Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Trille-tråd
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Trille-tråd

Trille-tråd 12 år 10 måneder siden #84000

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Lager en tråd for triller, for nå holder jeg på å gå meg bort i jungelen :knegg: Tror jeg vil ha alt for mye i en og samme trille.

Hvilke triller ønsker dere dere?
Hvilke er "testet og godkjente"?
Hvilke fraråder dere?
Hvilke kriterier teller mest ved valg?
Og til hvilket bruk skal den være?


Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 10 måneder siden #84003

Hvilke triller ønsker dere dere? Buggsteren har alltid stått høgt på ønskelista her, men no får eg jo den snart. Elles har eg veldig lyst å ha Bee ein eller anna gang.
Hvilke er "testet og godkjente"? Titanium Baby Breeze, MacLaren Techno XT og Quinny Zapp Xtra, i den rekkefølga. Eg var veldig fornøyd med alle tre, men har jo oppdaga at Breezen var ein lettvekter i forhold til f.eks zapp xtra (som er relativt sammenlignbar i utførelsen). Men i forhold til prisa i norge var breeze mykje meir trille for pengane. Også er alle perfekte til sitt bruk. Breeze passa godt som ferietrille til ein 1-2 åring. Da er den fremdeles romslig, komfortabel og trille (ser for meg at den vil bli veldig tung med større barn i) osv. Zappen derimot passa egentlig heilt fra 3 månadar og ut vognperioden. Vi brukte den både til E og L på Mallorca, og begge stortrivdes i den. XT'en er overlegen mange andre triller (og vogner for den del) på fleire punkt synes eg. Den er lun i regn og vind, har mulighet for supergod solskjerming, mjuk polstra sittedel, god å trille, enkel å slå sammen, og ja.. koffor solgte eg den egentlig? Trur det må bli ein XT på E på slutten av vognperioden ;)
Hvilke fraråder dere? 4me Copenhagen! Den er stiv som ein stokk.
Hvilke kriterier teller mest ved valg? Vendbar sittedel, liten sammenlagt, mulighet til å klikke bilsete på understellet, god kalesje
Og til hvilket bruk skal den være? Shopping, reiser, ha understellet liggande i bilen for å kunne klikke bilsete på ved f.eks en rask tur innom butikken, levering av eldre søsken i bhg osv.

Trilla du ønska deg trur eg er umulig å oppdrive, det var akkurat den trilla eg og i utgangspunktet ønska meg. For meg var vendbar sittedel eit av dei viktigste kriteria, så sånn som eg såg det den gangen hadde eg to valg; Enten legge fra meg kriteriet om minst mulig sammenlagt og kjøpe Bee, eller legge fra meg kriteriet om at den skulle leggast sammen i ein del og kjøpe Zapp Xtra. Som du allerede veit gikk vi for siste alternativet. Det supre med den er jo at eg kan kjøpe eit trekk så eg kan bruke den som vanlig zapp også, den dagen Elliot er så stor at liggestilling og vendbar sittedel ikkje er så viktig.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 10 måneder siden #84016

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hvilke triller ønsker dere dere? akkurat nå kunne jeg ha tenkt meg en buggster, zapp xtra og en bee ;)
Hvilke er "testet og godkjente"? har hatt breeze, maclaren techno xt, peg perego og maxi cosi mila. Likte best maclaren, men den ble solgt pga at jeg ikke kunne bruke bilstolen på den....
Hvilke fraråder dere? synes peg perego var veldig tung å svinge med og opp på fortauskanter.
Hvilke kriterier teller mest ved valg? god å trille, komfortabel for ungen, lett å slå sammen, brukbar handlekurv.
Og til hvilket bruk skal den være? shopping, reiser og "ekstravogn"...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 10 måneder siden #84021

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Tilbud på Buggster S på Flust akkurat nå :)

Og 20% på Barnas Hus. Men det gjalt bare det de hadde på lager i hver enkelt butikk, og det var ikke mye å skryte av.


Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 9 måneder siden #84029

Gratulera med ny Zapp :) Det er herved notert at ustillingsvogn aldri skal kjøpast, så takk for tipset ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 9 måneder siden #84030

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og jeg funderer litt på om en svart buggster bør bestilles eller ikke :sparke: Et farlig godt tilbud, eller?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 9 måneder siden #84031

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Gratulerer med ny zapp ja :) Hvilken farge ble det`?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 9 måneder siden #84035

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Spentsmurf skrev:
Og jeg funderer litt på om en svart buggster bør bestilles eller ikke :sparke: Et farlig godt tilbud, eller?

Ja, og du så kanskje at man kan kjøpe lufthjulene til den? La en link til Kiddies i en annen tråd her :glis: Kostet rundt 50 Euro, så da får man en ganske rimelig Buggster Air. Nå ble jeg jammen fristet selv om :knegg:


Det ble forøvrig sort Zapp. Eneste de hadde. Greit nok det, så trenger jeg ikke tenke så mye på om den blir flekkete av å ligge i bilen ;)
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Trille-tråd 12 år 9 måneder siden #84044

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg: Men jeg har ikke fått solgt min zapp, men egnig i at den buggsteren er litt farlig fristende ja :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.666 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!