Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Sort vogn i sola
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Sort vogn i sola

Sort vogn i sola 13 år 1 måned siden #81906

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Kom over denne artige testen utført av barnevognshuset.dk :) De har funnet ut følgende:

"Barnevognshuset har nu lavet vores egen lille test på en sommerdag med 30 grader og høj sol. er en sort barnevogn mere varm end en lys?? se svaret her: Vi har sat en sort og en lys barnevogn incl.lift og overlærred direkte ud i solen en hel dag, og målt temperaturen hver time. kl.10 starter begge vogne med en stuetemperartur på 25 grader. kl..............sort............ sand kl. 11.........30............... 30 kl. 12........ 32............... 31 kl. 13.........34,5............ 34 kl. 14.........35............... 34,5 kl. 15........ 36,5............ 35,5 kl. 16........ 36............... 35 kl. 17.........36................35 -vi tog vognene ind kl. 17,00 kl 17,35.... 33............... 32 Vi håber at denne lille test kan hjælpe på jeres spørgsmål!! vores svar når folk spørger, vil være NEJ en sort vogn er ikke varmere end en lys. HUSK testen er foregået direkte i solen IKKE i skygge"
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Sort vogn i sola 13 år 1 måned siden #81941

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hrfm.. BLe litt rotete, men jeg har sett samme testen på bil (:rabla:) Tidliger, om lyse biler blir like varme som mørke...
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.679 sekunder