Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge?

Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84932

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Har en plugg på litt over 5 mnd som er 70 cm og 9,4 kg.. Han skal snart over i sportsdel og det er spesielt denne vinteren jeg kommer til å bruke vogna. Er Koelstra'en romslig nok til en stor plugg med Voksi Urban? Har en TFK i tillegg, så kommer sikkert til å gå over til den når han vokser ut av Koelstra'en. Men kunne tenke meg å ha en vogn med sportsdelen vendt mot meg ihvertfall frem til sommeren/våren.

Og hvilken farge? Har brune vognposer, men er kanskje sand en farge som fort ser skitten ut og kanskje litt vanskeligere å selge? Alternativet er sort..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84933

  • Maybeme
  • Maybeme's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1107
  • Takk er mottatt 1
Min ettåring er 71,5 cm og 9 kg... :D God plass fortsatt og vil nok ha det hele vinteren, så den kommer til å være mer enn stor nok til både baby og voksipose.
Jeg syns den mørkeblå er så veldig fin, men endte opp på svart fordi det var det han hadde inne akkurat da. Men den grå er og veldig fin. Den oransje kunne jeg godt tenke meg å se i virkeligheten, men den er nok litt for knall for meg... :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84934

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
:P Ja, artig å se hvor stor normalvariasjonen er for disse små :-)

Da høres det jo ut som om mini(som ikke er så mini) kan få plass i vinter. Han vokser vel omtrent som storebror og han ble vel ca 12 kg og 80-85 cm da han var ett år.

Jeg er ikke så glad i mørkeblå selv om jeg ser at det er en fin farge til denne vogna. Enig i at den grå ser kjempefin ut, men liker bedre sort understell...

Spørs om det kanskje blir sort vogn, da.. Selv om jeg ikke skulle ha flere vogner.. :whistle:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84935

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Spennende med ny vogn da! Jeg kunne også tenkt meg å testet denne koelstra vogna ;) Jeg synes beige er veldig fint, og det blir ikke så møkkete som en skulle tro synes jeg. Vår quinny overlevde i alle fall ganske flekkfritt bak i bilen ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84944

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, jeg synes den sand-fargen man ser inne på Koelstra.com er kjempegfin. Men så har jeg sett bildene Snoopy81 la ut her inne i fjor, og der synes jeg den virker mer gulaktig. Og det synes jeg ikke er like fint.. Noen som vet hvordan fargen er IRL?

Er den som på koelstra.com, blir det nok den. Hvis ikke hadde grå med sort understell vært aktuelt, men vet ikke om det kan skaffes. Kanskje jeg ender opp med sort.. Men litt kjedelig det også...

Tenke. tenke.. Klarer ikke bestemme meg!!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84945

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Svart er vel kanskje litt vanlig, men jeg synes svart er fint på vogner jeg da :sparke: Så vil ikke si det er kjedelig, bare litt mer vanlig :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84960

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Synes den lyseste blåfargen var finest jeg da, Men har alltid synes selve kelstra vogns ser rar ut utseendemessig. Men ser at den kan være hendig siden den har vendbar sittedel.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Koelstra Latinique igjen.. Hvor romslig og hvilken farge bør jeg evt velge? 12 år 7 måneder siden #84962

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har etter en ferie med kun p&t konkludert med at vogner uten vendbar sittedel til minibarn på 9 mnd er talentløst :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.557 sekunder