Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling?

TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling? 12 år 8 måneder siden #84813

Vi er et par på leting etter den rette barnevognen. var idag på butikken og kjikket på jogger twist og den falt meg egentlig i smak... pga liggebagen... ligge delen kunne man klappe litt opp slik at det ble en koselig sittedel. og senere tre på den ordntlige sittedelen senere... og at den var så kjekkt å liten når man klapser den sammen..samt sving hjulet som var forran som kan settes på fast stilling.
Men er skeptisk til 3 hjul. er det noen som har denne og kan event fortelle meg noe om den...?
Alt mottas med stor takk!

:gravid: :oth:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling? 12 år 8 måneder siden #84814

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Bagen er fin. Men sportsdelen er ikke vendbar, noe som er et stort minus i mine øyne. Synes sportsdelen er litt i største laget, klumpete og altfor ruvende kalesje. Synes man helt mister kontakten med en liten baby i den. Og så synes jeg den har en tendens til å ruste lett. Handlekurven er dårlig tilgjengelig. Synes heller ikke trillekomforten er av det aller beste. Vet 2011 modellen er forbedret, men vet ikke på hvilke områder, bortsett fra hjula. Den er mer stabil enn f.eks Mountain buggy. Ville valgt Brio happy duo (ned lufthjul), Emmaljunga Mondial eller City cross om jeg skulle hatt baby nå.
Dog TFK nok sikkert ikke er så verst med den nye bagen som kan gjøres om til " sportsdel". Jeg personlig foretrekker å kunne ha barnet vendt mot meg så lenge som mulig, og den løsningen som TFK har varer vel ikke knapt mer enn et år. Vogna er også såpass stor og tung at den neppe vil være aktuell ut vognperioden, uansett hvor stor sportsdelen er.

Ang. Tre hjul: Man kan ikke dra alle trehjulinger under en kam. Det finnes stabile og ustabile vogner med både tre og fire hjul. Vil påstå at per idag finnes det ikke en trehjuling på det norske markedet som er optimal, som er både stabil og vendbar, og i tillegg har alt av finesser.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 12 år 8 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling? 12 år 7 måneder siden #84899

  • YummyMummy
  • YummyMummy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 292
  • Takk er mottatt 4
Jeg har en Joggster Twist og er veldig fornøyd med den. Men den er nok mest ideell i tiden fra barnet kan sitte vendt fra deg i sportsdelen. Da er den super! Jeg er usikker på om Multi-x-bagen kan brukes så lenge som man kunne ønske. Tror barnet kan vokse ut av den etter få mnd, ihvertfall dersom man har store barn som meg.. Men dersom den kan brukes til barnet bikker året, er vognen topp!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: TFK Joggster Twist Noen med erfaring? eller med 3 hjuling? 12 år 7 måneder siden #84954

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Den nye modellen har vel svart slik "klums" til å låse hjulet med, i steden for hvit ned rød knapp... Og så har den litt nettere sving på kalesjen, og litt andre hjul...

jeg personlig fatter ike hva det er med tfk, for jeg synes den vogna er litt vel ruvende... Og kunne ikke tenkt meg å hatt den som sportsvogn til minibabyer, da det ser ut som de drukner litt i den og må sitte veldig "alene" :S

Ville nok heller vurdert koelstra om det var tre hjul du er ute etter, men skulle jeg valgt ny vogn til ny baby tro jeg nok jeg ville valgt Bugaboo akkurat nå
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.573 sekunder