Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;)

Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84818

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
I dag så jeg en ICandy trehjuling med vendbar sittedel og muligens luftdekk. Den skulle jeg ikke sett...
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84819

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Nå ble jeg veldig, veldig nysgjerrig :google:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84820

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
:spise:
iCandy-3-wheel-Peach-500x373.jpg
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84821

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
iCandy-3-wheel-Peach-2.jpg
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84822

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
iCandy-Peach-Jogger-Parent-Facing.jpg
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84823

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Den heter Peach jogger.

icandy-peach-jogger-carrycot-cranberry-life_sm.jpg



icandy-peach-jogger-glacier-carrycot_sm.jpg



icandy-peach-jogger-blackberry-carrycot_sm.jpg
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84826

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Den ser flott ut! Eneste jeg ikke likte helt var kalesjen. Både at den ikke ser ut til å dekke så mye og den stålkanten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84827

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, kalesjen ser ikke så veldig lun ut.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 8 måneder siden #84831

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Hadde vært spenende å sett den live, men er litt enig i med at kalesjen var litt mye me den stålkanten, ellers syns jeg den ikke så noe dårligere ut som på Bugaboo. Ialefall på messebildene.

Men fant den på Babycare og syns at 6500,- (dog for den med 2 hjul forran og uten lufthjul) er litt mye, Bagen koster 2000 kr også, og da er den like dyr som Bugaboo og da bør den være av god kvalitet.
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84836

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84840

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vogngal skrev: Hmmmmmm... Sikkert derfor den er så dyr. Kjendisvogn :D

Ja, de selger merket på babyproffsen Nordby. Men har ikke sett prisen der. Synes den var finest på de øverste bildene. Hadde vært gøy å prøvetrillet.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84867

Trur ikkje heilt eg lika sittedelen.. men likevell. Trehjuling med lufthjul og vendbar sittedel er jo akkurat det eg har mest lyst på om dagen :blomster:
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84874

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har den fjæring hadde det vært interessant, ja. Lurer på om det ikke var iCandy jeg klådde litt på på Nordby for en stund siden? Og kom til at de var stive og hadde lite fjæring. Og litt tunge? Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg jammen sjekket.

Har nemlig trillet MB nå et par ganger og kommet helt på hvorfor jeg elsker den vognen. Men savner å se/snakke med mini underveis :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84875

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Det er åpent for andre observasjoner, sant?

Jeg var nemlig på tur i skogen i går og så mye rart :P

Først en Maxi-Cosi Mura. MED bilstol. På skogstur. Ikke det jeg ville valgt selv da :P

Og en Babyjogger city celect. Den man kan feste flere deler på. Sikkert praktisk, men setet så veldig lite ut.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84883

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Plusle skrev:
Det er åpent for andre observasjoner, sant?

Ja, det var det som egentlig var meningen med denne tråden :hug2:

Jeg var nemlig på tur i skogen i går og så mye rart :P

Først en Maxi-Cosi Mura. MED bilstol. På skogstur. Ikke det jeg ville valgt selv da :P

Høres meget spesielt ut... ;) Har aldri sett noe sånt, på senter ja. Men i skogen!?

Og en Babyjogger city celect. Den man kan feste flere deler på. Sikkert praktisk, men setet så veldig lite ut.

Den virker spennende :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Barnevognsightseeing høsten 2011.. Observasjoner og dilemmaer ;) 12 år 7 måneder siden #84939

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Babyjogger city selekthar to sittedeler, det ene setet er mindre enn det andre. Tror det er det ekstra setet som er mindre, men altså, det er plass til en stor treåring i city selekt, for eh, ja, jeg har trillet den i sommer. Det har jeg nok glemt å nevne :knegg: Men en venninne har denne! Og min ganske store treåring fikk fint plass i det store setet :) Og hennes 1-åring satt i det andre setet.

Jeg er nettopp hjemme fra to uker på Mallorca, og har sett så mange vogner at jeg kunne blitt tullete. Men ingen vognbutikk på meg :( Men jeg har sett den rosa Jive paraplytrillen igjen, og den er litt lav, men som paraplytrille for meg som er litt lav ville den vært et friskt pust. Jeg har også sett cath kidston polkadotttrekk :dåne: den var fin den også :) Bugaboo, bebe comfort loola, hartan med hvitt understell, mamaandpapas hadde en nydelig grå vogn med lillafarge inni, baby jogger city mini (den skal jeg ha når jeg er ferdig med p&t), og så mange andre som jeg nå har glemt, selvsagt... men teutonia, icandy, buzz og zapp og xtra og og og og to andre p&t, den ene var en e3, den andre en svart sport...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.758 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!