Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Klær og utstyr Barneklær Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull??

Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 4 uker siden #56784

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Vet at HM har en del, har handlet litt der. Men er det andre kjeder som har litt utvalg av barnetøy i økologisk bomull?

Eldste har vokst ut av hele garderoben sin, og jeg kan ikke bare handle dyre danskdesignede barnetøy (dessverre :dry: ). Har f.eks Lindex litt av det retroinspirerte barnetøyet enda?? Og er noe av det økologisk?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 4 uker siden #56790

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det første som slo meg var jo HM ;)Lite av det retroinspirerte barnetøyet på Lindex for tiden, men de har annet fint. Synes generelt at HM og Lindex har en god del fint til gutter. I motsetning til de fleste andre kjedebutikker. Mener å ha sett noe Øko-tøy hos Cubus en gang, men det var til baby. HM er vel de som har mest.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 4 uker siden #56802

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lurer på om ikke name-it også har det, men kan være jeg blander med helt vanlig ull :kokko:

Ellers er det vel bare å tråle kappAhl og alt annet du finner av kjedebutikker også ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56814

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Cubus har bare til baby ja. Enig i at Lindex og HM er det med finest klær til gutter, men fryktelig lenge siden jeg har vært på Lindex nå. Får ta en tur :)

KappAhl er jeg sånn passe begeistret for når det gjelder klær til mellomstore gutter :P

Nameit kan jeg sjekke, men synes en del av prisene der er såpass høye nå at jeg likså godt kan bestille småfolk, idat eller moonkids som jeg liker mye bedre :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56815

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Tror dere polarn o pyret kan ha noe??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56854

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Kjenner jeg blir irritert hver gang jeg leser om polarn o pyret, de har så masse fint og har ikke butikk i byen her :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56862

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Hehehe, du får ta deg en Oslo-tur eller noe ;)
Eller sende meg en mail med bilde av det du vil ha så kan jeg shoppe for deg :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56863

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vet ikke om polarn har økologisk tøy. Går forbi hver dag (kan sjekke om du vil). Er ellers aldri der, synes det er noe dyrt ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56868

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Jeg kan ta en tur innom selv også, skal til Bergen flere dager neste uke :) Men om du går forbi og ser noe så kan du jo gi en lyd ;)

Det er ganske dyrt ja, og jeg har ikke likt tøyet så godt men de har litt fint innimellom :) Men med tanke på prisen så er det vel sikkert ikke mye å spare i forhold til der jeg vanligvis liker å handle, så jeg ender vel opp på En gul knapp i stedet :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Kjedebutikker som selger klær i økologisk bomull?? 14 år 3 uker siden #56879

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg handla bukse til S på lindex en gang og det var økologisk bomull, så det ikke før jeg kom hjem, så de har visst det der ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.655 sekunder