Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Emmaljunga golden check, Nitro City?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Emmaljunga golden check, Nitro City?

Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82766

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
:dåne: litt over meg selv :humre:

Altså. Tittet litt på bilder av Emmaljunga sist uke da Spentsmurf (?) skrev i den andre tråden min. Hadde egentlig ikke sett noe særlig på den før. Og vips fikk jeg det for meg at jeg måtte ha en sånn :kokko: Selvsagt nesten umulig å få tak i nå da.

Noen som har sett den "live"? Har bare sett bilder, og der ser den veldig lekker ut. Men bilder kan jo ofte lyve på farge.

Og så fikk jeg mail om at de kan skaffe meg en golden check, men kun Nitro City igjen. Har egentlig ikke sett så nøye på den typen før, for har syntes den ser ut som en litt rar kloning av City cross og Ozone (ja, Ozone kom vel senere). Men det er jo lov å bytte mening, sant? :humre:

Så da lurer jeg rett og slett på om Nitro er en god vogn eller ikke? Erfaringer, både gode og dårlige?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82784

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Men det er jo en kloning :knegg: For er ikke Nitro sitt understell likt ozone? Mener jeg konkluderte meg det for meg selv i en tråd for litt siden, og eh, sportsdelen på nitro er vel da lik cc :knegg: Men ja, den er nydelig irl... ikke tatt på den, men det er en som trillet en slik her i byen for en stund siden :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82791

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Har ingen erfaringer med nitro, men syns den er fin å se på og de små hjulene frem, er større enn hva de ser ut for på bildene ;) golden check ja, den må være nydelig ;) har sett silver check, den overrasket meg skikkelig, den var kjempefin irl, så da kan jeg bare tenke meg til hvor fin golden check er :) men har du kikket på kopbarnvagn.se? der har de den i flere vogner, men man må hente den i karlstad da :-/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82796

Eg har trilla niesa mi eindel i hennes nitro city. Synes den er elendig på skogsvei, dårlig vinterføre o.l., men man kan jo egentlig ikkje forvente anna med dei små forhjula. Etter at ho bytta fra bag til sportsdel har handlekurven blitt mykje vanskligare og komme til. Også synes eg sportsdelen sitter så lavt, og at vogna i seg sjølv er fryktelig lav. Og eg er berre 1.57, så da lure eg på korleis den er for andre som er høgre :blink: Kalesjen sklir mykje bakover over og, så man stadig må ta den opp igjen.

Men ja, om man ikkje lar seg irritere av sånne småting er den heilt super å trille på asfalt, i butikka, i sentrum.. :) Den er lett, og niesa mi sitter godt og har god plass i sittedelen enda (ho er 1 år).
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Siste endring: 12 år 11 måneder siden av mamman~til~lucas.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82799

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
kopbarnvagn var utsolgt. Men de har den i Strømstad.

Så fargen på Babyshop i City cross på lørdag. Og den var fin, men så har jeg begynt å vingle litt. For vil jeg ha brun, eller vil jeg heller ha grå vogn? :dåne: Ikke noe annet jeg har passer med brunt nemlig...Må ta en tur til på Babyshop og sjekke nitro litt nærmere. Var så fullt av kunder der på lørdag, hadde ikke tid til å vente på hjelp. Og nitroen sto oppe på en hylle. Kjenner at jeg er ørlite skeptisk til den lille og ufremkommelige kurven under :gruble:

Nitro og Ozone skal ha likt understell ja. Men undrer meg litt ettersom Ozone har mye bedre kurv :gruble: Kjipt at de ikke lager Ozone i limited editions.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 11 måneder siden #82801

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Siste endring: 12 år 11 måneder siden av Plusle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Emmaljunga golden check, Nitro City? 12 år 10 måneder siden #82876

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har ingen anelse :S Utrolig irriterende at em. forhandleren i byem her er borte :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.601 sekunder