Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Da er jeg i gang igjen! Denne gangen sovevogn i barnehagen.
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Da er jeg i gang igjen! Denne gangen sovevogn i barnehagen.

Da er jeg i gang igjen! Denne gangen sovevogn i barnehagen. 12 år 6 måneder siden #85371

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Storebror har nå en gammel Edge som han sover i i barnehagen. Han var 90,5 cm på 2-års-ktr i juni og har vokst en del siden da. Siden liggelengden på Edge er 90 cm, lurer jeg på om det er på tide å bytte den ut.. Har ikke så veldig lyst til å sette TFK'en i barnehagen da vognene står i en støvete utebod (men det ville jo løst plassproblemet mitt... :knegg: ).Må vel også innrømme at jeg alltid leter etter en unnskyldning til å omrokkere på vognstallen..

Har veldig lyst på en Emmaljunga siden jeg nå tenker å beholde Latinique til lillebror, og vurderer da Scooter. Menen den har jo ikke full liggestilling og han vil kanskje vokse ut av den også? Hva ville dere anbefale? Har skjønt at Simo 123 er veldig romslig, men kunne kanskje tenke meg en lettere vogn..

:gruble: :gruble: :gruble:

Må selvfølgelig få solgt Edge og MacLaren først..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Da er jeg i gang igjen! Denne gangen sovevogn i barnehagen. 12 år 6 måneder siden #85377

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg ville gått for en brio race. Jeg hadde den til sovevogn for min jente, som sistesovevogn i bhg, og den var super. Snakker da om 2010 modell og nyere. en er også litt romsligere enn scooter, men scooter er jo litt mer vogn da ;) Men 124 er aller lunest og lengst og stødigst vil jeg tro ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.859 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!