Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sydenvogn
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sydenvogn

Sydenvogn 12 år 3 måneder siden #86988

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Vi har litt på impuls bestilt oss tur til Tenerife om ett par uker og planleggingen er i full gang. Vesla vil være snart 5 mnd når vi drar og det store spørsmålet da er hvilken vogn tar jeg med meg. Tenkte først at jeg tar med meg den gamle OTH'en for den er jeg minst redd for. Tenk om noe skjer med fine brio go på flyreisen!? Får man eventuelt vognen erstattet av flyselskapet eller forsikringen? Tenker også at OTH har store hjul. Vet ikke hvordan stranden er på tenerife, er det mye løs, dyp sand vil gjerne brio go slite!? Vi har også leid oss bil og kommer til å farte litt rundt om kring..... kanskje faktisk go med sittedel hadde vært en fordel.... vet ikke hvor stor bil vi har leid!

MEN har tenkt å bruke bag'en som seng til vesla mens vi er der (den blir brukt som seng her hjemme også enn så lenge) bagen til OTH begynner å bli litt knapp, bagen til GO er berdre sånn sett!

Så altså OTH med bag eller brio go med bag.... evt både bag og sittedel!?
Jeg har heller ikke noen prampacker eller noe sånt og hadde ikke egentlig tenkt å kjøpe det heller.... eller er det et must kanskje!

Hilsen en meget uerfaren sydenfarer!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sydenvogn 12 år 3 måneder siden #86992

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Brio Go, med bag og pute til å ha bak ryggen når hun tenger sitte. Pakk vogna i prampack, og den klarer seg perfekt. Go bagen kan jo slåes flat også :) Husk bare solskjerm til vogna, da den kalesjen er litt teit sånn...


Og i sanda, tja, den fungerer nok ikkehelt optimalt der , men bedre det enn en for liten bag ;) OG siden hun ikke er mer enn 5 mnd duger det med kun bag og en pute/dyne til å ha bak ryggen. Mine satt i alle fall greit på den måten på samme alder :)

Evt, er Zapp xtra å anbefale, men du ville kanskje ikke ha ny vogn :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sydenvogn 12 år 3 måneder siden #86996

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
tja jeg ville nok kun tatt med bag i hvertfall. blir nok pikk pakk som det er.

sanden på tenerife er ørkensand. mørk og tykk. når vi var der var minsten 1år og vi hadde med teutonia fun. den er jo ganske lik go i hjula.
vi dro vognen etter oss på de to store hjula den ene gangen vi var på stranda, funka greit det. og tror egentlig du må dra vogna etter deg uansett. Blir det skader så blir det nok dekt. Vet noen selskap har blit litt vanskelige på det, men hsjekk forsikringa deres i tillegg. :D

Har forresten aldri brukt prampack selv, kun sånn egen vognpose du får kjøpt på flyplassen til en 50 lapp.
Våre vogner har ikke blitt skadet tidligere. Men vi ha og tatt vogndyna og slikt i samme pose og lagt den rundt de mest utsatte stedene på vogna. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.774 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!