Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trehjuling med vendbart sete?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trehjuling med vendbart sete?

Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86896

  • -tik-
  • -tik-'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Noen her inne som kan komme med tips om en trehjuling med svingbart forhjul, som har en sittedel som kan vendes mot den som triller? Er ute etter ei kombivogn som han ha både bagdel og sportsvogndel.

Har sett at Teutonia har en slik modell, men jeg har ikke vært helt fornøyd med kvaliteten på min forrige Teutonia. Syns også Teutonia er noe lav, uten at det er VELDIG viktig.

Så kanskje noen her inne har noen gode tips? :blomster:
Siste endring: 12 år 4 måneder siden av -tik-.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86897

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
TFK sine kan bli vendbare med den nye multi-bagen. Men bare opp til en bestemt vekt/til bagen blir for liten. Men har ikke prøvd den bagen, så jeg vet ikke om den er å anbefale.

Ellers har du Koelstra Lathinique (eller noe sånt ;) ). Den er vendbar.

Ja, og Hartan Skater S. Men den synes jeg hadde mye dårligere kvalitet enn Teutonia! Møkkavogn rett og slett! Tok enorm plass sammenlagt, knirket etter få dager, hadde trang og kort sittedel. Var ikke god å trille heller. Og manglet stropp mellom bena på selen så barnet skle ut av selen hele tiden (mulig det er endret, en stund siden jeg hadde den).

Synes Teutonia S3 var helt ok, jeg. Likte den best med bag da.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: -tik-

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86900

  • -tik-
  • -tik-'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Sliter med å finne den multifunksjonsbagen... Er det meningen man kan bruke bagen som sportsvogn og??? Eller misforstår jeg?

TFK virker jo veldig fin. Stor fordel at bagen er såpass romslig. Koelstra Lathinique har visst to hjul samlet foran. Og det vil jeg helst ikke ha, ettersom jeg bor på en snørik plass. Da blir det 4 spor i stedet for 3.

Hartan skater S minnet meg litt om Teutonia. Men jeg fant ikke noe sted at sportsvogndelen kunne vendes?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86908

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
den multifunksjonsbagen er bag og sportsdel i ett. :D man bruker den som bag med madrass opp først, tar ut madrassen tterhvert og kan justere rygg og bein til sportsvogndel. :D Synes den er kjempe snerten.

En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: -tik-

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86918

  • -tik-
  • -tik-'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Den virket jo genial! For da kan man få full liggestilling, selv etter barnet får behov for å sitte litt oppreist. Ikke minst er den mer lun enn sportsvogndelen. Stor fordel i vinter-land...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86919

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
jupp jeg liker den kjempe godt. står på lista mi over ting som må prøves med nestemann. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 4 måneder siden #86941

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men går ikke den multif. bagen kun til 9 kg eller så?


:sparke:

www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carri...RBO-BLACK::2284.html


13 kg sittende og 9 kg liggende...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 12 år 4 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 3 måneder siden #86958

  • -tik-
  • -tik-'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Æsj da... Det er jo lite!!! Jeg får relativt store barn, som vil vokse VELDIG fort ut av den, og da er jo hele poenget borte.

:forvirret: Tro hva man skal finne på da?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trehjuling med vendbart sete? 12 år 3 måneder siden #86959

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg er veldig glad i TFK-vogna vi har etter storebror og tenkte at Multi-x-bagen måtte være ideell til lillebror. Men prøvde den da lillebror var 4,5 mnd og hadde vokst ut av Fashionbagen til Teutonia. Da var den bare såvidt stor nok i lengden. Det er også litt kronglete patent på den. Så den er nok ikke så genial som den høres ut som.

Hadde den vært større og kunne brukes til barnet var 1-1,5 år, hadde den vært topp og gjort at TFK hadde vært perfekt i mine øyne (bortsett fra at de kunne gjort vognene noe med designet på vognene som er litt ustilig i forhold til en del andre 3-hjulinger..).

Kjøpte derfor en Koelstra Latinique som er stilig, vendbar og god å trille. Men dårligere sittekomfort/polstring i setene, kort sportsdel, og litt lang lengde sammenlagt gjør at den ikke danker ut TFK. Kan forresten nevne at de doble forhjulene ikke er noe problem på vinterføre. Jeg synes faktisk de er en fordel siden de gjør vognen mer stabil.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: -tik-
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.883 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!