Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Mayday, liten reisetrille til baby?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Mayday, liten reisetrille til baby?

Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 1 dag siden #82549

  • Bluechi
  • Bluechi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Kjære godtfolk!

Trodde jeg hadde et snev av vogndilla da jeg er i besittelse av ikke mindre enn 6 vogner i skrivende stund men mangler en trille i vognparken.

Har Pliko P3- fantastisk sak men desverre for stor i en fullpakket feriebil. Vi trenger rett og slett en minitrille som kan legges oppå toppen av bagasjen og lett plukkes ut når vi stopper på veien. Skal nemlig ha med søskenvogn på ferie og den kan absolutt ikke ligge øverst i bagasjerommet.

Trenger full liggestilling (iallefall drømmer om det) da lillesøster er en måned nå og bare er 3 mnd når vi reiser ut på tur- og har lyst til å ha den fremover i bilen som en ekstravogn, kanskje også til storesøster (men det er jo ikke absolutt krav)

Vekta trenger ikke være et tonn men viktigst er at den sammenlagt tar liten plass og at kvaliteten er grei. Prisen får bli som den blir- jeg er kun ute etter vogner som har bra kvalitet og komfort så jeg ikke føler pengene er bortkastet på noe skvip.

Er så utrolig takknemlig om noen kan hjelpe meg på vei i vognjungelen *krysser fingre og tær for svar*
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 1 dag siden #82550

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
ZAPP XTRA!!! Den er super :) Min store på 2,5 sover godt i den, og lille på 5 mnd ligger også fint i den :)

Du kan til og med ha lille vendt mot deg!!!!


Velkommen til oss forresten!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 1 dag siden #82551

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg har bugaboo bee+ som reise/biltrille og sommertrille til storebror. Har softbag til babyen (som kommer snart) til nå har den blitt brukt til storebror som straks blir 3 år. Han har god plass i den.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 1 dag siden #82552

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg er for tiden ute etter en trille til akkurat samme formålet :) og hadde helt klart valgt zapp extra om minste min var mindre. Minste her i huset er nå 16 mnd, og tenker derfor at vi får klare oss med en noe rimligere trille... Men hvem vet hva vi ender opp med :P zappen er jo utrolig liten og kjekk :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 19 timer siden #82553

  • Bluechi
  • Bluechi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for så raske svar jenter!!!!

Jeg har lurt litt på denne nye zappen men syns den nye varianten å legge den sammen på virker så klønete? Blir den ikke overraskende stor når man ikke kan legge sammen sitte/liggedelen? Hva er erfaringene deres?

Er det noen som har kjennskap til 4ME fusion? Så den tilfeldigvis da jeg googlet her igår og den virket så nett sammenlagt?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 17 timer siden #82555

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Fusion er tidligere breeze. Den er VELDIG plastikk i forhold til Zapp, men helt grei :) Den er på en måte litt vinglete, og virker litt spinkel :sparke: Kankskje en buggster ville vært bedre mtp ønsket ditt om å bruke den til en større unge...

Angående Zapp. Klønete, tja, jo, vanesak? Det går på 30 sek å få den inn i bilen, og setet er så flatt, så dt får plass oppå alt av stæsj, mens understellet får plass bak maxi cosi'n... Så for min del synes jeg det er kjekt at det sølete understellet ikke ligger å renner av seg nedover all bagasjen, men på gummimatta... mens setet ligger tørt og fint unna hjulene. Smaksak, helt klart. :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 17 timer siden #82556

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Jeg har hatt titanium baby breeze, det er ei grei vogn men ikke noe særlig å trille på glatte butikkgulv. Det fremste hjulet glir på en måte og vogna er da vanskelig å styre.
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 16 timer siden #82558

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
jeg har og hatt den, og bee, og zapp, og solano av slike trilletyper ;) (bør nesten teste en maclaren snart jeg eller?)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 15 timer siden #82560

  • Bluechi
  • Bluechi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Spentsmurf skrev:
Fusion er tidligere breeze. Den er VELDIG plastikk i forhold til Zapp, men helt grei :) Den er på en måte litt vinglete, og virker litt spinkel :sparke: Kankskje en buggster ville vært bedre mtp ønsket ditt om å bruke den til en større unge...

Angående Zapp. Klønete, tja, jo, vanesak? Det går på 30 sek å få den inn i bilen, og setet er så flatt, så dt får plass oppå alt av stæsj, mens understellet får plass bak maxi cosi'n... Så for min del synes jeg det er kjekt at det sølete understellet ikke ligger å renner av seg nedover all bagasjen, men på gummimatta... mens setet ligger tørt og fint unna hjulene. Smaksak, helt klart. :)

Detta kan du Spentsmurf!! elsker argumentene dine, og mannen er skikkelig på gli her. Buggster var også et supert forslag men til minsten er det sikkert en klar fordel å til og med kunne ha henne vendt mot meg- så får vi heller gråte oss til en Buggster når hun blir litt eldre..

Kan jeg være så frekk og høre om dere har forslag til en utenlandsk nettbutikk hvor vi kan bestille Zapp?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 13 år 15 timer siden #82561

  • Bluechi
  • Bluechi's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 4
Spentsmurf skrev:
jeg har og hatt den, og bee, og zapp, og solano av slike trilletyper ;) (bør nesten teste en maclaren snart jeg eller?)

Hehe.. skjønner at du er super bruker her inne kanskje.. og tusen takk igjen, du er en knupp:angel:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Mayday, liten reisetrille til baby? 12 år 11 måneder siden #82573

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, takk takk :hug1:

Jeg har en vanlig zapp, og jeg fant ut at ved å selge den fikk jeg tilbake litt mindre enn jeg ga for den. Jeg kjøpte derfor et løst xtra sete fra babyshop. Vurderte lenge å kjøpe fra ping pong eller kiddies, men fant ut at det ble ikke så mye dyrere inkl frakt og moms å kjøpe her hjemme. Møbelkjelleren har også hatt veldige greie priser på xtra, om du ønsker handle her hjemme :) Mer enn det har jeg desverre ikke greie på av priser akkurat nå.. .Men vi kan jo sjekke litt :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.784 sekunder