Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Forhandlere og leverandører Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :)

Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16204

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Om noen av dere planlegger å kjøpe :)Men dog foreløbig til full pris...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16226

Jeg må vertfall vente på ny kampanje enten der eller på barnas hus :blink: :) Men supert at MB begynner å komme på lager igjen.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 14 år 10 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16233

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Når den førster på lager øker kanskje sjansen for at den kommer på tilbud igjen også?
Kommer nok en ny kampanje snart ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16243

Nå når de har begynt med Happy Hour håper jeg den dukker opp der, er inne å følger med jevnlig.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16246

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Happy hour?! Hørtes kult ut, er det noen gode tilbud da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16249

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det skulle aldri jeg ha funnet ut... KJempe tilbud på p&t...Heldigvis at jeg har bestemt meg for vogn da, og at jeg er så skrekkelig bestemt av meg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16252

Er veldig vanskelig å motstå sånne fristelser. Jeg sier til meg selv at jeg må klare å vente på MB, men det er neimenn ikke lett :blink:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16256

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig der du... Men jeg venter på joyful vogna jeg... For jeg vet at jeg trenger en firhjuling til vinteren. Eller, jeg er mer og mer usikker, for jeg er jo ikke så mye hjmme da.... Men jeg må bare ha den vogna. Tror kanskje TFK/MB/EW er bedre på vinterføre pga lufthjul at jeg kunne byttet, men jeg tror jeg beholder spirit rakleverket og skaffer meg en firhjuling i tillegg. Uansett så tror jeg at trehjulinger oppfører seglikt over brøytekantene...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16258

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Uff, ikke fortell med om sånn Happy Hour, det har jeg ikke godt av.

Jeg som trodde jeg var kurrert for denne vogngalskapen, fikk jo et skikkelig tilbakeslag da jeg kom inn på forumet her :laugh: Nå har jeg ikke vært her så mye i det siste, og da har faktisk vogntrangen avtatt noe, men med en gang jeg kommer inn her og hører om alle tilbudene og ser bilder av nydelige vogner, er det på`n igjen :laugh: :laugh: :laugh:

Tror nesten det er best at jeg begrenser tiden her inne, for akkurat nå har hverken lommeboken eller hodet mitt godt av et nytt vognkjøp :laugh:

Og jeg vet jo innerst inne at jeg har de mest perfekte vognene for oss (Oth og Maclaren). Så ikke skjønner jeg hvorfor jeg orker å tenke på andre vogner. Men det er jo et hav der ute av vogner jeg aldri får prøvd...

Beklager at dette ble et syteinnlegg, det var ikke meningen. :laugh:

Uansett, utrolig kult at Kids and Care har sånn Happy Hour. Det tror jeg de kommer til å tjene mye på. Men skjønte liksom ikke helt det med videokamera i pakkeprisen da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16260

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vogngal skrev:
Uff, ikke fortell med om sånn Happy Hour, det har jeg ikke godt av.

Jeg som trodde jeg var kurrert for denne vogngalskapen, fikk jo et skikkelig tilbakeslag da jeg kom inn på forumet her :laugh: Nå har jeg ikke vært her så mye i det siste, og da har faktisk vogntrangen avtatt noe, men med en gang jeg kommer inn her og hører om alle tilbudene og ser bilder av nydelige vogner, er det på`n igjen :laugh: :laugh: :laugh:

Tror nesten det er best at jeg begrenser tiden her inne, for akkurat nå har hverken lommeboken eller hodet mitt godt av et nytt vognkjøp :laugh:

Og jeg vet jo innerst inne at jeg har de mest perfekte vognene for oss (Oth og Maclaren). Så ikke skjønner jeg hvorfor jeg orker å tenke på andre vogner. Men det er jo et hav der ute av vogner jeg aldri får prøvd...

Beklager at dette ble et syteinnlegg, det var ikke meningen. :laugh:

Uansett, utrolig kult at Kids and Care har sånn Happy Hour. Det tror jeg de kommer til å tjene mye på. Men skjønte liksom ikke helt det med videokamera i pakkeprisen da...

hehe, nei det videokameraet kom litt ut av det blå for meg... Vi har videokamera,så det er ikke noen fristelse for meg.... Mekelig nok.

Vogner er som dop, man blir helt avhengig og må komme seg ut av "miljøet" ... Huff a meg!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16330

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Ja ikke sunt for lommeboken å henge her inne... :laugh:Men jeg har vært VELDIG flink å begrense meg i det siste, og vært flink til å bare prate vogn - ikke kjøpe vogn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16377

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Det er der jeg sliter da. Jeg klarer ikke å bare snakke :laugh: :laugh: :laugh:
Eller jeg har jo faktisk ikke kjøpt noen vogn i det siste da, bare utrolig mye utstyr til den. Var jo etter at jeg kom inn her at jeg har fornyet vognen med:
- vognpose
- 2 seat-insert
- stormtrekk (og jeg har jo bestilt et til også :unsure: )
- stelleveske
- koppholder
+ en del jeg sikkert har fortrengt :laugh:

Og jeg har en sønn på snart 3 år, som ikke har lenge igjen av vognperioden :woohoo:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16396

Da har du litt til nestemann, om du skal ha flere :)
Eller myyye tilleggsutstyr å selge ved siden av vognen :cheer:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:Nå er Mountain buggy på lager hos Kids&care igjen :) 14 år 10 måneder siden #16592

  • woopsy
  • woopsy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Har du lyst, har du lov ;o)
  • Innlegg: 1866
Vogngal skrev:
Det er der jeg sliter da. Jeg klarer ikke å bare snakke :laugh: :laugh: :laugh:
Eller jeg har jo faktisk ikke kjøpt noen vogn i det siste da, bare utrolig mye utstyr til den. Var jo etter at jeg kom inn her at jeg har fornyet vognen med:
- vognpose
- 2 seat-insert
- stormtrekk (og jeg har jo bestilt et til også :unsure: )
- stelleveske
- koppholder
+ en del jeg sikkert har fortrengt :laugh:

Og jeg har en sønn på snart 3 år, som ikke har lenge igjen av vognperioden :woohoo:

Siste krampetrekninger da :laugh:
Vi har liksom bestemt at vi ikke skal ha fler barn, så jeg har litt sånn angst....mååå bare prøve mest mulig me "sistemann" :laugh: :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.666 sekunder