Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen)

JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84663

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Da har ew sluppet de første bildene av June!!! Og LIlleprinsen har vist de frem! :) Jeg synes vogna så litt lite lun ut jeg, mtp at jeg ønsket den som vintervogn :sparke: Men inn å studere mer :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84664

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Link? Finner ikke :forvirret:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84666

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Link???
Har lett overalt på siden der, men finner ingen June....
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84667

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
I bloggen ja, fant de nå =)
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84668

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg fant.
lilleprinsensblogg.blogspot.com/
Sitter å tenker at bee+ kan byttes ut i denne...
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84669

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Jeg likte den jeg, men sånn utifra bildene ser jeg på den som en ekstravogn, altså jeg tror jeg måtte hatt en skikkelig vintervogn i tilegg. Men likte ellers godt utseende, den store sittedelen, og at kalesjen så ut til å være høy og ikke minst de robuste svivelhjulene. Ja denne må prøves :party2::
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84670

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Inga skrev:
Jeg fant.
lilleprinsensblogg.blogspot.com/
Sitter å tenker at bee+ kan byttes ut i denne...

Ja denne blir en konkurent mot bee, + at den er litt mer brukervennlig pga de store hjulene forran. Denne kan man ha som eneste vognt til feks 2 åringen som ikke bruker vogn så mye, den vil jo funke like fint i skogen som i byen :)
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84671

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Er kalsejen justerbar opp og ned montro?
Det øverste bilde er kalesjen veldig høy, men ikke de andre bildene...
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84672

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg syns det ser ut som den er det, og hvis den er det er det jo helt supert :jippi2: Denne MÅ prøves. Blir som bee+ med lufthjul, kan det bli bedre :knegg:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84673

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Inga skrev:
Jeg syns det ser ut som den er det, og hvis den er det er det jo helt supert :jippi2: Denne MÅ prøves. Blir som bee+ med lufthjul, kan det bli bedre :knegg:

Håper den kommer med maxicosi adaptere, også ser det jo ut til at man kan skifte kaleesje og det seat insertet og :P
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84674

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Ser og en ting til jeg kommer til å savne og det er bumperbar, men det kan jo hende man fpr det til den da, bare at det ikke er vist. Ellers så får man vel funnet en annen som psser om vognen ellers er fantastisk =)
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84675

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Emmeline skrev:
Inga skrev:
Jeg syns det ser ut som den er det, og hvis den er det er det jo helt supert :jippi2: Denne MÅ prøves. Blir som bee+ med lufthjul, kan det bli bedre :knegg:

Håper den kommer med maxicosi adaptere, også ser det jo ut til at man kan skifte kaleesje og det seat insertet og :P
EW har adatper til maxicosi til de andre vognene og det står at den kan brukes med bilstol, så da regner jeg med at det er adaptre til mc :jippi2:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84676

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84677

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Skuffelse, det er hva jeg har å si. Ikke skikkelig fotbrett en gang! Ser mer ut som ei trille i billig-trille-kategorien... Ikke ei vogn. Den så mye bedre ut på demo-bildene enn disse.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84678

  • ***
  • ***'s profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7648
  • Takk er mottatt 22
Synes den ser lik ut som demobildene jeg. Det er jo hele tiden blitt sagt at det skal være en enkel, liten og lett vogn, så man kan vel egentlig ikke forlange noe mer av den ? Svarte iallefall til forventningene her. Ville aldri hatt en sånn vogn som vintervogn, men sånn utenom at det er minus med manglende bumperbar så må den jo være perfekt ellers. Super nr. 2 vogn. Likte den jeg :)

Bildene som ligger på vognverden har forresten ligget på nett lenge, så det var egentlig gammelt nytt. Men bildene på lilleprinsen sin blogg var jo nye - og viste vognen bra
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84680

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har hypet opp denne vognen alt for mye, og kommer ike til å bytte go i june :'(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84681

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Skjønner skuffelsen godt dersom man har forventet seg en vogn og ikke en trille, men jeg syns ikke det ser ut som en billigtrille.
Har lest at det er en trille, men på bildene av prototypen så det mere ut som en vogn. Med vogn mener jeg noe man kan bruke som hovedvogn og trille som en vogn nr 2. Dette er så absolutt ikke noe vogn nr 1, men jeg tror jeg kommer til å bytte ut bee mot denne da jeg ser på de som rimelig like og june har lufthjul :glis: Håper den ikke er så dyr. Men ja, vi har nok hypet denne litt opp.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84682

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Buhuuu! Lei meg fordi den ikke var like bra som det vi hadde hypet den til å være :( Tenker Go og Cam er best i denne klassen fremdeles ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84684

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Empa skrev:
Buhuuu! Lei meg fordi den ikke var like bra som det vi hadde hypet den til å være :( Tenker Go og Cam er best i denne klassen fremdeles ;)
Tenker du at June er i samme klasse som Go og Cam? Skulle gjerne ønske den var det :sparke: Men det hadde vel blitt som EW qtro med vendbart sete?
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84685

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det var det jeg hadde forventninger om, at den var et alternativ til de vognene, bare med lufthjul. Qtro med vendbart sete hadde vært noe ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84688

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg fikk høre at prisen lå på det samme som sky og qtro da jeg undersøkte i våres, så jeg er skuffet.... For til den prisen forventer man ikke en trille.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Siste endring: 12 år 8 måneder siden av Spentsmurf.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84689

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg fikk jo høre at den ville passet da jeg lette etter vendbar trille. Så burde vært forberedt. Om den ikke må deles i 2 OG ikke koster en formue så er den under vurdering til test.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84701

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Ikke hva jeg hadde forventet/håpet på nei! Jeg håpet også på en qtro med vendbar sittedel! Vi får se når vi kommer i trillealder igjen, men jeg tror faktisk ikke det blir denne da heller jeg!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84703

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg lurer litt på om jeg skal bytte ut bee mot denne. Vi skal kaaaanskje reise til Amsterdam i april neste år, å har da tenkt at jeg kan kjøpe June hvis det ikke blir for dyrt. (mulig jeg ikke klarer å vente så lenge hvis jeg bestemmer meg for at jeg vil ha den :sparke: )
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84725

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Vi har vel en tendens til å "hype" opp vognene litt for mye her inne. Men vi var vel forespeilet en vogn ala qtro og ikke en trille? Denne må da være mye mindre enn qtro?

Det blir spennende å se den irl :) Men skulle den ikke ha kommet nå egentlig?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84728

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
den blir lansert utpå høsten en gang, det ble sagt september, men så ble det utsatt og jeg har lagt den på is :sparke: titter etter buggster nå, og da så jeg studine (hvor har hun blitt av) selger sin... Men ja, både pris og info har fått meg til å tenke vogn, ikke trille. SÅ jada... min egen drømmeverden som har skapt en drømme vogn igjen tenker jeg, og hehe, nok en gang falt det i grus ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84731

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Veldig synd egentlig. For denne vognen hørtes perfekt ut til å begynne med, men ut i fra de nyeste bildene minner den mer om Bee med mulighet for bag.

Men det er jo stor sannsynlighet for at drømmene våre har lagt til noe ekstra :D

Hva er vognstatus hos dere om dagen da? Og hvor gamle er barna blitt? Er innom og smugleser litt av og til, men har virkelig falt av vognlasset her inne. Virker ut som det er stillere her inne enn tidligere, stemmer det?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: JUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hos lilleprinsen) 12 år 8 måneder siden #84733

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har stagnert mtp vogner... :dåne: vurderer hardt å bytte edge til cc til vinteren, men usikker delux og så har jeg go... P&t bor i bilen....
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.766 sekunder