Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Tips til hvilken vogn jeg skal velge...?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Tips til hvilken vogn jeg skal velge...?

Tips til hvilken vogn jeg skal velge...? 12 år 8 måneder siden #84508

Hei
Jeg skal ha ny vogn til ny baby :)
Denne gangen har jeg tenkt at jeg har veldig lyst på trehjuling, eller evt vogn med svingbare forhjul. Tidligere har jeg hatt Simo kombi. Men det er vanskelig å velge...

Jeg har tenkt en del på TFK joggster twist, den vogna er helt nydelig! Men ulempen med den er at sportsvogndelen er vendt fra den som triller. Ellers tror jeg den vogna oppfyller alle mine krav :)

Men hadde vært kjekt med tips til vogner fra dere, her er min liste med "krav":

* stor og romslig bag, plass til voksipose.
* svingbare forhjul
* må takle å trilles i (mye) snø og slaps, skogsveier og grusveier
* helst lufthjul....

Noen tips...??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tips til hvilken vogn jeg skal velge...? 12 år 8 måneder siden #84509

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Med de kravene så er TFK et godt alternativ ;) du har jo multi-x bagen da som kan brukes som sittedel vendt imot deg fram til 18mnder :) ellers så har du jo feks maxi cosi mura, den har lufthjul, svingbare fremhjul og vendbar sittedel ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tips til hvilken vogn jeg skal velge...? 12 år 8 måneder siden #84510

  • snoopy81
  • snoopy81's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Tja...
  • Innlegg: 366
Jeg hadde samme krav for halvannet år siden (utenom bagen) og valget mitt falt på Koelstra Latinique:) www.koelstra.com/en/product/13766/Latinique.aspx
Dessverre ble sittedelen litt trang når det ble vinter i fjor og den tykke dunposen ble tatt i bruk, så da solgte jeg den. Men jeg var superfornøyd med vogna hele perioden vi hadde den, veldig liten og nett i forhold til mange andre 3hjulinger.
Vogner vi har hatt: Emmaljunga Cerox 05, Emmaljunga Edge Duo 07, Quinny Buzz 07, Emmaljunga Scooter 08, Koelstra Latinique 10, Titanium Baby Snooze 10, Emmaljunga Scooter 2.0 10, Emmaljunga City Cross 11
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tips til hvilken vogn jeg skal velge...? 12 år 8 måneder siden #84514

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Simenmin skrev:
Med de kravene så er TFK et godt alternativ ;) du har jo multi-x bagen da som kan brukes som sittedel vendt imot deg fram til 18mnder :) ellers så har du jo feks maxi cosi mura, den har lufthjul, svingbare fremhjul og vendbar sittedel ;)

tenkte og på multi x bagen
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Tips til hvilken vogn jeg skal velge...? 12 år 8 måneder siden #84543

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med easywalker?! Sky eller qtro. Ellers er mura3 eller 4 et godt alternativ, i alle fall mtp bagstørrelsen, sportsdelen er vel heller dårlig? Eller???? Synes i alle fall ikke den ser noe ok ut for de minste småttisene... Men det er vel goså en smaksak :)

Synes likevel du bør sjekke ut bugaboo cameleon (med vinterhjul) tror det kan være en veldig god vogn mtp dine krav! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.678 sekunder