Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Emmaljunga uniQ understell
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga uniQ understell

Emmaljunga uniQ understell 12 år 3 måneder siden #87210

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Og wooops så var jeg tilbake i vognjungelen etter en tids pause...
TO nye vogner skal jeg få; både søskenvogn og ny babyvogn!!

Syntes det uniQ understellet til Emmaljunga ser så spennende ut :-) Kjekt å høre om noen har gjort seg erfaringer...

Og så har jeg hørt rykter om at en ikke får slått sammen vognen med babybaggen på, den må taes av først? Virker tungvindt om det stemmer... :-/
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 3 måneder siden #87213

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Syns det understellet er grusomt, det er stort, ikke spesielt lett til å skulle være et "lett" understell og det er stivt.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 3 måneder siden #87215

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Var det jeg fryktet ja. Ville tro det hadde blitt mer populært om det var så bra som Emmaljunga vil ha det til :unsure:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 3 måneder siden #87219

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ANer ikke med uniQ, men med sportsunderstellet får man sått sammen vogna med bagen på, men da tar den jo enormt med plass. Vi pleide derfor alltid ta bagen av de få gangene vi skulle ha med vogna i bil... Hadde en anne bilbagvogn ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 3 måneder siden #87228

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Emmeline skrev:
Syns det understellet er grusomt, det er stort, ikke spesielt lett til å skulle være et "lett" understell og det er stivt.

Må si meg enig her. Tittet på de forskjellige understellene da jeg var innom Babyshop i dag. UniQ er veldig bredt! Serbredere ut enn sport, jo. Vil tro det kan være vanskelig å komme frem med det på trange steder. Og det var ikke spes lett heller. Fikk mye bedre inntrykk av classic-understellet
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87331

  • Syngedama
  • Syngedama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 8
  • Takk er mottatt 1
Jeg har også lurt litt på dette understellet. Synes det ser veldig likt ut som city cross bare litt bredere. Er bare en halv kilo tyngre enn cc. Jeg står mellom cc og emmaljunga edge duo med uniq understellet, men har lyst til å se nermere på sitte/sportsdelen til sistnevnte. Ettersom junior kommer til sommeren, kunne jeg tenkt meg å ha en bag jeg kunne bruke til tidlig vår. Vil gjerne høre om det er noen som har erfaring med denne vognen. Å ja, så synes jeg det er et pluss at det ikke er luftdekk på vogna. :vinke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87332

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har ikke sett noe på uniQ, men må bare si at lillejenta her kunne bruke bagen på edge i 11 mnd :D Så jeg ville nok valgt edge eller simo som babyvogn igjen jeg :) Og så bytte til citycross som sportsvogn, om jeg ikke var fornøyd etter overgangen :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87334

  • Syngedama
  • Syngedama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 8
  • Takk er mottatt 1
Har faktisk tenkt det sammesom du foreslår her, men da burde jeg kjøpe en av vognene brukt synes jeg. Og da helst babyvogna, ettersom man bruker sportsdelen så mye lengre. Jeg håper derfor å kunne finne en sånn emmaljunga duo Edge med uniq understellet, brukt, men har ikke sett noen til nå. På denne sammenligningstabellen, eller på info om de fire ulike understellene så står det at bagen veier 5 kg på den vogna med uniq understellet, mens den veier 5,6 på de andre. Men det er vel samme bagen som brukes på alle vognene? Vet at det ikke er citybag...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87335

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hrfm... så rart... Skulle tro det var samme bag-/sittedel ja :S Kan du ikke sendemail til en forhandler og høre da? En du føler er til å stole på??? Lå en uniq ute for et par uker side, så de vil dukkeropp med jevne tenker jeg :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87337

  • Syngedama
  • Syngedama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 8
  • Takk er mottatt 1
Jeg får holde bedre utkikk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87338

  • Syngedama
  • Syngedama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 8
  • Takk er mottatt 1
Spentsmurf skrev:
hrfm... så rart... Skulle tro det var samme bag-/sittedel ja :S Kan du ikke sendemail til en forhandler og høre da? En du føler er til å stole på??? Lå en uniq ute for et par uker side, så de vil dukkeropp med jevne tenker jeg :)

Det ligger faktisk en ute nå til 9000. Det er det samme de tar for denne vognen ny på kjøpbarnvagn.se
Ikke lett dette her altså. Hvis mannen mon visste hvor mye tid jeg bruker på og finne ut hvilken vogn den lille skal ha, ville han ledd godt av meg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87340

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da er det sikkert den jeg har sett ;) Men jøss, det virket dyrt... :S Er det understellet dyrere???

Om min mann også ante (noe jeg tror han gjør), men om han ville fått det bekreftet da ville han vel gitt opp... Jeg er også glad jeg ikke loggfører vogntanketimene mine... :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87345

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
uniqe er det dyreste understellet til emm. Svindyrt ja.
Men hadde heller kjøpt ny fra kopbarnvagn enn brukt i norge til samme pris. :S
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 2 måneder siden #87405

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Var og så på det uniQ understellet igjen i dag, og tror jeg har lagt det fra meg..

Blir nok en ny City Cross her igjen...nå må jeg bare bestemme meg for farge :woohoo2:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 1 måned siden #87655

  • Syngedama
  • Syngedama's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 8
  • Takk er mottatt 1
betta skrev:
Var og så på det uniQ understellet igjen i dag, og tror jeg har lagt det fra meg..

Blir nok en ny City Cross her igjen...nå må jeg bare bestemme meg for farge :woohoo2:

Jeg trodde jeg endelig hadde bestemt meg for duo Edge med uniq alu understellet :jippi: ...men så i dag så jeg noe rart på understellet. Det er to stenger tvers over, mellom julene, foran den store fine tøykurven under vogna. :dåne: Da blir det jo bare så tungvint å legge ting under der, spesielt når man bruker sportsdelen vendt fra seg :kokko: lurer på hva de har tenkt med her. Så nå vet jeg plutselig ikke lenger hva jeg skal ha. Sportsunderstellet ser bra ut, men jeg liker ikke det teleskop håndtaket. De to siste ser så gammeldagse ut. Jeg har også tenkt på city cross som deg, men jeg synes bagen er så liten.
What to do? :forvirret:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: betta

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 1 måned siden #87659

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga uniQ understell 12 år 1 måned siden #87674

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Syngedama skrev:
betta skrev:
Var og så på det uniQ understellet igjen i dag, og tror jeg har lagt det fra meg..

Blir nok en ny City Cross her igjen...nå må jeg bare bestemme meg for farge :woohoo2:

Jeg trodde jeg endelig hadde bestemt meg for duo Edge med uniq alu understellet :jippi: ...men så i dag så jeg noe rart på understellet. Det er to stenger tvers over, mellom julene, foran den store fine tøykurven under vogna. :dåne: Da blir det jo bare så tungvint å legge ting under der, spesielt når man bruker sportsdelen vendt fra seg :kokko: lurer på hva de har tenkt med her. Så nå vet jeg plutselig ikke lenger hva jeg skal ha. Sportsunderstellet ser bra ut, men jeg liker ikke det teleskop håndtaket. De to siste ser så gammeldagse ut. Jeg har også tenkt på city cross som deg, men jeg synes bagen er så liten.
What to do? :forvirret:

Jeg endte iallfall på city cross :-) Syntes baggen holdt lenge nok sist, når den begynte å bli for liten var ungen klar å komme opp og sitte, så det gikk greit. Fant ut at vekten var det viktigste for meg, orker ikke de ekstra kiloene på Edgen så mye som vi tar vogna inn og ut av bil...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.850 sekunder