Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår

Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83867

Fordi dere vart inkludert i deilemmaet mitt på kva vogner eg skulle ha med på sydenferie, må eg begynne med å fortelle at vi endte opp med berre Zapp. Den ettermiddagn vi shoppa i Palma savna eg simoen, men det var utelukkande fordi eg gjerne skulle hatt større handlekurv. I tillegg til Zapp Xtra hadde eg med Beco Butterfly II, og det geniale var at både trilla og bæreselen kunne brukast av begge gutta. Så da vi var på marked i gamlebyen, shopping i Palma og ute for å spise på kveldane bytta vi på og ha guttane liggande i vogn eller i bæresele. Å trille Zappen gjennom sanden var umulig, men akkurat vogn gjennom sanden sleit dei fleste med. Alle andre plassa kom vi oss veldig fint fram, og eg kunne nesten ikkje vert meir fornøyd med den. Solskjermen dekka alltid så E ikkje fikk sol i ansiktet. Det einaste plagsomme var at plstområdet rundt på kalesjen slapp kveldssola inn på han, men da la eg berre eit teppe over akkurat der.

Alcudia er ikkje berre eit barnefamilieparadis, det er også eit barnevognsightseeing paradis :) Vertfall om ein vil sjå på triller. Vi såg noken større vogner; stort sett tidligare årsmodella av teutoina, simo og emmaljunga, men også noken store danske bagvogner. Mellom anna ei nyyyydelig Odder vogn. Det var og veldig mange med cam og bee. Av triller gikk det i vanlig zapp, maclaren triller, ein heil haug 4me fusion/ tiitanium baby breeze / petit star zia, mykje av merket mamu, men også ein del eg ikkje fant ut kva var men vart veldig nysjerrig på. I tillegg til vognene vi observerte ute i Alcudia, fant eg og den mest fantastiske barneutstyrsbutikken eg har vert i. Eige innlegg med bilder kjem! :)

I dag er eg enda meir gla for at det berre var Zapp Xtra som var med oss på tur. Spesialbagasjen vart nemlig ikkje med tilbake til Bergen. I tillegg til Zappen har eg mi nye, nydelige stelleveske i prampacken, så eg håpa virkelig det kjem til rette igjen. På flyplassen kunne dei ikkje gjøre rede for kor bagasjen befant seg. I morra reiser vi sannsynligvis videre til Høyanger, så da må den vere på plass. Håpa alle andre har hatt ei fin veke, og at eg ikkje har gått glipp av for mykje på vognfronten her inne ;)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83872

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
HUff håpe prampacken dukker opp fort som fy...
så kjekt at du klarte deg med bare zapp x-tra da ;) sitter selv å funderer på om mila er nok til lillemor når vi skal ut å reise... spennende å være på "vognsightseeing" i andre land :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83877

Kor dåke skal reise? Om dere ikkje skal bevege dere ut på terrenget og lillemor trivest i mila ville eg ikkje nølt med å ta den :)

Er det forresten noken som veit kva rettigheta eg har om zappen ikkje dukka opp igjen, eller om eg ikkje får den igjen til vi trenger den?
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83879

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83880

Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83908

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hihi! Skjønte det ville funke bra med bare zapp ;) Så bra at dere hadde det bra og at det var mye fint å se på (Barnevogner) ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83911

Jaa :) I dag kom prampacken med zappen og den nye stelleveska mi heim igjen, så no er alt som det skal vere :D Gjensynsgleden mellom Elliot og simovogna var forresten veldig stor. Vi var ikkje ute i går, men kvar gong vi har trilla i dag har han berre låge ned i der og vert så fornøyd. Smilte og skrattlo :D
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Ei lita barnevognsoppdatering fra sydenturen vår 12 år 10 måneder siden #83986

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:sparke: Akkurat dette er det jeg frykter... Kommer jeg til å savne Xtra når vi skal pakke prampacken nesten gang? :dåne:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.781 sekunder