Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Grønn brio go
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Grønn brio go

Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87598

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
i min fortvilelse over at jenta vår har blitt stor, sluttet å sove på dagen, og vi ikke trenger mer enn i sitty egentlig..SÅ ser jeg på ny vogn til et lite gull som jeg håper tar plass i magen snart :)

og i går viste jeg han alle fargene av brio go med sort understell...han falt for den grønne/mosegrønne.. så..er den fin? vi skal ha go, hadde det til første, men solgte pga selene, og vil ha ny til neste :)

synes det ill. bildet på brio.no av grønn go med sort brio pose i er fint da, men hvoradn er den irl?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87599

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
vognpark allerede før babyen har tatt plass i magen.. :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87600

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
www.brio.no/To_Go_Stroller/Prams_and_Pus...ration_Pictures.aspx denne tenkte jeg på :) den mørk blå er også fin, men jeg skal ha svart understell..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87605

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Hmm, nå er ikke jeg glad i den type grønn da. Men tror uansett jeg ikke hadde valgt denne fargen, siden den kan være vanskelig å få solgt igjen pluss at jeg tror man blir fort lei, kanskje....Den blå var nydelig da :)
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87606

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
ja, er litt usikker..tror den beige er vanskeig å holde ren, den er fin den og:) og den røde. går det an å ta av trekket på go nå? for vask tenkte jeg på :) den blå er så fin, men skal ha svart/grått understell! da må d i tilfelle bli en brukt en.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87610

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jeg elsker denne, og hadde absolutt gått for den. Du er jo glad i farger på vognene, har ikke du hatt rosa og grønt på Race og Spin? ELler var det noen andre her inne :gruble:

Men i alle fall, liker man farger på vogn så liker man det - de vognene jeg har blitt fortest lei av var beige scooter (byttet ut med rosa scooter :humre: ) og sort mistral (byttet ut med grønn mistral :kokko: ). Har ikke byttet ut vogner med andre farger enn sort, brun og grå fordi jeg be lei av fargen, mer at jeg generelt aldri blir fonøyd ;)

SÅ jeg ville absolutt gått for den, tror ikke den er vanskelig å selge, den er jo ikke sjokkfarget - og den er unisex og passer til alle farger :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87611

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
ja, jeg liker godt farger på vogner :) har både spin og race enda :) har en plan om å selge begge, så hyl ut :) bare spin som ligger ute, med en fryktelig dårlig annonse, så må nok skjerpe meg der om det skal bli salg :)

vurderer også svart go, med tilbehør...vi får se :) gleder meg over at mannen er (vertfall delvis) enig i at vi skal få en til :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87634

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes den grønne er fin jeg.

blir helt sikkert fornøyd om du som marihøna sier liker farge på vogn. ;) Og tror den er like salgbar som svart f.eks.. og beige er jo håpløst synes jeg, sånn å holde rent. Et par turer i nærheten av barnehagen 17. mai toget og bilen og du får hjerteinfarkt :P

men blått er og blir nydelig da.....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Grønn brio go 12 år 1 måned siden #87636

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
vil helst ha den mørkeblå med sort understell...men det blir nok ikke slik siden den kun er med hvitt understell. heller litt mot en grønn ja :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.808 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!