Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann

Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77513

  • annejose
  • annejose's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 1
Ja min CC fyller nesten alle krav til lillesnupp på 6 mnd..den er stødig, romslig, lekker og god fjæring. VI går turer daglig og det går veldig fint.

MEN i bilen, i bilen.....

Ved siden av hundeburet blir det altfor trangt, og jeg som elsker å kjøre f.eks til sognsvann og gå tur der med bikkje OG vogn!! I tillegg er jeg jo endel på kjøpesentre...og på sommeren så reiser vi gjerne til tyskalnd der vi har familie og trenger da en vogn med oss.

Tenkte først at Quinny Zapp var perfekt, med så liten sammenslått.... MEN min mann mener hjulene ikke er bra nok på grusveier og sånn. Var og kikka på MB urban Jungle MEN det viser seg at den er jo like bred sammenslått som CC'en.... Er det noen med gode forslag??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77516

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Hva med mb swift??? :S

Jeg ville nok gått for en vendbar vogn :sparke: Og som turvogn rundt sognsvann er jeg enig med din mann om at Zapp og den typehjul kan være litt gørre....

Men, velkommen til oss :D
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77519

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Om ikke det er et must at den er vendbar har du jo brio race, brio spin, som er små vogner med god liggestilling. Ellers har du emmaljunga scooter. Teutonia junior (tidligere timmy) Teutonia Fun tror jeg også er relativt liten, og samtidig vendbar.... Skal si i fra når jeg får tenkt meg godt om;)

Anbefaler forresten egentlig ikke trehjuling til turgåing med hund... Vi endte da opp med å alltid låse hjulet da hunden hadde en tendens til å dra litt og da gikk vogna utrolig nok til andre siden, altså stod jeg der da med relativt brede armer :S
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77520

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Brio race eller Emmaljunga scooter?
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77523

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
easywalker qtro???
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77527

  • Vogngal
  • Vogngal's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Ekspert
  • Innlegg: 1400
  • Takk er mottatt 7
Jeg vil også tro at qtro, scooter eller swift hadde passet dine behov. En annen vogn/trille som blir veldig liten sammenlagt er Babyjogger city mini, men den har sånn trillehjul og de tror jeg ikke egner seg så bra på grus og tur rundt sognsvann.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77533

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Tenkte på den jeg også, siden Linka nevnte den, men nah, usikker mtp hjulene :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77556

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
jeg ville uansett valgt en vogn med 4 hjul til det bruket du snakker om, spesielt om du har hund med. Stødighet er da alfaomega spør du meg. Anbefaler i den sammenhang, scooter eller Race. De vognene blir du garantert fornøyd med.
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77579

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg synes GO fungerer fint på slik underlag som rundt sognsvann også, vi har brukt vår en god del i marka.... Men, anbefaler ikke den da den også er ganske stor :(

Men Race er i alle fall liten og nett, og den nyeste modellen har flott liggestilling til så små :) Men, jeg ville nok samtidig sjekket ut teutonia fun jeg altså, den er liten og nett og ikke minst vendbar :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77600

  • Live87
  • Live87's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 16
Du får vente til easywalker June kommer!! Det skal iallefall jeg!! Bare mååå se den live snart :dans1:

se den her! www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fb...5890.145811328764063 :laugh:
Siste endring: 13 år 2 måneder siden av Live87.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77604

Live87 skrev:
Du får vente til easywalker June kommer!! Det skal iallefall jeg!! Bare mååå se den live snart :dans1:

se den her! www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fb...5890.145811328764063 :laugh:

Oioi, June ser definitivt spennende ut! :)
Bumbleride Indie og Quinny Zapp Xtra ♥
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77606

  • krumeline
  • krumeline's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 111
  • Takk er mottatt 1
Absolutt spennende ja :woohoo2:

Ellers tittet jeg på Teutonia fun for ett par år siden og jeg synes ikke den var spesielt liten sammenlagt altså..... men kan hende jeg husker litt feil da!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77643

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det er mye å velge i egentlig... Men når valgene skal tas finner man likevel ikke noe perfekt :sparke:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77746

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Live87 skrev:
Du får vente til easywalker June kommer!! Det skal iallefall jeg!! Bare mååå se den live snart :dans1:

se den her! www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fb...5890.145811328764063 :laugh:

Den ser spennende ut!
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #77748

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
MInner den litt om cam i sittedelen tro? :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78176

  • betta
  • betta's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 121
  • Takk er mottatt 1
Nå ble jeg spent...finner jo ingenting om den på nettet!
Vanskelig å se ut av bildet også... :unsure: :unsure:
Vognparken består av: Bugaboo Donkey, Stokke Scoot, Easywalker qtro, Baby Jogger City Mini og Emmaljunga City Cross (Tidligere vogner: Mountain Buggy Duet, Bugaboo Bee Plus, Simo Kombi, TFK Joggster X med Multi-X bag)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78177

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Ut i fra bildene kan den faktisk se ut til å være vendbar.
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78203

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Og er den vendbar, blire like liten som de andre ew vognene, DA snakker vi :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78210

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
hmm, skal den være mer som en trille enn Qtro?
Jeg har ikek godt av å se sånt, jeg har jo såååå lyst på en EW :(
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78215

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
men, altså, bare jeg som synes qtro var stiv som en stokk :blush:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78217

  • Inga
  • Inga's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Seniormedlem
  • Innlegg: 599
  • Takk er mottatt 3
Er spent på EW June, har hatt EW og var kjempe fornøyd med den bortsett fra justeringen på ryggen og at den ikke var vendbar. Utfra bildet kunne det se ut som at det er en annen justering på ryggen enn tidligere og hvis den er vendbar regner jeg med at jeg bare må ha en sånn:dåne:
Triller Brio happy, Mountain buggy UJ og Brio GO.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78218

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Jge har aldri tatt i en Qtro jeg altså, så kan godt hende den er stiv. Men den er jo så fiiin, og så praktisk. Sukk. Og så alt fo rmye vogn for oss, uansett...
Men kanskje June?? :cheer:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78223

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Jeg har trillet Qtro og jeg ble jo bare SÅ skuffet, om trent som med Sky :sparke: Og mb da :dåne: Altså, MB var jo mye bedre enn ew å trille og har litt mer tilgjengelig handlekurv. Qtro har utilgjengelighandlkurv selv med bag på :S Og vogna var for meg veldig stiv... Men, på den tiden jeg trillet den hadde vi til ew forsvar GO og simo duo :humre: Men likevel... Jeg fikk ikke lyst til å teste den mer :(
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78227

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Der er jeg helt uenig, jeg synes Sky er bedre å trille enn Mb! Og at MB var en gedigen skuffelse :dry:

Sammenliknet med våre kjære Go og Simoer kommer jo ALT til kort, jeg blir verpesyk bare av å tenke dem ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78241

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Ja, kan være det som er problemet altså... JEg synes MB var bedre enn Sky... Men jeg har ikke hatt sky da, bare prøvetrillet en bekjent sin, og A satt ikke så godt i den :S Kanksje pga fargen :humre:

nen ja, GO og simo er jo unike MHMV :knegg:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78245

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
09 og senere er jo mye bedre å sitte i enn de eldre modellene, da. Men vi måtte ha seat insert og pose i vår, for S ble litt liten i den, druknet litt. Men jeg elsket å trille den. Drømmedrømme.

Har du bestemt deg for hva du skal bytte edfge i da? apropos drømmesimo ;)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78253

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
hihi, nei :knegg: Ikke bestemt meg i det hele tatt :P Men simo er nydelig da :sparke:


Vi testet 09 mb og 09 eller nyere sky, den var i alle fall splitter ny i mai i år ;)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78254

  • sissoll
  • sissoll's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 7407
  • Takk er mottatt 10
Da må det ha vært fargen, hvis det er den grusomme grønne du tenekr på :knegg:
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 2 måneder siden #78271

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Det stemmer :humre:
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 1 måned siden #80152

Mer info om Easywalker June her:

vognverden.blogspot.com/2011/02/arets-ny...easywalker-june.html

Ser spennende ut, men ser ikke som den har bumper eller fotbrett....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 1 måned siden #80153

Hmm... Mulig at den har både bumper og fotbrett hvis det er den som er på det bildet med hesten.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Jakten på vogn nr 2 - den lille, til å ha i bilen, på shopping og rundt sognsvann 13 år 1 måned siden #80166

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
:humre: Denne blir spennende altså! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.998 sekunder