Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist

Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86612

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Lurer på om neon vet om en seteforminsker/ et seat-insert som passer til TFK og gir mer støtte på sidene til de minste barna i sportsdelen? Setet er jo ganske stort, og det blir fort slik at de minste siger over til siden når de sitter i det.

Jeg løste dette med å rulle sammen et teppe og legge rundt hodet/overkroppen med storebror. Men hadde vært greit med noe mer "ordentlig". Innlegget må jo da være ganske bredt for å gi støtte på sidene.

Noen med erfaringer? Har MB/EW noe som passer?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86615

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dette kan ikke jeg nok om, men regner med du har sett på adstroller sine?

jeg har alltid hatt skinn under bare jeg :s
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86693

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, har sett på Addstroller sine, men finner ikke det rette designet, og vet ikke om de er brede nok til TFK. De har dem ikke på Babyshop her..

Jeg har også alltid brukt lammeskinn, men det fyller ikke ut og gir støtte på sidene.

TFK har jo en giga-sportsdel. Storebror har goood plass ennå. Og i går lekte han inni vogna da den sto inne og med ryggen i full liggestilling. Han klatret inn og det var nesten som et telt :-) Han la seg først godt til rette, så tok han med seg leker og begynte å leke der inne :laugh:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86698

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre:

Ja, den er gedigen, jeg vet... En av grunnene til atj eg ikke har falt for den :sparke: Men liker det nye designet litt mer da :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86704

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Enig i at designet til TFK ikke er det beste. Liker f.eks MB bedre, men ingenting slår TFK når det gjelder trillekomforten for både mor og barn samlet, synes jeg,

Det regulerbare fotbrettet, håndbremsen, utformingen på setet som er polstret og ventilerende gjør den uslåelig.. Prøver stadig å prøver å finne grunner til å bytte den ut, men de andre alternativene kommer til kort. Hadde Multi-x bagen vært større, stiligere og mer funksjonell og det hadde kommet enda en "facelift" hadde vogna vært perfekt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86716

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
ÅÅåå savner min tfk også jeg :humre: ihvertfall nå på føret her... Men jeg har et babytravel seat-insert kjøpt på BH, det vil jeg tro passer godt i tfk, jeg bruker det i CC, har også hatt det i mila ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86737

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:) Men jeg likte ikke mb jeg da :sparke: jeg er en av få som ikke er frelst....


men tror det er noe med meg og trehjulinger :dåne: tror jeg hypet de opp før vi fikk unger, og fallhøyden ble som vanlig stor
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86739

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja tror du SS liker fine klassiske vogner og det er få trehjulinger som er det :humre: men jeg liker allsidigheten med en trehjuling, at den er like god i terreng som i butikker, så skal man ha bare en vogn så er trehjuling et godt alternativ ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86749

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, i og for seg så har du et poeng eller to der, men jeg synes GO fungerer fint både i skog og mark og på senter jeg :) LIten plass tar den også. Og ja, jeg er nok temmelig klassisk av meg når det gjelder ting jeg liker :blush: Konservativ kanskje....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86752

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja du er nok det ;) Ja GO fungerer godt på de fleste underlag ;) har en hemmelig plan om lilla GO til våren ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86783

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:dåne: Det tror jeg er en perfekt plan! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 4 måneder siden #86788

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Mhm ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sete-forminsker/Seat-insert til TFK Joggster TWist 12 år 3 måneder siden #86931

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
holdt på å besvime av lykke nå som man får adapter for maxi cosi til go jeg :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.667 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!