Skip to content
Husk meg
Du er her: Hjem Forum Barnevogner Barnevogndebatten Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg?
Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg
  • Side:
  • 1

EMNE: Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg?

Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg? 13 år 2 måneder siden #76263

  • stimla
  • stimla's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei hei. Som overskriften sier er jeg på jakt etter en sportsvogn, evt. en god reisetrille. Den skal være liten og lett, men komfort for både barnet og den som triller er det viktigste.

Har en Emmaljunga Mondial Duo som vi er veldig glad i, men den er slitsom å ta inn og ut av bilen fordi den er tung. Vi bruker den hver dag og lillegutt sover i den i barnehagen. Men så skulle vi gjerne hatt en vogn vi kan ha liggendes i bilen og som vi kan bruke på reiser.

Har sett på en ABC Rodeo, den blir ganske liten slått sammen og veier ca 11 kg. Noen som vet om lignenede vogner og hvor man får kjøpt dem? Jeg bor i Oslo, og her er det jo mange steder man får kjøpt barnevogner, men jeg er også interessert i brukte. Dette skal være en tilleggsvogn så jeg vil helst ikke at prisen skal overstige 3000,- Noen som kan hjelpe meg?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg? 13 år 2 måneder siden #76265

  • Empa
  • Empa's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Innlegg: 5716
  • Takk er mottatt 10
Hei og velkommen hit :)

Har du sett på Brio spin? Den er super. Lett å manøvrere, romslig, lett å legge sammen og slå opp. Tar liten plass sammenlagt, er av god kvalitet og koster under 3000. Spin selges både hos Barnas hus og Babyshop. Spin og Mondial vil være en perfekt kombinasjon :knegg:
Vogngal trebarnsmor og bruker av barnevognguiden i 5 år :)
Siste endring: 13 år 2 måneder siden av Empa.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: stimla

Sv: Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg? 13 år 2 måneder siden #76280

  • Spentsmurf
  • Spentsmurf's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Super-VIP
  • Man har en mening til man får en ny
  • Innlegg: 22313
  • Takk er mottatt 52
Enig mtp på spin og mondial som perfekt kombinasjon, men vil bare legge til at spin 2011 modell har en del forbedret liggestilling, dersom det er viktig for deg :)

Ellers nevner jeg bare noen triller du kan se på, og så får du nesten ta avgjørelsen selv. Velkommen til oss forresten! :hug1:

- Bugaboo bee
- TFK buggster S
- Simo 487
- No1barnevogn har flere typer.... f.eks den de kaller Q-trille

Ellers kryr det jo av triller, og det bør være en morsom jakt! :)
Man har en mening til man får en ny! Og vips så har vi ny vogn :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: stimla

Sv: Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg? 13 år 2 måneder siden #80061

  • stimla
  • stimla's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • Fersking
  • Innlegg: 2
Hei igjen. Det ble en 4ME Fusion på oss ettersom vi syntes Quinny Zapp ble for dyr. Men det er noe som irriterer meg, er veldig fornøyd egentlig, men den veier jo mer enn 6 kg da! Står at den er så liten og at den veier 6 kg, men når vi sjekka veier den nærmere 9. Noen andre som har denne trilla og har veid den selv?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv: Valg av lett og liten sportsvogn. Noen som kan hjelpe meg? 13 år 2 måneder siden #80089

  • Linka_lill
  • Linka_lill's profilbilde
  • FRAKOBLET
  • VIP
  • Vogndilla
  • Innlegg: 3237
  • Takk er mottatt 10
Jeg hadde titanium breeze, som vognen het før. Og når vi satt den på vekta viste den 6,3 kg - så den stemte :) 9 kg var da utrolig stor forskjell fra 6 kg, mon tro om det er noe feil? hmmm, jeg ville nå hørt med butikken du kjøpte den i tror jeg....
Vognparken består av Simo Duo, Emmaljunga Scooter 2.0 og Babyjogger City Mini
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
  • Side:
  • 1
Tid til å lage siden: 0.602 sekunder