Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten brio go vs emmajlunga nitro city
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: brio go vs emmajlunga nitro city

brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82746

noen som har noen av disse vognene?

jeg har en city cross som jeg er usikker på om jeg skal beholde elelr selge for å kjøpe en ny.. men brio go, eller nitro city? gutten min er 5 mnder..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82750

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg har hatt begge :) Nitroen var jeg ikke helt fornøyd med, jeg syns handlekurven var litt liten og vanskelig å komme til, for meg var kalesjen stor og "pløsete" og jeg kunne ikke ta av forhjulene for å gjøre den mindre når vi skulle ha den med på litt lengre turer i bil. Syns også mini satt veldig sammensunket i den. Det ble derfor solgt til fordel for Go :) den har stooor og lett tilgjengelig handlekurv, den veier merkbart mindre, blir mindre sammenlagt, og minimal med alle hjulene av. Den triller lettere og mini sitter kjempe bra :) det er heller ingen sak og snu sete med mini i da setet i seg selv veier veldig lite :)

Håper dette var til litt hjelp selvom dette kun er min erfaring :) og det skal sies at jeg fikk ikke go før mini var over året. Nitroen brukte jeg vel fra hun var ca 6 mnd. uten citybag da hun allerede kun var interessert i å sitte :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82751

okei.. mini her bruker ikke bgen lengre så er derfor jeg er litt skeptisk til sittedelen på go? med dtanke på når han skal sove liksom?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82752

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg og har alltid vært veldig skeptisk til den type liggestilling. Men så leste jeg noe, her inne ett eller annet sted tror jeg, at den type liggestilling som du har på bugaboo og go var mer ergonomisk riktig for barnet. For ofte så sover jo barnet med bena oppe på bumperen på vogner med flat liggestilling. Og der kjente jeg meg så igjen, mini her sov konstant med bena oppå den bumperen, så da tenkte jeg at det kanskje gikk ann å prøve :) Men som sagt jeg har ikke erfaring med så liten baby i sånn vogn, og skjønner godt at du er litt skeptisk til liggestillingen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82753

men om jeg da beholder city crossen da så har jo den flat liggestilling.. så da kan jeg ha den på verandan så han sover i den, og goen til turvogn/vogn til å ha i bilen ;) men trenger tips til hva jeg skal si til sambo, for han mener vi overhode ikke trenger en til vogn:S
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82756

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Lillemor her har brukt sportdelen til Go siden påske, og hun blir 6 mnd i slutten av denne mnd :) Vi har burkt sportsdelen mest når hun er våken, og edge til soving. Synes GO er fantastisk og digger vogna :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82761

  • LitaogSøt
  • LitaogSøt's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 381
  • Takk er mottatt 4
vi hadde go fra jenta vår var 5 1/2 mnd, og det gikk helt fint, men vi hadde simoen i tillegg da. hun sov godt i go, og jeg synes det var god liggestilling på den.

jeg hadde villet kjøpe go nå, og heller ventet en mnd eller to med å selge city cross. slik at du har begge i en overgang. go er vertfall en god vogn!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82767

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Ingen erfaring med Nitro city, men kom ikke helt ut av det med Brio Go. Rett og slett. Ble litt skuffet over den.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: brio go vs emmajlunga nitro city 12 år 11 måneder siden #82786

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er jo det som er så vanskelig, vi har alle ulike preferanser, så det som passer for meg passer nødvendigvis ikke deg ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.686 sekunder