Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sommervogn-titting
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sommervogn-titting

Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84077

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Kanskje vi skal ha en liten tråd over fine, spennende, morsomme, praktiske, rare eller andre vogner vi kommer over?

Jeg så en Buggster Air i går. Brukt som sportsvogn da vi ikke akkurat var i tettbebygd strøk :P Den så ut til å rulle veldig godt på litt humpete vei og så helt nydelig ut! Så uten å ha prøvd selv, så virker Buggster Air som et greit allround-alternativ til større barn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84078

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Ja jeg har sett mye forskjellig i det siste ;)
En mann med nordic cab e.l gående med staver med "vogna" bak seg som en pulk, snedige greier :humre:
Så har jeg sett en babyactive ballerina duo, den var svææær, mye større enn jeg hadde forestilit meg.
Så har jeg sett en fin silvercross, blå og hvit.
En emmaljunga edge duo som ble brukt som søskenvogn, dvs babyen lå i bagen og søstra satt i "fotenden" ;)
Mange forskjellige teutoniaer, finns det mange varianter av de egentlig? :rolleyes:

SÅ var jeg inn på et annet forum og kikka en dag og guuud så mange fine mountain buggyer det var i galleriet. Hvorfor har de slutta å lage så fine trekk? og er det mulig å få tak i trekk en plass? fikk jo virkelig lyst på en sånn ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84079

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Ja, det finnes mange forskjellige Teutoniaer. Og flere er jo utgåtte modeller som triller rundt ;)

Synd de ikke har hatt noen spreke MB-farger i det siste, ja. Men kommer ny kolleksjon i midten av september så kanskje det dukker opp noe da? Ellers selges jo løse trekk rundt om. Vet babyjungle.nl hadde mange før, men ikke sjekket det nå. Der fikk man også trekk til eldre modeller.
Jeg skal helt klart ha en MB etterhvert. Kjempegod vogn som vi har vært veldig fornøyd med tidligere :glis:

I nærområdet her er det ellers ikke så spenstige vogner. En del godt brukte Quinny freestyle sees stadig. Men vi skal snart til Danmark, og der er det sikkert mye rart å se :p :p
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84084

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg så i dag to spinkle paraplytriller, og den ene, en carena, knirket så ille at selv mannen min (som faktisk er blitt skrekkelig kravstor på vogner :sparke: ) kommenterte utøyet :P Og eh ja, det var to søsken som hadde disse her knirketrillene :P

Ellers ser jeg til stadighet en søskenvogn som er skrekkelig lang, og jeg klarer ikke i farten å huske navnet :( kN det være en icoo vogn tro?!

Jeg har og sett en nydelig lilla babyjogger city select søskenvogn, snedig snedig sak! :) :)

I banken i dag så jeg og en skrekkelig fæl import vogn... mens jeg har også sett en maclaren av noe slag og en tfk bagvogn i fargen mud., Og her banner jeg vel i kirka og kaster stein i glasshus, men er ikke den mud fargen temmelig "gørr"?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84103

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg fikk jo med et mud-trekk når jeg kjøpte tfk og det ble solgt ganske fort, ja den var ganske så gørr :humre: blass og passet ikke til noe....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84109

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, jeg fatter liksom ikke helt den jeg da... den er jo hverken brun eller beige... Men, en dag her så jeg en mandarin tfk, og den var så skrekkelig falmet at dere vil ikke tro, den var horribel :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84111

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kom nylig hjem fra ferie i Danmark, der så jeg bla. Oddervogner, Emmaljunga big star supreme samt Trille hippa.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84119

Vi har holdt oss på Jølster og i Høyanger i det siste, og her har det ikkje vert mykje spennande å sjå på vognfronten. Føle egentlig eg berre ser dei same vognene om og om igjen her eg. I dag var vi på tur med kusina mi, ho hadde kjøpt sykkelvogn på netthandelen, den virka ganske grei :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84123

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Her i byen er det for det meste emmaljunga, da edge og CC. Men i dag så jeg en zapp extra, og for noen dager siden så jeg en blå bee+.
(Kanskje ikke så rart at jeg har fått endel spørsmål og kommentarer på mine vogner da....) Ja også er det maaaange carena triller og ellers andre paraplytriller. Også virker det som at Babyjogger mini er ganske pop for tiden.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84125

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
teutonia fun, mistral, mistral s, cosmo, lambda, timmy, junior, spirit,prestige, beYou, halvparten av dem gjør samme nytten :humre: Men jeg er fan jeg altså :)

Jeg har også sett en buggster Air, og jeg har kjempelyst på en. Synd den er så dyr :dry:

Så en rosa brio race med den rosa print-posen. Det var i overkant :blink:

Og så har dte kommet utrolig mange lekre lillafarger på markedet nå, både carena og 4me har fått til lekre varianter - bare synd triller i seg selv ikke frister :p

Mud er gørr ja, det var den jeg hadde. Den varte i to uker :humre:

Ellers er de tjo mye spennende blant cruiseturistene i Bergen, mye stygt :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84127

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.

Ja, jeg har også lagt merke til alle de lilla vognene! Nydelig. Men :sparke: det passer igrunn best på triller synes jeg, kan fort bli litt mye med så knalle vogner :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84128

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Yja, hadde blitt litt mye på en simo eller emm kombi kanskje. Men den lilla happyen synes jeg er nydelig, og jeg hadde gitt mye for en lilla bag til Go'en jeg skal ha til nestemann ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84130

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, jeg trekker utsagnet litt tilbake, det kommer litt an på vogna og fargen! For lilla tetuonia er jo ikke for mye ved ettertanke :knegg:

Lurer litt på om jeg må ha meg en teutonia igjen jeg :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84135

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Lilla timmy :cheer:
Sukk. Teutonia burde komme med et alternativ til Sitty og Spider. Og til Zapp og alle etterlikningene der i gården. Det hadde vært lykke :blink:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84136

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja.... eller en nettere søskenvogn :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84143

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
I dag så jeg det rareste. En Bugaboo med sportsvogn-setet på, men det var ikke festet annet enn over ryggen og nederst. De reimene som må festes midt på for å få strammet setet hang bare der, og barnet satt nesten under rammen :gruble: Rart det ikke slo eier at noe ikke stemte ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84161

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hahahah :stønn: enkelte er så sløve....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84162

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Plusle skrev:
I dag så jeg det rareste. En Bugaboo med sportsvogn-setet på, men det var ikke festet annet enn over ryggen og nederst. De reimene som må festes midt på for å få strammet setet hang bare der, og barnet satt nesten under rammen :gruble: Rart det ikke slo eier at noe ikke stemte ;)

Linni Meister har Bugabooen sin sånn hun og :laugh:
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84168

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
haha har hun det?! *måinnpåbloggenåse* :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84170

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Emmeline skrev:

Linni Meister har Bugabooen sin sånn hun og :laugh:

Har hun? :knegg: Noen som har funnet bilde? Jeg er elendig på å google.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84171

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84184

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Var på nattbyen i går, der så jeg da noen vogner.. Så mange tfk, mye mulig fordi jeg sikler på en selv. hehe.
Ellers gikk det i emmaljunga i alle varianter, brio sing, en tako vogn, så 2 sånne firstweels city twin vogner, en i bruk som søskenvogn og 1 som tvillingvogn..
Ellers var det mange med bebiser som stter de i sånne paraplytriller som man ikke kan justere ryggen på. (værste jeg ser, de småtrolla som ligger der som en potetsekk)

Så 2 vogner med ødelagte kalesjer, så kalesja lå som en pløse over hodene på barna. hehe..

Må si at det er mange som virkelig ikke bryr seg om vognens utseende, og her kommer jeg med sjeldent en vogn som er over 2år gammel. :kokko: :humre:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84187

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
sett maaange tfk i det siste jeg også...
På BH hadde de nå tilbud på tfk bag og sportsdel til 4699,- gjalds bare lilla og blå da, men jeg fikk lyst på lilla da :sparke: huff jeg er litt håpløs ja,...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84189

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Jeg har ikke sett så mye spennende i det siste, me så har jeg ikke vært på ferie enda. Skal til Spania og der er det stort sett triller med sukkersøte blonde trekk til de minste og slitne vogner til de eldste. Ellers ser man flere med buggis der og, og de e rofte i spreke farger, med oransje baser osv.

Ellers prøvetrillet jeg Orbit vogna i dag på Babyshop, og jo den var jo lett men følte jeg trillet på noe jeg hadde mekket sammen selv :silly: Så den må nok vokse litt mer på meg :laugh:
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84191

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Simenmin skrev:
sett maaange tfk i det siste jeg også...
På BH hadde de nå tilbud på tfk bag og sportsdel til 4699,- gjalds bare lilla og blå da, men jeg fikk lyst på lilla da :sparke: huff jeg er litt håpløs ja,...

var det bare på den lokale der du bodde de hadde tilbud? står ikke noe på hjemmesidene dem. :gruble:
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84193

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Var på stranden i går og så ikke mindre enn to Bugaboo Frog. En orange med gammel logo (eldre enn 2005 da kanskje, men velholdt!) samt en rød som så nesten ny ut. Og et par Cameleoner. Masse ulike Emmaljunga og en hel drøss paraplytriller. Noen TFK`er og MB`er hadde visst og fått være med på tur :)

Emmeline: Orbit ser jo ut som sånne dostoler de har på gamlehjem osv :humre:



Jeg sliter forøvrig med hvilken vogn jeg skal ta med på ferie :stønn: Klarer bare ikke å bestemme meg, så jeg vingler litt frem og tilbake et par ganger pr dag :knegg: Alle har jo sine fortrinn, men ingen av dem har alt jeg ville hatt.
Kjøpte jo Go fordi den ville vært ypperlig. Men så viser det seg jo at mini ikke liker å sove i den da :tullerdu: Og den må han jo kunne gjøre siden vi skal farte litt rundt om. Han sover aller best i nitroen, men den har jo litt begrenset lastekapasitet under. Buggisen da kanskje? Da slipper vi jo trille i tillegg...
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84194

  • Emmeline
  • Emmeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 181
  • Takk er mottatt 2
Plusle skrev:
Var på stranden i går og så ikke mindre enn to Bugaboo Frog. En orange med gammel logo (eldre enn 2005 da kanskje, men velholdt!) samt en rød som så nesten ny ut. Og et par Cameleoner. Masse ulike Emmaljunga og en hel drøss paraplytriller. Noen TFK`er og MB`er hadde visst og fått være med på tur :)

Emmeline: Orbit ser jo ut som sånne dostoler de har på gamlehjem osv :humre:



Jeg sliter forøvrig med hvilken vogn jeg skal ta med på ferie :stønn: Klarer bare ikke å bestemme meg, så jeg vingler litt frem og tilbake et par ganger pr dag :knegg: Alle har jo sine fortrinn, men ingen av dem har alt jeg ville hatt.
Kjøpte jo Go fordi den ville vært ypperlig. Men så viser det seg jo at mini ikke liker å sove i den da :tullerdu: Og den må han jo kunne gjøre siden vi skal farte litt rundt om. Han sover aller best i nitroen, men den har jo litt begrenset lastekapasitet under. Buggisen da kanskje? Da slipper vi jo trille i tillegg...

Jeg hadde tatt med buggisen =)
Planen min til neste baby er Buggis i bilen og på ferie, og en eller annen Emmaljunga til tur og sovevogn hjemme (eller et eller annet med 4 faste hjul, god fjæring, god kalesje,osv osv osv :rabla: )
Har hatt vogndilla siden jeg begynte å leke med dukkevogner =)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84197

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
vogndilla85 skrev:
Simenmin skrev:
sett maaange tfk i det siste jeg også...
På BH hadde de nå tilbud på tfk bag og sportsdel til 4699,- gjalds bare lilla og blå da, men jeg fikk lyst på lilla da :sparke: huff jeg er litt håpløs ja,...

var det bare på den lokale der du bodde de hadde tilbud? står ikke noe på hjemmesidene dem. :gruble:

mulig det er bare på den lokale her ja, men ofte så står ikke de bra tilbudene på hjemmesiden deres, selv om begge butikkene her i nærheten har det samme tilbudet. Det gjelder som oftest når de skal selge ut gamle modeller, det er jo det de gjør med de tfkene, så det er mulig de gjør det andre plasser også ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84208

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
Simenmin skrev:
vogndilla85 skrev:
Simenmin skrev:
sett maaange tfk i det siste jeg også...
På BH hadde de nå tilbud på tfk bag og sportsdel til 4699,- gjalds bare lilla og blå da, men jeg fikk lyst på lilla da :sparke: huff jeg er litt håpløs ja,...

var det bare på den lokale der du bodde de hadde tilbud? står ikke noe på hjemmesidene dem. :gruble:

mulig det er bare på den lokale her ja, men ofte så står ikke de bra tilbudene på hjemmesiden deres, selv om begge butikkene her i nærheten har det samme tilbudet. Det gjelder som oftest når de skal selge ut gamle modeller, det er jo det de gjør med de tfkene, så det er mulig de gjør det andre plasser også ;)

kunne frista og sjekket det ut i hvertfall
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84320

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Endelig fungerer siden her igjen. Og endelig er jeg på sted med nett. Fikk lenge ikke logget på med iPad, men nå virker det :woohoo2:

Er på Danmarksferie og har sett og klådd på hauger av vogner. Det er ferien sin, det :knegg:

Fortsatt like fasinert av de danske "slagskipene" som min mann kaller dem. Og jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har en slik, selv om mange av dem virker praktiske og pene nok. For det første ville jeg ikke sett over kalesjen :knegg: Og for det andre må de være veldig upraktiske i butikker. Mannen min mente vi kunne kjøpe en sånn, så kunne jeg og ta en hvil underveis :s Ser jo og at dansker stapper alle barna på en gang opp i disse vognene. Traff flere som hadde 3 stk liggende i en haug oppi der, både små og litt større. Armer og ben over alt :kokko:

Har sett mye rart. Masse gamle Ceroxer og Mistraler. Mange fler Nitroer enn hjemme. Tror det pussigste var en doning satt sammen av et Cerox360-understell og en kjempebag som virket å komme fra en Emmaljunga big star. Det så bare merkelig ut.

Har tittet på Kære Børn i Århus og på Ønske børn i Grenå. Forelsket meg i Scooter S og klådd på Trille Hippa. Sistnevnte kjente jeg at jeg ikke ville blitt venner med :sparke: Synes det ser litt rart ut med hvitt på hjulene bak og helt sorte foran. Virket litt høy og stiv på meg. Ellers ser den jo grei ut. Men hadde kanskje forventet litt større kurv under en såpass stor vogn.

Ja, og så ble vognen min "disset" av noen dansker med et slagskip :sinna: :humre: Hadde med Buggis, som klarte seg helt greit. Slet kun litt et sted med bare brostein, men ved å bruke de store hjulene foran var problemet løst :glis: Likevel hørte jeg at de kommenterte "disse ubrukelige moderne vognene" da jeg gikk forbi. Buggisen har dog vært gull å ha med. Får plass over alt og har veldig romslig plass under.

Det var ferierapporten sin, det :knegg: Skulle tro jeg bare hadde sett på vogner, men har heldigvis gjort nytte annet og!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84324

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Høres ut som en fortreffelig ferie! Og de det at du sier du knapt ville sett over slagskipene trengte lille meg å høre. For., eh, lillemor på 8 mnd er snart for stor for edge bagen ;) Og hva da jenter!?!?! Ja hva da...

I dag så jeg den vogna jeg ikke burde sett. City Cross i golden check. Med matchende stelleveske. Det var city bagen da, og en kunne trodd det kunne bli to much, men nei. jeg holdt på å miste hodet helt. Vogna var SÅÅÅÅ nydelig. Jeg MÅ ha en slik. Noen som kan hjelpe? Altså, jeg trenge rikke city bagen da... Men altså, jeg gikk helt i stå. Stakkars mann og barn ble vel lettere rødmusset av meg som startet sikle... Jada, I'm back! Jeg har akkurat i dag oppdaget at jeg ikke liker rød city cross, jeg liker ikke så godt tfk :sparke: spesielt ikke en falmet søskenvogn med det "bittelille" ekstrahjulet... Husker ikke hva den vogna heter faktisk... Men den var blå og falmet og litt fæl etter min mening... Min mann liker faktisk spec. ed til emmaljunga, den white celebration (het den ikke det da?) den synes han var fin sa han, etter at jeg hadde sagt den så litt for glinsende ut (japp, vi har vært på stranda i stekende sol, og jeg synes ikke det var fint med en white celeb. med svart myggnett sånn halvt over. Hvorfor har ikke citybagen innebygget myggnett som de fleste andre em vogner?!) Men er det ikke typisk, for siden han likte den litt kunne jeg godt hatt en altså, ikke noe problem for meg det altså :knegg:
Ellers har jeg sett en hello kitty carena, og den bestemte treåringen her for å ønske seg.... Say no more... Jeg har også sett flere andre ubrukelige triller, blant annet en titanium trille (ikke breeze) med brems på begge hjula. Og dama som hadde den fikk kun av den ene bremsen :knegg: om det var på grunn av sandalene eller vanskelig brems vites ikke, men underholdende for meg!
Så har jeg sett en buggis i denim, fin!!!! Men ikke overbevist da de gikk med all baggasjen på ryggen og ikke i kurven. Og så så jeg en grønnaktig, mosegrønn (?) sky, den var fin. En sky med sort bag og ULLTEPPE over åpningen... Dog i skyggen, men jeg ble heit likevel.... (det har vært varmt her i dag, og vi har vært på "stranda" :knegg:)
Vi trillet GO, og milde måne for en vogn! (here we go tenker dere nå ikke sant, men under vår go hadde vi følgende (eh, kg begrensing sier dere?! Ikke vet jeg....)
- en stk bag inneholdende badehåndler, badetøy, vannflasker, ventemat, litt frukt og leker og en uoppblåst badering. Så lå det løst et vattert picknikteppe (ganske så stort, da vi har god plass alle fire på det), en manduca var under der, noe skift, en pose med baguetter ble hengt på tinkafukrokene, dukkevogna (paraplytrille) med dukke ble hengt på styret og i tillegg lå den store strand parasollen under vogna. Men fremdeles var vogna god å trille! Og ja, et par bøker hadde vi også med :knegg: Det så vel kanskje en anelse overlasset ut, men jeg bøyer meg i støvet, og tenker noen tenkte sitt om meg og mitt også, bare for å ha sagt det! :glis:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84325

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Glemte i min iver at jeg også så noen (to) teutonia vogner. Det var en spirit i en litt mørk merkelig farge, ikke fashion og en mistral s i en lys farge med noe mønster greier, heller ikke fashion. Og jeg må bare si at jeg liker ikke teutonia når det ikke er snakk om fashion fargene... De ser bare så slaskete ut med de lommene og "skjegget" på kalesjen... Ja, og så så vi en dbs eller hva det var, vogna så så vond ut å trille. Stakkaren som trillet den klarte faktisk ikke å svinge i fart, hasn måtte stoppe og så svinge... om dere skjønner. Jaja, om jeg var negativ og kritisk i dag håper jeg dere tilgir meg. :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84327

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Åååååå. Kære børn i Århus sentrum hadde en city cross golden check stående fremke. Kanskje de sender? Var jo sååååå nær å ville kjøpe den siden den ellers er umulig å få tak i. De hadde forøvrig og citybagen og stellevesken. Helt nyyyydelig :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84330

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ingen får jo lov til å sende emmaljunga vogner. Gjør de det og blir oppdaget mister de retten til å selge em. etter hva jeg har blitt fortalt :( Men himmel og hav, om du hadde kjøpt den og sendt den til meg :D Det hadde jo vært lov... (jeg betaler deg jo selvsagt da :blush:)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84331

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Golden C matcher til og med hunden her i huset :dåne: HVORFOR HAR JEG IKKE KJØPT DENNE FØR?!?!?! (eh, jeg vet jo det da, men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ )
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84337

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Sist jeg sjekka hadde de igjen golden check på kattis babyshop og hos kopbarnvagn ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84341

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Du kan jo sende mail direkte til emmaljunga da, om de tilfeldigvis har et par på lager ;) (de har forresten ferie til uke 32 når jeg tenker meg om (ja jeg har nylig prøvd å maile de :humre: )) white celebration er lekker da ;) og glinsende som du sa :humre: den blir liksom litt for fin til å ha med div. plasser, så tja litt upraktisk i lengden :sparke:
du kan også spørre emmaljunga om de ikke har tenkt å innføre brown check som standard-farge, de har jo silver-check ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84345

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Du sier noe, men altså jeg får sove på dette her... vi har et hus som faktisk trenger litt akutt hjelp også, og en permisjon uten lønn på meg. En utrolig kjip kombinasjon :S Men jeg får selge noen vogner etter ferien... :knegg: Og komme meg til sverige!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84348

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Spentsmurf skrev:
Ingen får jo lov til å sende emmaljunga vogner. Gjør de det og blir oppdaget mister de retten til å selge em. etter hva jeg har blitt fortalt :( Men himmel og hav, om du hadde kjøpt den og sendt den til meg :D Det hadde jo vært lov... (jeg betaler deg jo selvsagt da :blush:)

Skulle gjerne kjøpt med, men nå befinner jeg meg dessvere for langt unna. Og med båt som går om få timer. Så dumt at de ikke sender Emm.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sommervogn-titting 12 år 9 måneder siden #84352

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja det er lit dumt, men slik er nå en gang reglene :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.089 sekunder