Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Brio Go travel bag eller prampack??
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio Go travel bag eller prampack??

Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83740

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Har i siste liten før avreise bestemt meg for at en reisebag til vogna er lurt. Skal bare ut å kjøre bil på ferie, men jeg er veldig opptatt av å ta godt vare på vognene mine, og at de skal se så fine ut som mulig. Tenkte derfor at for å unngå åndenød når gubben pakker bilen, så kunne jeg bare pakke vogna i en reisebag. Men hvilken skal jeg velge?? :gruble: har en Brio Go, men da jeg snakket med Babyshop på tlf sa de at prisen var den samme for Brio Go sin travel bag og Pram Pack. Er det da kanskje lurt å gå for Pram Pack..? Da har jeg den jo til uansett hvilken vogn vi skulle ha eller bruke senere også.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83741

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har ikke sett Brio sin, men Prampacken er jo veldig kjekk ser det ut til. Godt polstret. Enkel å rulle sammen når den ikke er i bruk. Og virker å være grei å få solgt om man ikke trenger den lenger.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83742

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Har bestemt meg for en PramPack, skal avgårde og kjøpe den nå. De hadde heldigvis inne på nærmeste babybutikk :) er så typisk meg og finne ut av ting i siste liten, også er det ingen i nærheten som har igjen :P så godt at det for en gang skyld kan være litt enkelt :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83753

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:sparke: men tar ikke en prampack veldig mye plass i bilen og er det ikke tungvint ved stopp her og der?! Men ja, tror jeg ville valgt prampack, siden den som du sier passer til andre vogner senere :humre:

Men, ser den med at du slipper bekymre deg for riper i undertellet etc altså! Helt klart enig der!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83765

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jo den tar litt mer plass enn vognen ville gjort alene, men vi har en ganske stor bil, så det er verdt det når jeg da slipper å bekymre meg :) Vognen skal ikke tas ut før vi kommer fram, det ville vært umulig uansett da bilen er fullpakket. Skal ha med en liten paraplytrille som jeg kan ta inn og ut på stopp underveis :) Tror det blir en mye mer avslappet tur for min del når jeg slipper å bekymre meg for riper i lakken og og det blir liggende mange ting oppå vogna :rabla: ...og vi skal nok på en god del ferier etterhvert med vogn, så uansett en kjekk ting å ha tenker jeg :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83773

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jeg har sittet og vridd hodet om hvordan jeg skal få med vognen i sommer uten å ripe den opp. Godt vi er flere :P Mannen her rister nok litt på hodet av meg. Har vurdert teppe over/rundt. Eller skiboks til alt annet stæsj, så får vogna goood plass :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio Go travel bag eller prampack?? 12 år 10 måneder siden #83814

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.703 sekunder
ERROR: mod_kunenalogin: Kunena 1.6.2 (or later) is not installed on your system!