Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm?

Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85008

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Dere begynner sikkert å bli lei meg her inne, med min manglende evne til å bestemme meg for hvilken vendbar sportsvogn jeg skal kjøpe.. :blush:

Men lurer på et par ting vedr Go...

Når begynte dere å ta i bruk sportsdelen hos barnet deres og hvordan fungerte den da som sovevogn når ryggen ikke kan legges flatt?

Og hvordan er trilleegenskapene når barnet er vendt mot deg og ligger så flatt som mulig? Blir trillekomforten dårligere pga endret tyngdepunkt?

Takk for svar!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85009

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vi kjøpte go første gang da hun var 6 mnd. Ikke den beste liggestillingen, og var derfor ikke helt fornøyd med sportsdelen til små barn. Trillekomfort, tyngdepunkt og stabilitet er super uansett posisjon på ryggen og om den er vendt mot eller fra en. Så det er ikke noe problem. Eneste er at fjæringa blir litt vel meget når man har store barn oppi vogna, sånn rundt 3 år ;) men sa er jo vognperioden over uansett :) Blir som å ha en treåring i Simo ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85010

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har brukt fra ca 5 mnd litt og noe mer fra 6 mnd (etter ferien).

Som jeg skrev i en annen tråd, så fikset jeg litt på brattheten i setet med pute og sitteunderlag. Og det fungerer helt supert. Han sover like greit i den som i den helt flate Emmaljungaen.

Ikke noe forskjell å trille den ene eller andre veien, heller ikke merket forskjell om ryggen er oppe eller nede.

God fjæring nå som bysser lett i søvn ;) Og mor digger kurven under :glis: Samt at det er kjekt å legge sammen i en del og bare kunne rulle den inn i bilen. Jeg var ikke like fornøyd med den da jeg hadde med bag på. Vet ikke om han rett og slett var for lett eller om tyngdepunktet ble litt feil da? Nå fjærer den mye bedre og rister ikke!

(Som du skjønner er jeg fornøyd både med Emmaljungaen og Go).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85013

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Den er like god å trille uansett posisjon på sportsdelen ja. Har du sittedelen vendt fra deg er den og litt mer tilbakelendt, derfro brukte jeg den alltid sånn når hun skulle sove dupp iallefall. Vi begynte å bruke den da hun var 7 mnd.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85016

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har brukt sportsdelen fra min yngste var 4 mnd, sånn til og fra. Hun sover godt og vi har ikke hatt noen pute... Selv om jeg ser det kunne vært ok :) Hun er nesten litt liten til sportsdelen uten pose, men så er hun ingen stor frøken enda heller. Men nå, som 10 mnd koser hun seg glugg i go, akkurat som søsteren... Tenk A var 10 mnd da hun fikk go :dåne:

men alt jeg kan si er go for it :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85017

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, kunne veldig godt tenkt meg å ha en Go. Spesielt den nyeste med brunt understell... sikle, sikle..

www.kiddies24.de/shop/en/Strollers-Carri...aun-2011::19873.html

Men hadde jo egentlig ikke tenkt å utvide vognstallen.. Denne vogna er tenkt som en overgang mellom bagdelen vi har og sportsdelen på TFK. Og ser liksom for meg at Go ikke er helt ideell nå, men blir en topp vogn når mini nærmer seg å kunne bruke TFK'en. Hmm

Kunne egentlig tenkt meg å bytte ut hele vognstallen i en Go, en Easywalker Quattro og en Emmaljunga City Cross...

:dåne:

Kanskje jeg skal gjøre det når vi kan selge søskenvogna....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85020

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg liker jo ikke tfk helt :sparke: Har liksom ikke helt blitt klok på den, så siden jeg endelig innrømmer dette :knegg: så ender jeg vel opp med en snart :dåne: Men fordelen med tfk må værehåndbremsen... Men altså, jeg tror fint du kan leve vel så godt med Go ut vognperioden som TFK :sparke: I alle fall dersom du har en ekstra vogn, eller holder deg inne de dagene det er tykk slaps, for da er den litt teit...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85136

her har mini hatt brio go siden han var 5 mnd, vi har hatt kun sportsdelen :) han sover mye bedre i den enn i andre vogner :) har sovet i den i ca 3 timer hver dag siden han fikk den :)

er en super god vogn å trille!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85140

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, men så ble det koelstra på deg i steden ym ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85146

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
:P
Venter bare på melding fra posten...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85149

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Du må legge ut bilder og full rapport når du får den :party2::
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85150

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jepp, will do :dans1:

Skulle få sms med sporingsnr og hadde ikke hørt noe ennå, så ringte Koelstra.no/babyland i dag. Vogna sendes i dag, så da har jeg den vel ila uka ihvertfall. Spent....... Tenker bare på hva jeg kan stasje den opp med... :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Dere damer som har erfaringer med Go. Kan dere svare på et par spm? 12 år 7 måneder siden #85151

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Vurderer forresten å selge min MacLaren Techno XT dersom Latiniquen er så lett og nett som den virker. Har bare brukt den 1 uke i Syden, så bør vel kvitte meg med den og lage plass til andre ting.....

Gi pip hvis dere vet om noen som er interessert..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.648 sekunder