Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Race ønskes snarest...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Race ønskes snarest...

Race ønskes snarest... 12 år 9 måneder siden #84080

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Før helgen solgte jeg sittyen og bestilte race, men siden det er ferietid tar ting så fryktelig laaaang tid. Bestilte fra møbelkjelleren, men de hadde den ikke inne, får den inn på torsdag. Men vi drar bort på søndag og jeg vil gjerne ha vognen i hus før vi drar, den skulle gjerne vært med på ferie :sparke: Dro på de to vognbutikkene vi har her i byen, på BH hadde de 1 igjen, blå.. det vil jeg ikke ha siden planen er å bruke den til lillemor etter at G er ferdi med vogn. Og på den andre butikken hadde de ikke fler igjen OG de hadde hatt tilbud på den :sinna: De hadde heller ikke bestilt inn flere :sinna:
Så da blir det ingen race på meg før ferien... :stønn:

Men de hadde Go på tilbud på brio butikken til 3990 inkl. bag. Hadde så lyst til å kjøpe den, men da hadde nok mannen steilet :tullerdu: Fikk ikke sett hvilken mod det var, jeg hadde både mann og barn med meg :sparke:

Det er en brukt spin tilsalgs her i byen, så om jeg ikke får tak i race før ferien lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe den?
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Race ønskes snarest... 12 år 9 måneder siden #84083

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Så lenge det er en av de nyeste spin ville jeg gått for den, eventuelt sneket meg til Brio butikken og shoppet :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Race ønskes snarest... 12 år 9 måneder siden #84090

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Det er 2010 mod (spin).
Jeg sa til mannen at jeg kunne tenkt meg å kjøpe Go på tilbud, menn jeg kan jo liksom ikka bare kjøpe ei vogn bare for å kjøpe. Å da har lillemor 3 vogner... og Go blir muuuuligens alt for mye vogn for en 3 åring :sparke:
Blir vel til at jeg bestiller en race og håper at den kommer før søndag :glis: :glis:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Race ønskes snarest... 12 år 9 måneder siden #84104

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Da jeg bestilte fra mobelkjellern fikk de vogna på lager på torsdag, sendte den samme dag, og den var hos meg på fredag!!! Så lørdag kanskje?! Krysser fingre for deg :D
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Race ønskes snarest... 12 år 9 måneder siden #84107

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Det hørtes lovende ut, kanskje jeg skal satse på det :glis: Lurer litt på å bestille fra køpbarnvagn, det står på nettsiden at de leverer raskt. Og det koster ca det samme. Må bestemme meg i morgen hva jeg skal gjøre. Men ny vogn MÅ jeg ha til G.
(hadde det ikke vært for at jeg har CC til lillemor hadde det nok stått en flunke ny brun Go i gangen nå)
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.518 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!