Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ?

Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82683

  • 5tine
  • 5tine's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Juniormedlem
  • Innlegg: 95
Eller må vi kjøpe vognene med sportsdel? Jeg vil gjerne ha en bagvogn som er litt stor, og så vil jeg gjerne kjøpe City crossen når babyen nærmere seg året og trenger sportsdel. Synes ikke det er noe poeng i å kjøpe med sportsdel siden vi kommer til å gå over til en mindre vogn etter at vi er ferdige med bagen.

Eller hva tror dere damer? Er jeg dum som tenker slik?
Noen som vet hva disse vil ligge på i pris?
Siste endring: 12 år 11 måneder siden av 5tine.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82684

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Dum som tenker slik er du ikke, men det er nok ikke så lett. Tror kanskje du kan få kjøpt simo som kun bagvogn. Vetjeg så en slik på finn for litt siden. Desverre tror jeg ikke det er så lett å selge igjen en vogn som kun bagvogn... Og dersom du da er ferdig med edge/simo kan du jo like gjerne selge den og så kjøpe city cross da, tror ikke du taper noe mer/mindre på det. Tror nemlig det er vanskelig å få solgt igjen en ren bagvogn, men jeg vet jo ikke :S

Emmaljunga får du ikke kjøpt som bare bagvogn, meg bekjent. Men kanskje du kan se om du liker en av de store danske? De kommer jo uten sportsdel.... Trille fix, odder, emmaljunga big star supreme f.eks
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82687

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Jeg tror du kan få bestilt opp emmaljunga kun som bagvogn, det var ei som spurte om det på bebito sist jeg var der. Men det anbefales ikke da, for det vil koste nesten like mye som å kjøpe den med sportsdel og du får nesten ikke igjen noe for den når du skal selge igjen, pluss at det er få som vil kjøpe kun bagvogn igjen...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82689

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Oki, greit å vite at jeg tok feil. Beklager det, men enig med at jeg tror det blir et tapsprosjekt.
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82691

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
trodde ikke det gikk ann jeg heller, men hu på butikken sa de kunne ordne det, men det lønte seg ikke...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82694

  • Plusle
  • Plusle's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 667
  • Takk er mottatt 24
Har sett et par Emmaljungaer på finn som kun selges med bag. Nitro city og en city cross tror jeg det var. Har lurt litt på om de kun er kjøpt med bag eller stjålet i "bag-tilstand" :gruble: For det er jo ikke vognen man kjøper som ren bagvogn akkurat?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82695

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men det er jo city bag, så det er jo temmelig anderledes enn edge/mondial :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82698

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Noe innhold er skjult for gjester. Logg inn eller registrer deg for å se det.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Får man kjøpt Emmaljunga edge duo eller Simo duo , kun som bagvogn ? 12 år 11 måneder siden #82700

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
I Sverige vet jeg det går ann å kjøpe kun understell. Vurderte nemlig å bare kjøpe en nitro understell til cc min, fikk da en pris på kun understell. Kan jo hende det er det folk gjør, blir jo da en del billigere.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.722 sekunder