Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Brio Go fargevalg (igjen)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Go fargevalg (igjen)

Brio Go fargevalg (igjen) 12 år 1 måned siden #87649

  • cherryblossom
  • cherryblossom's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
  • Takk er mottatt 1
Hei dere, jeg er helt ny her inne - bitt av vognbasillen og synes det har vært veldig kjekt å lese meg opp i div. forum på vognvalg. Ser det er mange mange tråder om Brio Go - så her kommer det snikende et til.

Har nå bestemt oss for å selge Emmaljunga Mondial vognen, og Mountain Buggyen (nesten ubrukt) til fordel for fantastiske Brio Go. Har kjøpt en billigvogn som sovevogn i bhg til 2åringen, og Brio Go vognen er ment for lille i magen som kommer i September.

Det store spm er fargevalg, på bag, sportsdel og bilstol (velger å kjøpe alt samlet).

Hvilke farger ville dere foretrukket? Jeg heller mot Grå sportsel og hvitt understell - bag og stol aner jeg ikke!
Siste endring: 12 år 1 måned siden av cherryblossom.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go fargevalg (igjen) 12 år 1 måned siden #87650

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
jeg har hatt sort sittedel og hvitt understell, og skal ikke ha hvitt understell igjen, synes det ble fort stygt, og alle merker viste godt. den stangen fremme mellom hjulene hengte sej opp på en rulletrapp,og det ble mange stygge merker, som viste kjempegodt i forhold til på sort eller mørkt understell..

jeg skal vertfall ha sort undertsell om det blir go igjen :) heller mot grønn eller rød , eller grå sittedel jeg da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go fargevalg (igjen) 12 år 1 måned siden #87651

  • cherryblossom
  • cherryblossom's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 26
  • Takk er mottatt 1
Det var det som også slo meg, skrammer og merker kanskje vil synes godt... Mannen heller mot sort, pga det! Hmm....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.414 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!