler du moms og fortolling når du henter den på postkontoret ;) Håper du snart får den, eller i alle fall får vite hvor den befinner seg :)

Og de stelleveskene på siste linken var NYDELIGE!! Enda mer jeg vil ha, nå må jeg revurdere Babymel :P
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19875

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
Aner ikke jeg, nettopp blitt opplyst om denne herlige vognen! Skal først finne ut hvor de selger den, og så forhøre meg med de jeg kjenner som skal ut på tur :)

Vognen min er jeg litt usiker på faktisk. Dette sto det på den tyske sporingen natt til igår :

Problem in customs clearance waiting consignees authorization

Men så igår sto det at den var på vei til *dettyskefraktselskapet*s lokaler og så sto det stored. Så den er i norge, og ute av tollen. Mer vet jeg ikke :dry:

Da er den sikkert snart på plass da :) Kanskje den kommer i morgen? :) Jeg har fått så sinnsykt å lyst til å bestille meg en jeg også...Jeg som IKKE skulle ha flere dyre sportsvogner før vi fikk flere barn :blush: Får bare prøve å stå i mot! ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19880

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
MariHønaMedHvitveis skrev:
oioioi jeg digger disse ogaå!!

www.isoki.com.au/collection.htm

Der var det mange fine :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Tilbehør til Tfk'en min! 14 år 10 måneder siden #19881

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
kanskje! Så lenge den kommer før helgen skal jeg være fornøyd, ellers blir jeg utrolig skuffet!

:laugh: kjenner følelsen ja, jeg sitter med den nå ang brio go og bee. Jeg har så lyst på dem, og jeg pønske rog pønske rpå gode grunner til å ha en av dem sammen med tfk :s
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.475 sekunder