Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere?

Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87027

  • Hjemmemamma
  • Hjemmemamma's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 44
  • Takk er mottatt 1
Jeg er veldig fornøyd med de vognene vi har, kunne ikke tenkt meg å bytte dem ut. Ikke har jeg behov for ny vogn for andre bruksområder heller. Likevel er det vogner jeg godt kunne tenkt meg! Hadde jeg hatt penger skulle jeg hatt en hel del ulike vogner, hehe.

Til lillebaby har vi city cross som jeg kjøpte til mellomstesøster for ett år siden, har vært veldig fornøyd med den og er det fortsatt. Til mellomstesøster har vi brio race og syns den er god. Vil ikke bytte ut noen av dem! I tillegg har vi tvillingvogn og gammel bagvogn til pynt.

Likevel kunne jeg altså tenkt meg både den ene og den andre vognen, feks. en grå eller brun urban jungle, eller kanskje en grå simo 2012 moodell, en svart emmaljunga mondial duo, brio happy osv. osv. :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87029

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
ja, er faktisk veldig fornøyd med vognene våre jeg også, har simo duo (nedpakket i påvente av et mulig søsken ) en brio spin å en brio race, begge nyeste modell. er veldig fornøyd, men kunne tenkt meg en sitty eler spider også, og en go om det blir en baby til :) men uten å selge..

saken er vel egentlig at jeg burde selge spin eller race (helst spin) da en neste baby foreløpig kun er ønsket av meg :) blir for mye å ta vare på alle tre..men race vil jeg beholde!

litt ubestemt om dagen ja :_)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87030

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Jeg er fornøyd med vognene mine. :D har en scooter, en city mini og en sitty Prøve og fåsolgt scooter da.

Har flere vogner jeg vil prøve: edge tfk (hatt før men vil prøve med bag) go og ja sikkert flere. Men blir ikke og kjøpe noen nå i hvertfall siden minsten er 3år nå.

Men de skal nok bli prøvd på en sistemann. :P
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87144

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Dette slet jeg med hele vognperioden til snuppa, ble som en sykdom etterhvert. Byttet ut vogner kun fordi jeg fikk lyst på en annen. For jeg måtte jo selge en for å forsvre kjøp av en annen. Var jo egentlig fornøyd med det jeg hadde noe som resulterte i at jeg hadde samme type vogn flere ganger iløpet av de ca tre årene hun brukte vogn....

Endte på totalt 28 vogner tilsammen :kokko: Jeg håper virkelig ikke at jeg blir like gal denne gangen, da hiver gubben meg på dør :dåne:

Men sitter jo her nå og skal ha vogn til lille bebis, har kjøpt en 80talls dypvogn som skal stå her hjemme til veranda soving og korte trilleturer også skal jeg ha en lett vogn med svingbare fremhjul i tillegg. Har bestemt meg for ozone med citybag nå men er voldsomt i tvil om jeg har valgt rett, har vurdert go, city mini, cameleon, trille hippa og easywalker sky også. Og er redd for at jeg kommer til å bytte ut ozone med en av disse etterhvert bare fordi jeg får lyst til det...... Men skal prøve å være sterk ut bag perioden ihvertfall :knegg:
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Siste endring: 12 år 3 måneder siden av Tone.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87146

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Kan hjelpe deg litt på vei da: trille hippa var ikke spes pen å se på. Så den i butikk i dk i fjor sommer. Egentlig bare rar, ruvende, alt for høyt håndtak og virket ikke god å trille innendørs det lille jeg prøvde. Synes heller ikke noe om forskjellig farge på hjulene foran og bak :sær:
Go måtte jeg innom to eksemplarer av for å finne ut at det ikke var vogn for meg. God fjæring , stor kurv og smart å legge sammen var ikke nok. Hjulene og trille egenskapene på Ozone/Nitro er bare bedre. Håndtaket er bedre. Og mini sitter veldig mye bedre :). Angrer sånn at jeg ikke turte kjøpe den fra starten av, skulle så gjerne hatt den med bag ;) Så gi Ozone en sjanse også med sittedelen! Hilsen ihuga og tidligere overbevist Buggiselsker :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87161

  • Tone
  • Tone's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Selverklært vogn og utstyrs nerd!
  • Innlegg: 376
  • Takk er mottatt 13
Plusle skrev:
Kan hjelpe deg litt på vei da: trille hippa var ikke spes pen å se på. Så den i butikk i dk i fjor sommer. Egentlig bare rar, ruvende, alt for høyt håndtak og virket ikke god å trille innendørs det lille jeg prøvde. Synes heller ikke noe om forskjellig farge på hjulene foran og bak :sær:
Go måtte jeg innom to eksemplarer av for å finne ut at det ikke var vogn for meg. God fjæring , stor kurv og smart å legge sammen var ikke nok. Hjulene og trille egenskapene på Ozone/Nitro er bare bedre. Håndtaket er bedre. Og mini sitter veldig mye bedre :). Angrer sånn at jeg ikke turte kjøpe den fra starten av, skulle så gjerne hatt den med bag ;) Så gi Ozone en sjanse også med sittedelen! Hilsen ihuga og tidligere overbevist Buggiselsker :)

Ok, høres bra ut!! Hilsen en som også var ihuga buggis elsker men som er blitt litt lei etter å ha hatt tre stk :sparke:
Storebror -03, Lillesøss -07 & Bittelillesøster -12

Vi har en 2013 model svart/svart Babyjogger city mini gt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87192

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vurderer til og med Ozone, som elsker min Go :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87195

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Spentsmurf: Du skulle gjerne fått prøvd min, men bor vel litt langt unna deg ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Flere som faktisk er fornøyd med vognen(e) sin, men likevel kunne tenkt seg flere? 12 år 3 måneder siden #87196

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Ja... Og det som er så utrolig teit er at det ikke er em forhandler på milsomkrets her :( Eller er en da, men den er så bitte liten.. eller kanksje to, jaja, men ikke i gangavstand fra meg da vaffal :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.619 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!