Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Paraplytrille...
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Paraplytrille...

Paraplytrille... 13 år 2 dager siden #82546

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Jeg er på jakt etter en paraplytrille som kun skal brukes noen få ganger på båt turer i sommer og som ekstra trille på ferie til Danmark. Tenker det kan være greit å ha en liten trille liggende oppå all bagasjen som man lett kan ta ut på ferja og rastestopp. Ønsker en så liten og hendig trille som mulig som ikke koster for mye. Samtidig kunne jeg tenke meg at det hvertfall var en litt tilbakelent stilling på den, samt bumperpar og kalesje. Noen forslag?

Jeg kom over den her på nett; http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=848478&b_kid=187861 og den ser ut som den kan være det jeg er på jakt etter. Noen som har hørt om den eller har erfaringer med den? Den var jo bare helt utrolig lekker i lys lilla, og ikke kostet den all verden heller :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 13 år 1 dag siden #82547

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er helt sikkert en grei trille til det du skal bruke den til :) Om det er en trille jeg ville valgt er jeg usikker på, men til den prisen kan det nok være jeg kunne falt for fristelsen :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82596

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Den var ihvertfall lekker ;) vanskelig å si noe om kvaliteten da...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82598

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Ja ikke sant :D har nå bestilt meg en slik og venter i spenning :D tenkte det var verdt å prøve når den ikke kostet mer, kanskje er det den perfekt trilla :y32b4:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82602

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Om den ikke er perfekt kan man jo bare legge prisen til grunn og da blir den kanskje det likevel? Men noen Go er den nok ikke :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82605

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Hehe, nei en Go er den nok ikke :P men en Go har jeg jo så det trenger den ikke være heller :) trenger bare en bitteliten trille jeg kan parkere mini i på ferge og rasteplasser og sånn. Har en rygg som ikke makter å bære henne så mye, og kjenner hun lukta av frihet så stikker hun, så greit å vite hvor jeg har henne :P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82606

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, skal du ha med go og trille? Vi vurderer det til ferien vår :S Kjekt å kunne parkere den største gale avstikkerjenta vår noen ganger også :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82609

Gratulera med kjøpet :) Gler meg til å høyre om korleis den er, lurer på om eg burde kjøpe ei billig trille å ta med til Lucas når vi skal til syden i sommar.., noke ala den der, som eg berre kan sette igjen der nede.
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82610

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hehe, da synes jeg heller du skal leie en prampack og ta med spin og zapp jeg :) :hug1: Hadde du bodd litt nærmere kunne du fåt tlåne min :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82613

Prampack er allerede kjøpt inn, etter forrige sydenferie der det var utsolgt overalt rett før vi reiste har eg lært og kjøpt i god tid :) Godt forslag, men eg trur eg synes lillebror er for liten til å ligge i Zapp'en enda (den ligger faktisk på toppen av klesskapet no :blush: ). Men no kuppa eg heile tråden, det var ikkje meininga :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82615

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ups... Kupping er så fort gjort.. :S suitable from birth i utlandet er ikke helt i samsvar med hva vi mener er passende ;) Jeg fikk faktisk beskjed om det da jeg sjekket xtra fra england i fjor.

Men... tilbake til tema, hvilken farge kjøpte du lillemy?
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82617

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Skal ha med en større vogn også, men når bilen er fullpakka er nok ikke den mulig å få ut før vi er framme :P

Kjøpte lys lilla :rabla: vet det er upraktisk og at den sikkert blir fort skitten, men klarte ikke dy meg, den var jo bare så fin :) Fått melding om at vogna ligger på posten idag, så skal av gårde å hente den etterpå :D blir spennende!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82619

  • Simenmin
  • Simenmin's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5567
  • Takk er mottatt 8
Du må legge ut bilder da ;) så må vi få høre litt hvordan den er :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82620

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
Vogna ble hentet idag, men kom i feil farge :( og jeg som gledet meg sånn til å få testet den ut litt, nå må jeg istede sende den tilbake og vente en gang til :sad2:

Bilder og noen ord om vogna kommer så fort jeg får riktig vogn på plass :) det lille jeg fikk sett av den idag virket veldig ok. Lett tilgang til ganske stor handlekurv og en god sovestilling på ryggen. Kalesje og bumperbar var avtagbar, noe jeg syns var bra, litt dumt var det at bumperbar MÅ av for å legge sammen vogna.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82621

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Er det ikke typisk?! Hater når slike ting skjer jeg altså :( Men det gikk jo fort å få den første gang, så kan jo håpe det går like fot nå :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82724

  • LilleMy
  • LilleMy's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 106
På fredag fikk jeg omsider ny trille i posten, og denne gangen i riktig farge :D fargegjengivelsen er ikke helt riktig på siden til babycare, men det gjorde ikke noe, for den var enda finere i virkeligheten :) skal få tatt noen bilder og legge ut.

Jeg har ikke vært noen fan av paraplytriller, har alltid syntes det var bedre å ta med stor vogn, men fikk testet trillen litt på shopping i helga, og må si jeg er veldig overrasket. Trillen virker robust og orntlig, slå den opp og ned, sette på bremsen og legge ned ryggen går alt sammen glatt uten noen tregheter. Og den blir liten sammenlagt, jeg får den på tvers innerst i bagasjerommet på min Skoda Octavia, noe jeg syns var helt ypperlig! Den var god å trille og jeg følte ikke hele vogna krenget i en hver sving, jeg gikk heller ikke å sparket i det "gitteret" bak. Hjulene var kanskje litt glatte, så følte de skle litt på gulvet innimellom, men nå var det flisegulv vi trillet på da :P Handlekurven var det grei størrelse på, og den var lett å komme til, hvertfall med ryggen oppe. Vi fikk ikke testen den til soving, men den har god liggestilling, og man kan justere fotbrettet, noe som gjør at liggelengden også blir bra :) En ting med denne trillen er at den nok for mange vil oppleves som lav. Jeg ruver ikke så veldig langt over bakken og føler ofte at håndtaket på vogner uten høydejustering blir litt høyt, men på denne følte jeg det passet helt greit. Spurte gubben som er litt høyere enn meg, og han sa at det gikk greit for han, men at det kunne vært høyre. Så for de høyeste vil jeg tro denne vil være lav.

Alt i alt er jeg veldig overrasket over denne trillen, og vurderer nå å selge sittyen min som til nå har vært den vogna som ligger fast i bilen, og heller ha denne i bilen :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82736

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:dåne: Ikke at jeg fikk usansynelig lyst påen slik nå da :kokko: Lett påvirkelig jeg? Oh je :)


Gleder meg til bilder!
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Paraplytrille... 12 år 11 måneder siden #82743

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
:glis:
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.628 sekunder