Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!!
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!!

City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84898

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Noen som vil selge meg en city cross eller annen god sportsvogn?

Jeg solgte nylig min Teutonia Prestige da mini vokste ut av Fashionbagen og jeg ikke hadde sansen for sportsdelen til mine store plugger.

Men har nå innsett at jeg trenger en annen vogn før jeg går over til sportsdelen på min Joggster Twist!

Kjøpte bag til Joggster vogna, men verken mini eller jeg likte den noe særlig, så jeg har solgt den og tatt hjem den vedlig godt brukte Emmaljunga Edge'n som vi hadde som sovevogn i barnehagen til storebror (kjøpt brukt av kusine, brukt til 2 barn tidligere). Kalesjen er veeeldig falmet og understellet er noe slitt. Men selve bagen er fin, så vi bruker den nå og har Joggsteren som sovevogn i barnehagen. Trenger dermed en vogn når mini vil opp og sitte. Må nesten ha en annen vogn enn denne Edge'n siden kalesjen er forferdelig stygg og skranglete og understellet er litt tvilsomt. Og vil ikke at en baby på 6 mnd skal ligge vendt fra meg i sportsvogna..

Noen som vil selge meg sin City cross eller har et annet vogntips? Det blir trolig mitt livs siste vogn... Kan evt gi en veldig pent/lite brukt MacLaren Techno XT i innbytte med mellomlegg... :plystrer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84904

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg skal lette litt på vognparken. Men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal selge.

Men har både en svært pent brukt Bugaboo (kan kjøpes vinterhjul til) og muligens en sort Brio Go som bare er brukt fra juni i år. Ev en brun Emmaljunga nitro (lik sittedel som city cross).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84905

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Gi lyd når du har bestemt deg, så kanskje jeg er interessert ;-) Men nitro city og go er kanskje ikke ideelle på vinterføre med en del snø? Blir jo i vinter denne vogna blir mest aktuell..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84907

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg lar den som vil kjøpe en av dem bestemme siden jeg ikke klarer selv ;)

Tror faktisk at nitro vil klare seg helt fint på snø. Den har klart seg ypperlig på grus, humpete stier og annet vanskelig underlag. Er nok ikke like god på dyp løssnø, men helt vanlig snøføre med noe cm tror jeg helt sikkert den vil takle.

Bedre hjul enn på Go, og Go pløyde seg gjennom ganske mye slaps da jeg hadde en annen i vår :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84909

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
jeg tror nitro egner seg helt fint på snø! Har selv prøvd den i terreng og det gikk kjempe fint! så da må det jo gå relativt greit på snø også?
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84956

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Hvilken farge er det på understellet på Go'en din forresten? Og hvilken årsmodell er det? Det er fortsatt ikke full liggestilling på den, ikke sant? Og hvordan er den på vinterføre, tro?

Klarer ikke helt å blir fortrolig med utseendet på Emmaljunga nitro, ellers hadde den vært veldig aktuell..

Som du kanskje har skjønt her inne, vurderer jeg å kjøpe en ny Koelstra Latinique også. Men Go kunne vært et alternativ... Hvor mye skal du ha for din evt..?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84957

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Sort understell og sort sittedel.

Brukte forrige Go på slapseføre og det gikk sånn passe. På vanlig snøføre var den god. Ingen problemer der. Og nei, fortsatt ikke helt full liggestilling. Men løste det ganske greit her. Har sydd et sitteunderlag til den og la en liten myk pute under der, og da ble den nesten helt flat. 2010-modell. Men har likt stoff som på 2011. Ellers ingen andre forskjeller enn at den ikke har det fottrekket.

Send meg en pm så kan jeg maile bilder hvis du er interessert :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84964

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Go fungerer på det meste av underlag men liker ikke dyp grus, sand eller slaps... Men ellers er det en veldig god vogn :) Og den kan brukes av både små og store barn. Her har 3 åringen inntil nylig brukt GO'n, men nå ser hun for stor ut oppi der :knegg: Jeg for min del fatter ikke hvorfor ikke fler velger Go, den er som navnet sier god :P
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84975

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ja, har alltid likt Go veldig godt og hadde kjøpt den for lenge siden, hadde det ikke vært for at den ikke har full liggestilling..

Var innom Babyshop nå og prøvde den til lille Biff på 5,5 mnd (70 cm, 9,4 kg..). Dessverre ligger han ikke noe godt i den. Siger liksom sammen fordi ryggen blir litt for bratt..

Aaargh.. Har veldig lyst på Go, altså, men han ligger absolutt ikke godt i den ennå.. Ser at det kommer til å gå greit om noen få mnd, men akkurat nå er han for liten, tror jeg..

Hmmmmm........

Tror nemlig Koelstra'en kan bli vanskelig å selge igjen dersom jeg ender med å kjøpe den.. Er litt ukjent i Norge. Hvis ikke en av dere damene her inne er interessert, da ;-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84976

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hva med denne fra Icandy?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84977

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
jeg la en pute under sitteinnlegget, ved dumpen i sittedelen. Da ble den nesten helt flat.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: City cross sportsvogn eller annen god sportsvogn med vendbart sete ønskes kjøpt!! 12 år 7 måneder siden #84999

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Ikke dum den fra iCandy eller, men ikke helt min stil.. Men takk for tips! :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.727 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!