Skip to content
Husk meg
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Brio go

Brio go 12 år 11 måneder siden #82821

  • Rustie
  • Rustie's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 64
Hei! Lenge siden sist jeg var her nå! Har plagdes en del med å få opp siden skikkelig, også har jeg visst nesten glemt den litt. FY. Men ser det er lite aktivitet om dagen! Er dere bare ute og triller? :cheer:

Nå lurer jeg på: Er alle fortsatt like betatt av Brio Go? Eller har den vist seg å ha noen downsides?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82852

  • maritus
  • maritus's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 527
Hei:) lenge siden jeg har vært her no og..men var innom en tur og måtte bare svare her. JA!!! Fortsatt like betatt her i hvertfall ;).
Hatt min 3 Go i vel 4 mnd no og ELSKER den!!! :) :). Og lille pie mi trives oppi der og ser d ut til :laugh:
triller for tiden CC mens jeg drømmer om ny Go og bee ;=))
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82855

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har fremdeles GO, og har ikke tenkt å selge den ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82932

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Ekstremt lenge siden jeg har vert her inne nå :P men jeg må bare si at jeg likte ikke go... jeg solgte min etter en mnd..:/
Så kjøpte jeg emmaljunga ozone istedenfor, og den er bare løøøøøvlig :jippi:
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82934

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jade skrev:
Ekstremt lenge siden jeg har vert her inne nå :P men jeg må bare si at jeg likte ikke go... jeg solgte min etter en mnd..:/
Så kjøpte jeg emmaljunga ozone istedenfor, og den er bare løøøøøvlig :jippi:

Interessant!
Jeg likte nemlig heller ikke Go så veldig godt. Men synes Ozone ser spennende ut. Kanskje teste en sånn etterhvert ;) Men det er jo aldri noen brukte til salgs på finn. Enten er alle strålende fornøyde med dem, eller få har kjøpt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82935

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
Jeg har sett en ozone på finn, og den forsvant omtrent samtidig som den kom ut!! :ohmy:

Men barnevognservice sa at de ikke hadde solgt noe særlig av den, men det er vel gjerne litt forskjell fra butikk til butikk.

Jeg syns vertfall ozone er en av de beste vognene jeg har prøvd. ;) og jeg har prøvd ganske mange etter hvert :y32b4:
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82936

  • Clothilde
  • Clothilde's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 117
men hva var det du ikke likte med go?
Triller Emmaljunga City Cross
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82948

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Vogndilla85 hadde Ozone, og samtidig med hennes lå det en annen på finn, dette var en eller annen gang mellom jul og påske nå i 2011, tro rjeg...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82958

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Jade skrev:
men hva var det du ikke likte med go?

Tja. Tror det var følelsen av at den var så lang og bred. Og selv med god fjæring bak, så ristet den på fremhjulene på grus. Men har ikke prøvd den som sportsvogn, kun med bag. Bagen likte jeg forøvrig veldig godt. Og den store kurven under. Men det var nok heller det at jeg liker Buggisen bedre enn Go selv om jeg prøvde å overbevise meg om motsatt :knegg: Go er nok bare ikke "meg", hvis man kan si det sånn :sparke:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82965

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dette er jo da veldig off topic: Men hva er det med buggis som gjør den bedre, synes du??? Jeg vurderer bytte go i buggis, men USIKKER.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82979

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Spentsmurf skrev:
Dette er jo da veldig off topic: Men hva er det med buggis som gjør den bedre, synes du??? Jeg vurderer bytte go i buggis, men USIKKER.

Synes det er vanskelig å svare skikkelig på. Og tror nok det er veldig individuelt hvilken man liker best.

Men hvis du liker knekk-håndtak, veldig god fjæring og god plass til bena, så vil du ikke like Buggisen :gruble: Den virker nok og mer "slarkete" i konstruksjonen, det har jeg før fått høre er at pga lite fjæring ellers så skal den være sånn. Og ja, den blir tatt av vind om det blåser mye og den trekker til siden om veien heller. Men det er jo fordi den er så lett og svinger lett. Jeg synes ikke det er plagsomt. Ja, og hvis du skal bruke bagen, så er jo handlekurven litt klønete å komme til. Det var en av grunnene til at jeg ville prøve Go. Det, og fjæring.

Men Buggisen har fjæringen på fremhjulene, og det er jo de som møter på grus og stein først. Har ingen problemer med å trille på grusveier og stier. Gidder aldri snu og ha de store hjulene først. Og kommer like godt, eller bedre, frem som ei venninne med Quinny 3xl freestyle (dårlig sammenlikning, men dog).

JEG personlig liker Buggisen best fordi den er nettere, penere, man kan bytte farge når det passer seg, hjulene suger ikke til seg småstein, sittedelen er god, bagen er enorm (første gang jeg prøver med bag denne gangen).

Vet ikke om det var til hjelp i noen retning :knegg:
Siste endring: 12 år 10 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82982

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Jeg synes Brio go er en utrolig flott vogn! Har nå solgt min, ikke fordi jeg ikke likte den, men fordi den ble overflødig og for dyr å ha for ei på to år ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82983

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Spentsmurf.. For å være helt ærlig så tror jeg ikke du kommer til å like buggisen ;) Synes hjula på den trekker til seg småstein i langt større grad enn go... Sånn at det konstant sier knitre-knitre når man triller...

Men pen er den, fryktelig pen. Og sportsdelens utforming er god. Tror dog du ville irritere deg over disse småtingene cam har som minus, SS.. Kjenner jeg deg rett ;)
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #82986

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Empa, du kjenner meg veldig rett...Jeg gidder ikke gå inn på noen diskusjon om hvilken vogn som er penest, for :blush: der røpet jeg meg kanksje???? :glis: Nei, jeg får heller vurdere selge GO tilfordel for en ny jeg :humre: Eller, june... Og å sammenligne GO og/eller buggis med 3xl, det blir vel som å sammenligne emmaljunga med maclaren :P NEsten da... Men altså, 3xl kommer ikke ut døra hos svigers uten å ta av hjulene :dry: Men sikkert en ok vogn for noen det også altså :)

Men jeg ser for meg en helsort buggis med lys rosa kalesje og tenker JAAAAAAAAAA! Men nei, ikke helt overbevist enda :S JEg tror jeg måtte byttet pga sportsdelens utforming ifht GO, men jeg er jo ikke sånn veldig glad i teleskophåndtak da :S Men åååååååå (forbanna GO, jeg liker den for godt :()
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #83003

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Du må ikke selge Go, for tenk! Det er ingen vogn du har hatt så lenge som den! Er rett imponert over deg mtp trofastheten ovenfor Goén! Om du skal bytte til buggis, vil jeg anbefale deg å få prøve en først, og ikke bare i butikk. Styret på cam er ikke noe god å trille med, får vondt i håndleddene. Men den er så fiiiin!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Brio go 12 år 10 måneder siden #83031

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, da de hadde den på senteret nedenfor her så konkluderte jeg jo med at jeg ikke likte dne, men nå da jeg ikke får snust på den regelmessig, da kommer også lysten. TJa, min trofasthet mot Go har også noe med at hr.smurf digger vogna, og har tviholdt på den... Så, derfor flere vogner på en gang :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.580 sekunder