Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Min vognkabal ;-)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Min vognkabal ;-)

Min vognkabal ;-) 12 år 2 måneder siden #87588

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Lurer rett og slett på om Mountain Buggy Duet kan være den ultimate søskenvognen for oss jeg...både til reising og til trilling til/fra barnehagen?
Noen som har prøvd den?

Hahahaha, her er altså min vognplan for sommeren når nr 2 kommer:
Kjøpe:
Mountain Buggy Duet som søskenvogn
Emmaljunga City Cross til babyen
Baby Jogger Mini til bruk i sommer for storegull

Beholde:
EW Qtro beholdes hos besteforeldrene, greit å ha en vogn til storegull der, pluss jeg husker fra sist at jeg likte den bedre enn CC fra 1-års alder.

Selge:
Been ryker nok. For dyr å ha som kjøpesentertrille, og kommer til å bli lite brukt etter babyen kommer...

Gubben himler med øynene men syntes dette var en ganske god plan jeg altså :whistle: :whistle: :whistle:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Siste endring: 12 år 2 måneder siden av betta.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Min vognkabal ;-) 12 år 2 måneder siden #87594

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
:)Flott vognstall i hvertfall. :D
Men jeg tror kansje at jeg hadde solgt qtro også jeg da. For nåe babien er 1år er de sikkert kommet endringer på qtro som du sikkert vil ha, eller andre vogner du sikler på. :)
og tror kanskje jeg også hadde droppa mini siden du da har oth som kan brues både alene og sammen for storebror.

Uff nå føltes det ut som om jeg var skikkelig imot min egen vogndille.. hehe
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Min vognkabal ;-) 12 år 1 måned siden #87612

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Haha, nei ikke klar å kvitte meg med qtroen ennå! Gulle god vogn altså :-)

Men fikk solgt been til en kjempepris, og akkurat bestilt city mini fra USA til den nette sum av 1600 kr inkl mva. Så den kan nok selges til sommeren uten tap når dueten etter hvert kommer i hus :-)
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Min vognkabal ;-) 12 år 1 måned siden #87631

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oj, kjenner jeg må få solgt city crossen.For jeg er SÅ klar for city mini til sommeren ;) Vil du røpe hvor du handlet fra??

Så bra du er fornøyd med qtro da! En besteforeldrevogn er kjekk å ha, enig der! Jeg tror du har en god vognplan jeg, men hva med bhg vogn til eldste, trenger du ikke det?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Min vognkabal ;-) 12 år 1 måned siden #87675

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
Oj, kjenner jeg må få solgt city crossen.For jeg er SÅ klar for city mini til sommeren ;) Vil du røpe hvor du handlet fra??

Så bra du er fornøyd med qtro da! En besteforeldrevogn er kjekk å ha, enig der! Jeg tror du har en god vognplan jeg, men hva med bhg vogn til eldste, trenger du ikke det?


Kjøpte fra Amazon.com. Kom på rett under 1700 ferdig innfortollet :-) Hadde kun rød/grå og oransj/grå men jeg syntes den røde var kjempefin, så er superfornøyd med kjøpet :-)
Har en gammel Simo kombi jeg kjøpte billig brukt stående i bhg som sovevogn så er dekket der..
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.719 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!