Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Noen som kjenner til Hartan racer?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Noen som kjenner til Hartan racer?

Noen som kjenner til Hartan racer? 12 år 1 måned siden #87684

  • helle_høygir
  • helle_høygir's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 28
  • Takk er mottatt 1
Jeg var innom Rudo idag og fikk bekreftet at vogna vår er ødelagt og siden den er ute av sortimentet til Emmaljunga så er det ikke noe å gjøre med.

Frøkna i butikken var raskt ute med å snakke om en vogn fra Hartan med tilsvarende egenskaper; svingbare forhjul og vendbar sittedel. Den hadde også en del andre litt smarte finesser som vinterhjul, håndbrems og universaladapter til bilsete. Men jeg syns kalesjen virket så voldsom på sittedelen, dog usikker på om det er nok til å ikke kjøpe den :)

Men hvordan er egentlig Hartan vognene? Jeg har forsøkt å google litt her og der - ser at en modell (skater) har fått dårlig kritikk, men finner lite om denne Racer vogna.
Jeg har sett Brio go kun på nett; er litt usikker pga små hjul foran, men må ses i butikk først. Samme gjelder Koelstra, men det krever tur til Bergen har jeg skjønt.

I
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Tone

Sv: Noen som kjenner til Hartan racer? 12 år 1 måned siden #87685

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Har ingen erfaring med denne vognen, men har jo ikke hørt så mye positivt om hartan at det gjør noe. Synes heller ikke vognene derifra er spesielt pene :(

Hadde vel heller sett på noen av de vognene det selges mest av, tror jo det er en grunn for at noen vogner selger mere enn andre :)

Titt på emmaljunga ozone og nitro, bugaboo cameleon og brio go.
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Noen som kjenner til Hartan racer? 12 år 1 måned siden #87686

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Støtter Tone sine forslag.

Jeg har hatt Hartan skater s, og det er verste vogna jeg har hatt. Sammen med Quinny Freestyle.
Knirket etter kort tid, sittedelen var liten og trang. Likte ikke kalesjen. Selene var håpløse.mog den tok noe helt enormt med plass i bilen!

Hadde et svært kort opphold hos meg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.422 sekunder