Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Kjøp av barnevogner fra utlandet Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør

Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54048

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54051

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Var vel det samme med 2009-modellen... Den dukka vel ikke opp før i april om jeg ikke husker helt feil :(
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54053

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
boysx3 skrev:
Var vel det samme med 2009-modellen... Den dukka vel ikke opp før i april om jeg ikke husker helt feil :(

Å nei, det er ikke musikk for mine ører.... Nå er jeg litt sint på meg selv :unsure:
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54054

  • boysx3
  • boysx3's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Huff, ja..

Men hva med denne da?
www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21093045

vet ikke om noe er forandret på 2010-modellen,jeg,da,men denne så veldig fin ut :)
Basson Roma, Emmaljunga Softy, Teutonia Team Alu, P&T Vibe,Bugaboo Gecko,Brio Sing, ABC Zoom,TFK Joggster X (huff) Urban Jungle Mountain Terrain Duo, Urban Jungle Mountain buggy Single, ABC TakeOff, Bugaboo Bee+. De fleste testet og forkastet ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54056

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg har sittet i timesvis på Finn nå, og var innom den vogna der. Det er noen forandringer på 2010, blant annet på kalesjen og håndtaket. Er vel ikke helt 100% full liggestilling på de gamle heller om jeg husker rett. Men jeg har jo betalt vogna på Pingpong... Så jeg må nok bare vente i spenning på den, men tråler Finn etter en kjempebillig (nesten gratis faktisk :laugh: ) vogn som kan fungere som barnehagevogn fra august også. Om vi må så klarer vi oss med Buzz til Koelstra kommer, men jeg vil gjerne ha en vogn snuppa kan sove i ute når det forhåpentligvis blir mildere ute snart. Til det er ikke Buzz optimalt, men det går vel det også. I nøden spiser fanden fluer ;)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54057

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
isj da, det var kjedelige greier :( Men er jo i og for seg ikke pingpong sin feil at Koelstra ikke er klare med vogenne... Men det er dumt åselge skinnet før bjørnen er skutt :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54063

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Spentsmurf skrev:
isj da, det var kjedelige greier :( Men er jo i og for seg ikke pingpong sin feil at Koelstra ikke er klare med vogenne... Men det er dumt åselge skinnet før bjørnen er skutt :(

Nei klart det ikke er pingpong sin feil dette her. Jeg trodde at de hadde vognene på lager siden de lå i nettbutikken og jeg fikk til svar på mailen jeg sendte før jeg kjøpte at det skulle ta 2-3 uker før jeg fikk den... De kunne jo forsåvidt svart at det var forventet lansering da og da istedet for å gi meg en estimert tid.. *litt oppgitt*
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54065

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
<litt klønete kundebehandling :( Og det er vel det som har vært klaget på med de tidligere oså kanskje ....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54068

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Og jeg burde jo hørt på de negative erfaringer istedet for å stole på de positive...
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54069

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Så irriterende da! De har nok ikke den beste kundebehandlingen på pingpong nei... Men men , det positive er jo at de til slutt svarte, og at det ikke er deres feil og at den snart kommer selv om 3 uker kan føles LEEEEEENGE til når man går og venter.

Å kjøpe en billig bhg vogn i mellomtiden er sikkert smart, om du skal ha det med tiden uansett :)
Det ligger ofte eldre billige brio og simo-sportsvogner på finn, om du tåler at de ikke er i helt tipp topp stand. Mange er fine også, bare litt gamle. LIgger ofte til rundt 400-600 kr. Det er ofte gode sovevogner :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54079

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Har sittet og sett på både Brio, Simo, Mutsy, Emmaljunga og gud vet hva på Finn :laugh: Vet jo ikke hvor lang tid det tar med posten + tollen heller på vogna, så det kan være lurt å kjøpe bhg-bogna med en gang. Må se på det om det dukker opp ett kupp:)
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54086

  • LogK
  • LogK's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Totalt uhelbredelig !!
  • Innlegg: 10542
Ping pong er "litt slik" desverre. Det er mange som har dårlig erfaring med de, spes på kundeservice fronten. Sending og lagerstatus.

Håper det løser seg!
K triller i Stokke '10, Titanium Breeze '10, sover i Mountain Buggy '10, og deler en Phil & Teds Sport '10 med L.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54096

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du får holde oss oppdatert da :) Og så var det dumt du måtte oppleve dette :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 2 måneder siden #54126

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg var jo bittelitt skeptisk før jeg bestilte, men ble vel så ivrig at jeg stolte blindt på alle som ikke hadde hatt problemer :lol:
Jeg sendte mail tilbake at det var fryktelig frustrerende å måtte vente enda lenger, og at jeg skulle ønske de kunne sagt at vogna ikke var lansert da jeg spurte om leveringstid. Fikk til svar at de forstod meg, og at de hadde annen info om lansering da de svarte meg første gang - og at Koelstra hadde sagt det skulle ikke bli mere forsinkelser.

Tror jeg skal sy ett stormtrekk til Buzz'en så den blir litt lunere i mellomtiden, for nå har jeg gått fra å se på bhg-vogn til å se på ny dunpose til nyvogna :laugh: Hadde det ikke vært for de hellsikes veiavgiftene som kommer nå så hadde det blitt mye shopping kjenner jeg..
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Gaaaah, Koelstra 2010 er forsinket fra leverandør 14 år 1 måned siden #54214

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:P

HUff, får håpe dette går seg til. Min levering fra ping pong gikk smertefritt, men det var jo på utstyr og ikke på vogn.... Og de satte skrekkelg kang leveringstid i første omgang ;) 5-6 uker på stæsjet :kokko:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.686 sekunder