Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes?

Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes? 12 år 4 måneder siden #86517

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
? Eller kan bilstolen klikkes på med sportsdelen på?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes? 12 år 4 måneder siden #86518

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg vet faktisk ikke, men tror ganske sikkert den må tas av... :( Men skal høre med en venninne som har vogna og adapter :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes? 12 år 4 måneder siden #86610

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Takk, men nå fant jeg det ut selv :-) Var innom Babyshop og det ser faktisk ut som om den kan brukes med trekket på.

Vurderte nemlig å bytte TFK'en i en Easywalker Qtro når lillebror er klar for den. Men slo det fra meg siden sportsdelen på TFK har en god del bedre polstring og sittekomfort enn EW. EW har jo heller ikke håndbrems, noe jeg synes er gull i nedoverbakker, spesielt på glatt føre.. Og adapteren til Maxi Cosi på TFK kan også brukes med trekket på og koster kun 249,- :jippi2:

Men kan jo alltids prøve å få tak i nytt trekk til sportsdelen, slik at jeg nesten har ny vogn :humre: Lager en tråd om det, tror jeg :gruble:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Easywalker- adapter til Maxi cosi CabrioFix, noen som vet om setetrekk/sportsdel må fjernes? 12 år 4 måneder siden #86614

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Flott! Takk for at du fant ut dette for meg :D Da vet jeg det. Men enig med det i at ew virker litt spinkel... :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.546 sekunder