Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe?

Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84209

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Har for øyeblikket city cross, og er egentlig veldig fornøyd med den.

Det som gjør at jeg vurderer cerox, er at jenta mi på ett år nå kun vil sitte fremover, men når hun sover liker jeg best å ha henne mot meg. Det er jo ikke alltid like lett å få til i farten med city crossen. (Kan si vendbart håndtak er det eneste jeg savner på vogna)

Vi har også en til på vei som kommer i desember. Så viss jeg bytter vogn vil denne bli brukt til babyvogn også.

Så det jeg lurer på, er cerox like god å trille som cc? Har sett på emmaljunga sin hjemmeside at den ikke har justebar fjæring, vil det si at den er stiv? Kan ikke fordra vogner som er stiv å trille. Syns cc er akurat passe myk og fin for en baby.

Ellers noen som har prøvd cerpx som kan fortelle litt?
De har den ikke i butikkene her så jeg får ikke prøvd den før jeg evt bestiller...
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84210

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kan tenke meg vogndilla85, simenmin og spentsmurf kan gi deg gode svar. Har bare hatt city cross, så jeg kan ikke sammenligne de to for deg.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84215

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg ville ikke byttet. City cross er en bedre vogn. For din store kunne jeg nok byttet. For vognen er ypperlig å trille når den er vendt fremover, men jeg liker den ikke når jeg har ungen vendt mot meg (altså som babyvogn er den for meg ikke så optimal....)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84216

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Så er cerox litt lav som babyvogn synes jeg...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84225

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Takk for svar!

Når alt kommer til alt er jeg veldig glad i cc'en min, så kanskje jeg bare skal slutte å leke med tanken :lol:

Er ganske viktig at vogna er god som babyvogn, og jeg skal ha småen vendt mot meg når den tid kommer. Noe annet er ikke aktuelt!

Tror jeg beholder city cross :y32b4:
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84227

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ellers må jeg si at edge duo har overrasket meg STORT som babyvogn :sparke: Hvem skulle trodd den skulle få bo her et helt år?! :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84232

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ååå ønsker meg edge duo jeg også, den plata i bagen og str på bagen skulle jeg ha trengt nå :gruble:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84238

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, vet du, den er helt perfekt! :D Den fungerer akkurat slik jeg håpet, så jeg er faktisk temmelig imponert over edge'n jeg :) Løp og kjøp!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84268

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Edge duo er faktis ken vogn jeg har fryktelig lyst på, men prøver hardt å skyve tanken vekk :pinch:

Den er jo bare helt nydelig, og mangler ingenting!! ;)
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84271

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Vurderer sterkt å kjøpe en sånn ja ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga city cross vs cerox? Noen som kan hjelpe? 12 år 9 måneder siden #84278

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Edge duo mangler følgende i mine øyne (jeg har sportsunderstell) - knekk i håndtaket, den er litt for høy selv på det nederste... Koppholderen henger ikke spes. pent på teleskop synes jeg... og så er den litt tung. Samt at jeg synes kalesjen på pink c. cc er penere mtp mønsteret. Ellers perfekt vogn :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.686 sekunder