Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten MB eller Easywalker fra utlandet
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: MB eller Easywalker fra utlandet

MB eller Easywalker fra utlandet 13 år 1 uke siden #82486

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Er det noen forskjeller på modellene de selger i Norge vs i utlandet? Mener å ha lest et sted at kalesjen er åpen i bakkant på modeller i utlandet, mens de er lukket i Norge på en av de to? Så iallfall på bilde av en EW sky i USA at den var åpen i bakkant...
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB eller Easywalker fra utlandet 13 år 1 uke siden #82495

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Det er en glipe bak kalesjen på MB'r solgt i utlandet. Og de første 2010 modellene i Norge, nå får man den med knapper bak for å kunne kneppe igjen glipen bak. Dette er spesialtilpasset oss her i nord ;) Men på babyjungle.nl får du MB med knapper bak, i tillegg til trygg og god service ;)

Jeg har hatt den nye modellen av MB og synes kvaliteten var dårlig, samt at den var mer ustabil enn de gamle modellene. Så nå har jeg kjøpt meg 09 modell på biteringen.no ;) og elsker den!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB eller Easywalker fra utlandet 13 år 1 uke siden #82512

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Takk for tips Empa :)

Hva med Easywalker da? Er det noe man bør passe seg for der?
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: MB eller Easywalker fra utlandet 12 år 11 måneder siden #82670

  • Live87
  • Live87's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 16
Eneste jeg vet om iallefall ang EW er at trekket på vognene som selges i England er behandlet slik at det er litt sterkere..noe i den dur :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.602 sekunder