Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sportsvogn - TFK joggster twist eller Babyjogger city elite??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sportsvogn - TFK joggster twist eller Babyjogger city elite??

Sportsvogn - TFK joggster twist eller Babyjogger city elite?? 12 år 2 måneder siden #87571

Hei

Helt til ganske nylig har jeg vært fast bestemt på å ha TFK joggster twist som sportsvogn. Men så leser jeg jo mye bra om Babyjogger city elite også, og har blitt litt usikker...

Noen som har prøvd begge, og vil dele litt erfaringer??
Feks:
*Hvordan er sittestillingen på City elite?
*Kan ryggen settes opp i 90 grader? Hvordan fungerer justeringen av fotbrettet på city elite, ser litt "pinglete" ut?
* Fins det stormtrekk til city elite?
* Er vogna lun og god og sove i, i ruskevær? (CE)
* Hvordan er stabiliteten til City elite? Mange trehjulinger velter jo når ryggen er felt helt ned....?

Andre fordeler/ulemper med city elite i forhold til TFK?

Jeg har vært forelsket i designet og brukervennligheten til TFK lenge, men begynner jo å bli litt usikker nå.
Tar også imot tips om andre trehjulinger :)

Håper noen kan hjelpe en forvirret sportsvogn-kjøper :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sportsvogn - TFK joggster twist eller Babyjogger city elite?? 12 år 2 måneder siden #87573

  • Pupsi
  • Pupsi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 10
Jeg kan ikke noe om TFK, men har nettopp vurdert CE, og endte opp med Babyjogger Summit, som er ganske lik Babyjogger City Elite. Fikk den i går, og så langt elsker jeg den! :laugh: Se gjerne youtube demonstrasjoner av de forskjellige vognene, det har jeg gjort :)

Både Summit og CE har veldig god og lun kalesje, og jeg føler absolutt at sønnen min (18 mnd) sover lunt og godt i den. Nå har han riktignok bare tatt to lurer i den hittil da ;) ikke har den lett for å velte heller, den er veldig stødig! Det fulgte ikke med stormtrekk, og jeg er ikke sikker på om det finnes.

Enig i at fotbrettet til Elite er pinglete!! På Summit kan det ikke heves, men det går fint å sove i den allikevel.

Jeg kjøpte forresten min vogn på salg hos kopbarnvagn.se til 2700 inkludert frakt. Koster 5000 hos Barnas Hus.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.554 sekunder