Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten venbart styre..sportsvogn/trille..Hjelp meg :-(
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjelp meg :-(

venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #83893

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Hei :)
Leter etter en sportsvogn/trille til datteren vår..Blir aldrig enig med meg selv..Og finner aldri heeelt den vogna jeg ønsker meg..

-Likte simo 123 tror jeg den heter.men kjempekallesje..MEN den hadde verken vendbart sittedel eller styre..Vil velge.Iværtfall ha barnet mot meg..

-Sett på emmaljunga sin brio race osv..Likte alt anet enn at den ikke kunne snus..

-Carena free så ok ut.Men har sett mange synes den begynner å knirke fort,og at den ikke har fjæring..Men like størrelsen og det vendbare styet,og at den har fire hjul..OG den var billig..

Ser en del brukte vogner på finn.no Men er redd jeg får en falmet og slitt vogn.Så jeg vegrer meg denne gangen.

Noen som har tips til meg?

Ønsket er:
Lett,lav,kan snus,ikke lav i ryggen,kan sove godt i den,gode hjul(helst fire),lun kallesje..OG ikke være for dyr :sparke:

Plz hjelp meg? :forvirret:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #83894

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Hva med Emmaljunga city cross? Den oppfyller alle kravene dine, men mulig det er for mye vogn?

Ønsker du en trille ser den nye fra Acta Graco veldig bra ut: www.barnevognguiden.no/2-barnevogndebatt...aco-fusio.html#83180
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #83896

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Det var mange ønsker på en gang. Jeg tror kanskje du må velge litt, vanskelig å få alt i en vogn dessverre ;)

Carena ville jeg personlig holdt meg unna. Har dårlig erfaring.
Og hvis du skal kjøpe en vogn brukt på finn, så ville jeg hatt mulighet til å se den før kjøp. Ei venninne opplevde nettopp at en vogn beskrevet som normal slitasje så ut som et takras!

Fusio, men det er mer type reisetrille.
Bugaboo Bee, litt samme type. Aldri prøvd selv, men hvis det er type sportsvogn du er ute etter så utgår nok disse to.

Brio Go. Lett og fin. Kompakt sammenlagt. Romslig. Finnes av og til på finn til ok pris.

Emmaljunga Nitro: Samme som City cross bare annet understell. Føles snerten å trille, ikke stor og ruvende og svinger lett. Småhjulene er over forventning gode! Stor og god kalesje.

Emmaljunga Ozone: Samme understell som nitro men ergonomisk sittedel.

Bugaboo cameleon. Vendbart styre + vendbar sittedel. Lett og god å trille. Finnes flere pent brukte på finn.
Siste endring: 12 år 10 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #83897

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig at å holde seg unna carena free er en GOD ting. JEg har selv hatt en vogn som het basson milan, dette er en rimelig og grei vogn, som er vendbar (håndtakes snues enklet fra den ene siden til den andre) og jeg synes vogna var like om å trille begge veger. Drømte lenge om emmaljiunga cerox 2.0, men denne er ikke så god å trille med barnet vendt mot deg, men veldig og vendt fra deg (da er den som en good scooter). Ellers ville jeg tittet litt på bruktmarkedet etter en pent brukt teutonia mistral eller prestige, om du er ute etter 4hjuling. Disse har vendbare styrer.
Min neste vogn tror jeg må bli en emmaljunga city cross, eller en bugaboo, men veldig usikker. :knegg:

Vil si at jeg har hatt Go lenge, og det er en veldig god vogn som jeg varmt kan anbefale deg :hug1:

Ellers synes jeg det er nevnt mange gode alternatvi over her, men vil også bare nevne at brio happy med lufthjul er pene vogner :) (men ved brukt kjøp nb fopr eldre modeller med kompakt understell, de var stokk stive....)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84007

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Takk for svar jenter :)
Skal få bilder av en emmaljunga cerox i morgen.Kanskje den ser ok nok ut til at jeg drar å ser på den :) Er liksom en sånn jeg har "sikla" på hele tiden :sparke:
Krysse fingrer!

:hug1:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84014

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Lykke til da ;) får krysse fingrene for at ceroxen er fin ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84015

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Venter enda :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84017

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har du ikke fått bildene enda? noen du kjenner eller?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84019

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Kjenner henne ikke.Kjøp og salg på FB..Ikke fått bilder enda.

Var ei dame til som skulle selge en sort emmaljunga cerox.Får ikke sette den før om to uker.Hun skulle ha minimum 1000 kr for den.Vet ikke når den er kjøpt osv enda...Men prisen virker grei,hvis vognen er ok :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84022

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
1000kr for en Cerox?

Ser du ikke vet hvor gammel den er, men noe sier meg at enten er den veldig godt brukt eller damen kan ikke noe om priser ;) Ikke for å ta fra deg gleden altså, vi håper på det siste ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 10 måneder siden #84023

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Tenkte det samme :humre: .Får håpe hun enten ikke skjønner seg på pris,eller at hun driter penger og ikke bryr seg :glis:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84045

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Har det blitt noe vogn på deg eller!? ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84050

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Skal se på en på søndag og en på mandag..Krysse fingre! :-D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84063

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lykke til :)

Mehn, har du lest min bedømmelse av cerox :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84070

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
At den ikke er like god å kjøre begge veier mener du? :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84071

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Og en ting til her nå..Hva er en ok pris for en cerox 2008?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84088

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
en 2008 mod ville jg ikke gitt all verden for av to grunner.,.. 1. den er gammel (3 år) 2. den har ikke høye bruktverdien fordi det har kommet en ny ganske så mye forbedret versjon i cerox 2.0 :)

Så tja, rundt 2000 kanskje :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84092

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Hun sa 1000-1500.Skal se på den morgen.Men er ikke heeeelt en sånn jeg har sett for meg.Men får se.
Kikket på en i dag da.En i kvitt(offwithe) skinnimitasjon..3 år gammel emmaljunga.skulle ha 2000 for den.Men så krutrott inne i hele kallesjen.Gubben så det også utenpå.(og koster virkelig regntrekk 500 kr?,mitt kostet 200 på reflex,men ok).Nei den ville vi ikke ha da hehe..


Denne er det jeg EGENTLIG sikler på..

En dama vil ha 3800 er det passe pris? (Har brukt middel mot solbleking på den..Aldri hørt om ,men genialt hvis det funker).Litt skummelt å bruke såppas med penger på en vogn jeg ikke har sett.. :sparke:
Vedlegg:
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Svima. Grunn: leif
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84093

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
tja, jeg ville nok bedt om et par nye bilder, brukt finns betalingsgaranti og kjørt på :) :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84095

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Litt kjipt å få en ødelagt vogn feks..Det er akkurat det vi ikke vet :knegg:
Men men..Får se..Ender vel opp med en liten brio sikkert.. :knegg:

Jaja..Vi får se :)

Må få si takk til dere som har svart.BLir litt mas her før jeg bestemmer meg :-D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84100

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men dersom man bruker finn sin bet,. garanti så kan man jo returnere varen og få igjen pengene sine dersom det er noe feil med varen... Jeg har kjøpt endel usette vogner på finn, og det har faktisk gått veldig bra alla gangene (med unntak av en) Men spør man nok og får en god dialog med selger så går det stort sett bra tenker jeg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84110

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Ååå det visste jeg ikke!
Burde sette meg mer inn i det der skjønner jeg :humre: Lurt!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84124

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Blir kanskje denne da.SKal å se på den igjen når trekket er vasket.Sånn at vi ikke kjøper en flekkette vogn.For da hadde jeg klikka .Vil gjerne ha en som ser finere ut enn det vraket vi har :humre:
2000 for denne,er det ok synes dere?
Vedlegg:
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Svima.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84129

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er nok i alle fall, for av det lille jeg så så ser det ut til å være en eldre modell. Fargen er i alle fall en som gikk ut for lenge siden mener jeg å kunne se.. Men altås, jeg tror nok at jeg heller ville kjøpt en usett ok vogn jeg altså :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84137

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Tre år gammel tror jeg den er..Datteren hennes er visst 2,5.. Jeg vet ikke jeg.Ingen flere som har meldt seg ang vogn heller.Har kjøpt og salgt for der vi bor på FB :-D Ny vogn blir alt for dyrt for meg :( Skulle ØNSKE jeg hadde penger åååå (lei av urgamle vogner som ikke ser ut!) :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84139

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Jeg sier til henne at jeg ikke finner fargen.Hun sier det er 2009 modell,limited edition,valgte fargene selv og bestilte..? Aldri hørt noen gjøre det jeg :forvirret: ..Med emmaljunga asså..
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Svima.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84141

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Kanskje noen her inne som har katalog fra 2009? Så ser man jo raskt det. Jeg har dessverre bare eldre kataloger, sånn mellom 2002 og 2005 omtrent.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84142

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Ser nå i 2005-katalogen at den ser ut som en Emmaljunga Classic. Den fargen er ikke i den katalogen, så nyere enn det. Hjalp sikkert veldig mye :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84144

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
www.who-sells-it.com/cy/emmaljunga-kinde...age-29-fullsize.html
Her er 2008-modellene. Fant ikke riktig farge her, men leter litt til.
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84146

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
hvis det er den grønne og rosa som det ser ut som, heter fargen jungle pink mener jeg og huske.. og vogna er en emmaljunga classic.

lurer på om de var i 2007 sortimentet.


fant fargen.. 2007

strollersandprams.com/strollers/image/1691/stroller.jpg
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av vogndilla85.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84147

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Leta jeg også nå.Søkte på pink and grey.Den så grønn ut på bildet.

Det er sportsvogn med mykbag det jeg snakker om,ellers er den lik.
Vedlegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84148

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
neeei, nå ha jeg studert fargen enda nøyere ja, den er grå og rosa..

tror den er fra 2009, husker den veldig godt. men prøver finne navnet, og det var ikke en limited edition

fant fant.. pro pink heter den

www.google.no/imgres?imgurl=http://babyn...,r:4,s:0&tx=98&ty=45
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84149

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Ikke?
Hm...
Er 2000 mye for den?
Hvorfor sier hun limited edition da..skjønner meg lite på vogner ser jeg,mindre enn jeg trodde :-D
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84150

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Men den 2009 modellen, er det ikke silkedetaljer på den? Den er isåfall lekker ;) men 2000 ja, hadde nok lagt i bittelitt ekstra og kjøpt en ny scooter jeg da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84151

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Tenkte på det..Men scooteren kan man ikke snu begge veier :( Ikke noe silkedetaljer som jeg husker..
Blir nok ikke til at vi kjøper den..For hun sier så forskjellig.Da venter jeg litt,og heller legger i litt ekstra som du sier,til en vogn jeg vet 100% at jeg vil ha :)
er noen på finn.no som jeg gjerne vil ha..Men men..
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Svima.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84153

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84154

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Vet ikke helt hva grensa mi er for å si det sånn..Tror det blir sånn aha,når jeg ser den..2000 var en ok pris (fikk pruta den ned til 1500,må sifra i morgen tidlig om jeg vil ha den).Men fikk ikke "DEN VIL JEG HA" følelsen..Ser en på finn nå.Men jeg kan ikke gi så mange detaljer her egentlig,redd noen skal kjenne seg igjen hehe.

Emmaljunga city cross iværtfall.pink check.Det følger med fottrekk, regntrekk, ticket to heaven dunpose,Emaljunga stelleveske, krok og tinkafu koppeholder.3800 høres jo bra ut..?
Spurte om finn garatien nå da,høre hva hun sier om det..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84155

  • vogndilla85
  • vogndilla85's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1145
  • Takk er mottatt 26
På sånne vogner som det følger med det ene og det andre, har jeg pleid og tilby en pris uten alt det stæsjet.. som regel så har man vinterpose og slikt selv uansett.. :)

Og jeg vil nok tro hu dama kaller dte en special edition for og få den til og høre bedre ut.. Men de pro fargene er ganske ålreite synes jeg da. :)

noen jeg fant på finn:
:tøff:
www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29577346

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28818950

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29080124

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29575504

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29307515

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?...42/77_-892345589.jpg

www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28685837 slike som denne har ligget der siden i mai, de er nok med på en prutings.

Ellers pleier jeg og gå bakerst på finn lista, for og finne de som har liggi der lengst, de er det lettest og prute på. :D
En ny vognperiode rett rundt hjørnet.
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av vogndilla85.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84156

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Siste endring: 12 år 9 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84157

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Litt over det jeg tenkte..Men mye tilbehør da..Og hun har vært forsiktig med den,nettopp fordi hun ville selge den etter datteren sin... www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28921697
Jeg har ræva vognposer..Og ikke stelleveske som matcher :-)

Hva tror du?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84158

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Hvilken årsmodell er det?
Høres jo ut som en grei pris når det følger med litt som du og trenger da :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Svima

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84159

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
kjøpt 2009 sier hun iværtfall..Har ikke snøring jeg :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84160

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Så fin ut den da ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84165

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Ja,har litt trua på det :)
Håper jeg slipper å grine mine modige tårer når jeg får den da :knegg: Gjør egentlig noe jeg ikke har råd til :plystrer: (skal selge masse klær nå,trøster meg bittelitt)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84167

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Det går sikkert bra ;) selger man noe, så kan man kjøpe noe nytt med god samvittighet ;) har solgt mye igjennom finn jeg (og kjøpt mye :humre: )
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84172

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Det er akkurat det vettu.Kjøpt mest eller solgt mest?hehe :rabla:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84173

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Hehe ja det var det ja :rabla:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84180

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
:knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84235

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hva slags vogn ble det på deg?!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84245

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Kjøpte en emmaljunga city cross 2009 modell..Grei nok..Men luuurer på om kalesjen en smule skjev ..Noe rart med den.(ble en diskusjon om noe annet greier så..jeg vet ikke om hun dama her er helt ærlig.)Litt fliset opp i tråene på innsiden av kalesjen,sikkert noe borrelås som har vært borti når barnet klatrer inn eller noe.Men ellers er vogna ganske fin..
Er det vanlig at kalesjen er litt rar?City crossens kalesje er jo ikke like fin som edge`ns.Men ..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84246

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Nei, den er ikke like fin som edge :S Det er nettopp en av grunnene tila tjeg liker edge'n min og sliter litt med å bli fortrolig med å bytte til cc :knegg: Men den er så tung...

Men kalesjen på cerox og scooter var litt rare de også synes jeg :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84247

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
hehe ja.Jeg måtte liksom sukke tungt og bare "hive meg i det". :knegg:

Ellers er den veldig fin.Kjempelett å trille.Tror nok jeg kommer til å like denne myyyye bedre enn teutonian min fra 1800 tallet!
MEN jeg tror kalesjen i utgangspunktet skulle vært mindre rar.Skal nede på baby comfort i morgen og spørre om det er kalesjen som er rar,eller om det er bare meg :plystrer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84249

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lykke til!

Hvilken farge endte du med da?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84251

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Takktakk
pink chech :) Den jeg har siiiikla på :-)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84252

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:) Pink C er nydelig! Og enda finere på cc enn edge, for der er kalesjen litt voldsom med mye ruter synes jeg... :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84253

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Kan hende ja.Husker ikke helt.Men jeg husker at med tungt hjerte bestemte meg for å ikke kjøpe en så dyr vogn "siden vi allerede hadde" ..Angrer nå da,men nå har jeg jo en ok vogn likevel :) (Selv om det er litt småirritasjon..).
Blir det flere barn her,skal jeg kjøpe meg en NY vogn med en gang!Basta :party2::
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84255

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Har du prøvd å rette litt på stoffet til kalesjen?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84258

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
kan være den bare har ligget skakt i transport også :S Men stort sett går det seg til :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84260

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Empa skrev:
Har du prøvd å rette litt på stoffet til kalesjen?

Ja litt,men tør ikke tukle så mye med det.Brestemte meg for å få noen med peiling til å se på det :humre:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: venbart styre..sportsvogn/trille..Hjel​p meg :-( 12 år 9 måneder siden #84261

  • Svima
  • Svima's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 42
Nja..Så noia som jeg er.Analyserte jeg bildene veldig spes etter vi hadde betalt og venta på vogna.Men tippa at kalesjen var litt åpen.Eller at det rett og slett bare så sånn ut pga at kalesjen på vogna er litt "shappy" i seg selv.
Regna med at hun opplyste om det så mye som jeg grov og spurte.Påpekte at det var litt vel mye penger å "gamble" bort for folk som ikke går på do og tryller penger :sparke:

Så litt tilleggsinfo om tilbehøret fikk vi etter vi betalte..Og sa hun hadde allerede sagt det,men det var altså feil.Valgte å overse det..Og håpe på at det gikk bra.Med første øyekast så det fint ut.Men så kokkulerer jeg litt nå da.. :unsure:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 1.101 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!