Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:)
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:)

Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84410

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Venter nummer tre snart og har lyst på ny vogn. Den vognen jeg har hatt til de to eldste er nå 9 år gammel. En Tautonia Mistral, kjempegod vogn, men luften driver å siver ut av dekkene. Virker sikkert gal gal gal i deres øyne, tenk jeg har bare hatt EN vogn til to barn..... hihi koser meg når jeg leser om alle vognene dere har hatt, hva sier mennene deres til vogndilla deres? men men har dilla på forskjellig jeg også, bare ikke vogner. Uansett så ser jeg på dere her inne som eksperter å håper på svar.

Jeg har sett en del på Bogaboo Camelon, Brio Go og Emaljunga Nitro City. Det er de vognene jeg liker best,men er redd det er vogner som er mest egnet til by. Det blir nok ikke så mye kjøpesentertrilling på meg. Hvordan er de vognene å trille lange turer med? Jeg triller vel mest på asfalt, men også grus, snø osv.

Jeg vil ha en duo vogn som er lett å få med seg i bil, må ha babybag som er vendt mot meg, helst ikke tre hjul. God kvalitet og praktisk. Bør være en vogn som passer til både by og land og som jeg kan ha fra barnet er født og så lenge det trenger vogn.

Hjelp meg....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84411

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg tror nok jeg ville valgt Emmaljunga nitro av de tre :) Veldig positivt overrasket over min og angrer på at jeg ikke prøvde den før. Skulle gjerne prøvd citybagen. Men kjempegod vogn med mange praktiske detaljer! Liker godt at man kan trekke kalesjen helt frem ved sol og at det er innebygd myggnett i kalesjen. God liggestilling og grei str sammenlagt! Hvis jeg skal trekke frem en ting, så er det handlekurven. Den kunne vært større og lettere tilgjengelig.

Hjulene på nitro er veldig gode. En blanding av den gode fjæringen Bugaboo har på sine forhjul og mer fjæring bak. Ikke like god som Brio Go, men den synes jeg har litt manglende fjæring foran. Rister litt rett og slett på grus. Brio Go er helt super på sommerføre og fungerte fint på snø også. Men mellomføret med slaps og mye grus var ikke like godt.
Har gått mye på grusveier og litt på sti med nitro og det takler den godt. Tar den ikke med på kjøpesenter om jeg er der. Da har jeg brukt trille stort sett ;)

Brio Go har super kurv under. Og en god kalesje på sportsdelen. Bagen var romslig og helt ok. Den er enkel å klappe sammen og tar ikke så alt for mye plass.Jeg synes nok den er litt bred foran ved fremhjulene i forhold til nitro og Buggis. Men det kommer nok an på hva man er vant til. Jeg er nok mer fan av små og snertene vogner som kommer frem over alt.

Bugaboo er jeg veldig glad i. Rett og slett. Men jeg må faktisk si at hvis jeg kun skulle hatt EN vogn og ikke bodde i by, så ville jeg heller valgt nitro ;)
Bugaboo er snerten og praktisk og har mange finesser. Den har en god kalesje som skjermer god og veldig romslig bag. Over 80cm lang og god dybde. Kurven under virker liten men rommer mye. Man klikker raskt av bag eller sittedel. Den er vendbar samtidig som man kan vippe over håndtak i tillegg. Kjekt med bilstoladaptere. Og de små hjulene kan byttes med vinterhjul, noe ikke de andre to vognene kan. Den har super fjæring på fremhjulene men ikke noe særlig bak. Har likevel aldri hatt problemer med det. Det er stort sett fremhjulenen som tar imot humpene først. Buggis klarer seg godt på grus og stier.
Sittedelen er kjempeflott. De fleste barn sitter veldig godt i den og sover godt.
En kjekk ting med Bugaboo er at man enkelt kan bytte farger og få "ny" vogn :glis:

Puh, det ble visst langt, det :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84412

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei! Av de ville jeg valgt Bugaboo cameleon med vinterhjul, til ditt bruk. Ellers vil jeg anbefale deg å titte på Brio happy og Emmaljunga city cross ;) Fordi små firhjuling ikke er optimalt på grus terreng og snø, faktisk helt håpløst på dyp snø..
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84418

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Jeg bor som deg og har de samma behovene av vogn som eg. Og jeg har Brio Go. Og jeg elsker den!! fungerer supert her i hvertfall:). Og jeg bor på landet;). Fins sikkert bedre vogner på snø men..synst no ikke city crossen var noe god på snø heller jeg da :/.. lykke til med vognvalget og grattis med baby i magen :)
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84427

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Siden du vil ha en vogn hele perioden så ville jeg ikke valgt happy, for jeg synes den blir så baby til de litt større ungene ;) Men sånn bortsett fra det så ville jeg nok gått ofr en happy med svart understell og lufthjul ;) Eller en City Cross.

Ellers må jeg si at jeg er strålende fornøyd med Brio Go. Jeg har tidligere sagt jeg ikke likte kalesjen på denne så godt, men dt trekker jeg tilbake alt om etter at jeg fant ut at brio har utviklet en løs solskjerm som passer perfekt! Jeg tror nok at dersom jeg skulle hatt bare en vogn ville jeg valgt Go igjen, selv med ulempene det medfører med småhjul til tider... :sparke:

Men bugaboo med vinterhjul er også et godt alternativ da, selv om man mister vel litt trillekomfort med de vinterhjulene... Men altså, jeg for min del klarer ikke finne en vogn som er perfekt fra A til Å, jeg er nok for mye på vognkjøret til å se at det går... Men brio Go har i alle fall plass til relativt store unger ;) Min treåring får fremdeles plass:P

Men altså, hva mennene sier til vognbytte er vel litt variabelt... Min mann sier når jeg kommenterer noe at jaha, men jeg har vogn jeg :dåne: Og tja, så lenge jeg ikke selger unna Go så tror jeg det meste (utenom silvercrossbalmoral etc og simo classic) vil passere HELT uten problemer! :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84434

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Er nok litt enig med de fleste over her, at brio go f.eks som eneste vogn kan bli trøblete på vinteren. Jeg personlig synes bugaboo er vanvittig stiv, ha hatt lyst på denne er par ganger selv, men blir like skuffa hver gang jeg har prøvetrillet den.

Men en annen mulighet kan jo være å kjøpe ozne/nitro/go bruk den i all føre den fungerer, og om det kommer noen ekstreme dager med mye slaps, så kansje du kan bruke den gamle til de få dagene i året? :glis:

Men synes du fortjener en ny vogn nå assa. hehe :jippi2:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84438

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg synes også du fortjener en ny vogn! SÅ helt klart! :) Jeg er enig i det vogndilla sier om at cam kan virke litt stiv, men siden det er så mange som har den så er den kanskje bedre enn den virker?! Men sånn sammenlignet med Go er den jo stokk stiv mener jeg.. Men det er jo en vanesak og smaksak ;)

Men jeg vet jo knapt hvordan GO er på vinteren, fo rjeg har liksom aldri bare hatt Go :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84441

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, Bugaboo er stiv i forhold til go, som har en fantastisk fjæring og har bedre kvalitet. Hadde bare Brio kunnet laget vinterhjul til go.... Dessuten er det lenger brukstid på go enn cam.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84444

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, tenk om de kunne laget vinterhjul!!!! :angel:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84458

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Tusen takk for svar alle sammen. Tett på jeg hiver meg på vogndilla deres å kjøper fire fem vogner så jeg får alt jeg ønsker meg.....

Har begynt å tenke på at jeg kanskje burde droppe de vognene med to små hjul, syns de ser fantastisk flotte og moderne ut, men det er vel kanskje mest praktisk med fire store hjul..?

Det er Emmaljunga nettsiden jeg har hengt meg opp i nå. Mondial, Edge og City Cross. Tror det er vogner som jeg hadde elsket iallefall som bagvogn og helt i starten som sportsvogn. Eneste jeg føler at jeg mangler da er svinghjul og håndbrems. Hvorfor lager de ikke det på firhjulinger??????? Har en laaaaang bratt bakke ned byggefeltet her og det hadde vert supert å få holde litt igjen med en håndbrems, men jeg har ikke lyst på trehjuling... vet ikke hvorfor, burde jeg vurdere TFK også? men da får jeg ikke ha sportsvogna mot meg;(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84460

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg ville ha kjøpt city cross ;) eller nitro-city. Go er en god vogn det, men synes bagen var litt simpel og dumt at det ikke er full liggestilling på sportsvogndelen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84467

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Mellom mondial og cross hadde jeg gått for mondial. Da kan du bruke den leenge med bag, og med en god og varm vinterpose, og du har en super sportsvogn den første tiden. Om du frister til og bytte etter en stund, kan du da kjøpe den en tfk for den har jo både brems og sving, og når barnet er såpass stort så kansje du synes dt er greit at h*n sitter fra deg? Og er jo eventuelt da det blir noe særlig vekt på barnet, som kan gjøre en vogn tung og svinge med. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84488

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg signerer vogndilla!!!!!! :D Mondial er nydelig, med classic chrome understellet :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84494

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Ja heller mot Mondial. Synest den ser så flott ut som bagvogn. Hva er egentlig forskjellen mellom den og Edge?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84496

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Mondial har mer vaffelmønster på kalesjen, ikke solskjermen (mener jeg å huske) og er kanskje hakket mer stilren?! Men man kan jo få edge med classic chrome understell også da :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84497

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Mondial er nydelig :)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84501

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Det classic crome understellet ser nydelig ut, men skangler stålkorgen?????? Dårlige minner fra en skranglete silver cross:)
Er det ikke lurere å velge pungteringsfrie hjul? eller er de dårligere å trille med?

Går det ann å kjøpe Mondial med f.eks hvit babybag og svart sportsvogn eller må sportsvogndelen og bag ha samme farge? Blir kalesjen til bagen brukt på sportsvogndelen? Kunne gjerne tenkt meg hvit bagvogn, men tror ikke det kan være serlig praktisk på sportsvogna... Det blir vel en enkel svart vogn...:)
Siste endring: 12 år 8 måneder siden av luca.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84504

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Vet ikke stålkorgen, men vet at det er en del knirk i det understellet, som det ofte kan være på slike "gammeldagse og klassiske" understell. Smørning hjelper nok, men ikke sikkert at det hjelper 100 prosent. Kan se for meg at stålkorgen kan skranglete litt, fordi den er festet med klemme. Men vet ikke hva de som har det understellet erfarer?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 12 år 8 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84507

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg hadde classic crome understell, og opplevde ikke at det skranglet i stålkorgen overhode. Det som irriterte meg med det understellet var at den hvite streken på dekkene ble gul, og uansett hvor mye jeg vasket fikk jeg den ikke hvit igjen. Men nå er jeg veldig pirkete da :P en annen ting var at jeg syns det var vanskelig å pumpe dekkene her hjemme uten å først tømme dekke for luft, og det som da lett skjedde var at ventilen gikk i stykker pga den skarpe stål kanten på felgen. Snakket med de på butikken om det, og de sa at man må passe på at dekke alltid har nok luft for å unngå akkurat dette. Fylte man på bensinstasjon gikk det helt fint, men da måtte jeg først kjøre bil, så ble litt tungvindt i lengden for meg :)

Man bruker samme kalesje på både bag og sportsvogn på edgen hvertfall :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84511

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Akkurat det har jeg sett jeg også, har sett vogner der strekene har vært brune også, det er lite fint da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84516

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Hvordan er de punkteringsfrie hjulene å trille med i forhold til lufthjul?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84517

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ikke fullt så bra. Men helt greie. Ingenting slår dog lufthjul.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84539

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Angående det med luft vs ewa hjul, jeg og smurfemannen snakket faktisk på det i dag da vi var på tur (hadde p&t med oss) i skogen i dag. Jammen er lufthjul ok på grus ;) SÅ japp, jeg synes personlig lufthjul slår ewa på grus.... På asfalt merker man ikke så store forskjellen synes jeg.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84556

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Tror jeg har bestemt meg nå..... (har enda noen måneder å ombestemme meg på) Men fann ei vogn på finn. En helsvart Brio Sing til 1000 kr! Tenkte det kunne være en super vogn til å ha de gangene vi skal på kjøpesenter, kafe o.l. en "shoppevogn" Kan vel også kjøpe bilstol som passer på understellet til den. Å så blir det nok en ny Mondial til mitt vanlige bruk her hjemme. Var ikke det lurt???:)) eller?

Sing er sikkert ikke verdens beste, men til 1000 kr for å ha til ekstravogn må den vel være bra nok. Hva tror dere? Bra plan? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84557

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Høres ut som en lur plan. 1000 kr var jo billig! Er det inludert bag? Ny Mondial? Heldiggris!!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84558

  • luca
  • luca's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 18
Ja med bag og sportsdel. Var veldig billig ja og vogna ser nesten ubrukt ut. Har allerede henta vogna, kjørte gjerne en halvtime for den:)

Blir nok Mondial ja, men skal tenke på det en stund til. Et par måneder til jeg trenger den... Litt usikker på hvilken farge og understell jeg skal velge. Er jeg kjedelig hvis jeg velger svart vogn? Heller mot classic crome understell, men ser over her at de hvite kantene lett blir missfarget og jeg vil gjerne ha en vogn som holder seg fin. hmm..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84564

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg hadde uten tvil gått for classic chrome understellet om jeg skulle valgt nå. Og svart er aldri kjedelig,bare klassisk :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84565

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det er ikke sikkert hjulene blir lett misfarget, det er jo enkelte som behandler vognene sine ganske så stygt og kunne fått hvilken som helst vogn til å sett ut som et dass :humre: Så jeg hadde nok gått for classic chrome understellet om jeg var deg ;) og svart mondial er nydelig, alldeles ikke kjedelig, for vogna i seg selv er så fin :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84569

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kollegaen min har sin mondial med classic crome understell i barnehagen. Og den er overhodet ikke misfarget på hjula.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84575

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
En mondial i bhg... JEg tror jeg dauer av misunnelse :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84578

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ja, du kan så si ;) Den er nydelig, en svart leatherette.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jeg trenger hjelp fra dere spesialister her inne:) 12 år 8 måneder siden #84579

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg tror jeg vil ha en ny vogn snart jeg og!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.809 sekunder