Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg?

Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84614

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84616

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84617

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har Emmaljunga scooter som svikta etter få uker, går nå og venter på reklamasjon. Synes ikke Emmaljunga er så veldig raske på det området.
Kjøpte derfor ny spin nå i juli og glad er jeg for det. Den er vi veldig fornøyde med :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84620

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Huff hva skjedde med scooteren empa?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84623

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har så kjedelig vognpark at jeg gremmes. En eldgammel go, en edge duo i utgått (dog lekker synes jeg) farge og en horribel p&t.

Og planen, den er jeg sannelig ikke sikker på :dåne: Selge alt kanksje?! kjøpe city mini double og brio happy?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84634

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Empa skrev:
Har Emmaljunga scooter som svikta etter få uker, går nå og venter på reklamasjon. Synes ikke Emmaljunga er så veldig raske på det området.
)

Ja, må si at jeg ble overrasket over hvor trege Emmaljunga er. Babyshop klarte jo å skjære et hakk i håndtaket på min nitro da de pakket den opp. Klønete :stønn: Det var ikke veldig mye, men jeg gadd i godta ny vogn med skade. Så da skulle de bestille nytt håndtak da, og bare det tok 6 uker :dåne: Ikke imponerende når det til og med var butikken sin feil.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84643

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84644

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg har scooter som brukes på turer og city mini i bilen - og på tross av at min "lille" runder 4 år nå i oktober, er vognene fortsatt i god bruk, nesten daglig faktisk.

I boden har jeg gjemt min kjære simo og hos mine foreldre står peg som en ekstra ekstra barnebarnvogn :glis:
Jeg er fremdeles stor fornøyd med vognparken min, som passer oss utmerket og godt er da, da jeg nesten ikke kan starte med nye vognprosjekter når jeg snart har en datter på 4 :dåne: det får jeg drøye til nr 2 kommer.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84645

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Her har jeg Go og maclaren techno xt til lille pio min på 13 mnd :). Og er super fornøyd med det! :laugh: . 3 åringen min bruker aldri vogn.. Men satt litt i maclaren i dyreparken i sommer :)
Menne.. kjenner jo at jeg igjen begynner og bli sugen på ny vogn da :dry: .. Men er jo superfornøyd med de jeg har og trenger jo ikke flere vogner så :p Vi får se hvilke ideer som dukker opp i løpet av vinteren..:P
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84646

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, godtå høre det er flere som er sånn tålelig fornøyd med vognparken pr. nå :) Jeg vurderer veldig å bytte p&t i city mini duo (den doble city minien, men vet ikke jeg...) Hadde jeg rukket det nå før ferien, så ja, men vi får se da :P Jeg ha rjoen mening til jeg får en ny fremdels jeg...

En venninne var her med en brun simo i går, gosh, nydelig! Så mtl, ikke bytt bort simo'n du ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84704

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Jeg har en bugaboo cam og en eldre OTH (2007) med bag som venter på babyen som kommer neste uke :glis:

Har vært litt usikker på oth'en... om jeg skulle byttet den ut med en ordentlig 4-hjuling, men tror ikke det blir det. Det jeg kanskje skulle hatt var en rimelig 4 hjuling til å ha på hytten (sovevogn, ikke for trilling for det er ingen vei der) som eventuelt kan bli sovevogn i barnehagen senere. Har tittet litt på finn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Hvordan er vognstatus rundt om nå som høsten nærmer seg? 12 år 8 måneder siden #84706

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hadde den kombinasjonen (cam og Mb) da lillemor ble født. Og gjett om jeg etterhvert angret på å ikke ha bytta ut Mb med en lun og deilig firhjuling med god fjæring... Så særlig det behovet utover høsten ;) Så blir det fler babiser her, blir det også noe på fire hjul a la Emm. Brio el Simo ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.991 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!